Oude functie Sysadmin , officieel 38 , en werk denk ik tussen de 45-50 uur.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is dat je nieuwe of oude functie? En voor hoeveel uur officieel? En hoeveel officieus?
Best goed dan.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Oude functie Sysadmin , officieel 38 , en werk denk ik tussen de 45-50 uur.
Maar werk ook weken geen eens 30 uur.
Morgen is het zaterdag!quote:
Asprientje ,ken je vanavond gewoon neuken.quote:
Ah dan kom je in mijn wereld. "Nee natuurlijk krijg je niets extra's voor weken per jaar in het buitenland. Dat zit in je salaris!"quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:09 schreef Joene het volgende:
Best okay idd
Nieuwe functie wordt een schaal hoger , maar geen overuren meer betaald.
Het zogenoemde ALLIN salaris. Najah houd wel in dat ik geen kloktijden meer heb , dus naar het ziekenhuis met de vrouw mee enzo kost me geen uren meer.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah dan kom je in mijn wereld. "Nee natuurlijk krijg je niets extra's voor weken per jaar in het buitenland. Dat zit in je salaris!"
loop je leeg?quote:
Waardoor al snel gedacht wordt door je collega's dat je DUS geen uren maakt en als je dus een keertje een half uurtje compenseert voor 9 dagen Taiwan "Ga je nu al naar huis... Ambtenaar?!"quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Het zogenoemde ALLIN salaris. Najah houd wel in dat ik geen kloktijden meer heb , dus naar het ziekenhuis met de vrouw mee enzo kost me geen uren meer.
Halve dagen opmerking iddquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waardoor al snel gedacht wordt door je collega's dat je DUS geen uren maakt en als je dus een keertje een half uurtje compenseert voor 9 dagen Taiwan "Ga je nu al naar huis... Ambtenaar?!"
Hij was okayquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |