Daar slaapt de oudstequote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:54 schreef KingOfMars het volgende:
Ik was net even op zolder en ben 3 kilo kwijt aan vocht.
ik ben al met al nu zo via MP , en wat zand en beplanting nu een kleine 350/400 euro kwijt denk ikquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Een mooi aquarium lijkt me ook wel wat. Nou ja, ik heb 2 lotto loten en een staatslot, dus ik heb voor 50 miljoen aan kansen liggen.
zo een naast je stoffenwinkel ?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:40 schreef E.T. het volgende:
Een mooi tropisch aquarium voor in de bibliotheek
aanschaf is het probleem niet...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:27 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ben al met al nu zo via MP , en wat zand en beplanting nu een kleine 350/400 euro kwijt denk ik
En dan motten er nog vissen in en wat meer planten
Heb ik met andere dingen ook , aquarium dus niet omdat het echt zo een ding is waar je echt niet langs kan kijkenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:14 schreef E.T. het volgende:
[..]
aanschaf is het probleem niet...
Meer dagelijks/wekelijks/maandelijks/jaarlijks onderhoud... Ik ken mezelf een beetje
wat is er? Zie je een spin lopen?quote:
ik wilde nog ff een stukkie lopen , maar ik begon al te zweten bij het aantrekken van mn kledingquote:
Vanochtend om 6:30 had ik een goede kans, maar ik mocht blijven liggen toen de peuter wakker werd dus werd pas weer om 10 uur wakkerquote:Op zondag 11 juli 2010 11:07 schreef Joene het volgende:
[..]
ik wilde nog ff een stukkie lopen , maar ik begon al te zweten bij het aantrekken van mn kleding
gestopt dus
Ja lijkt me leuke tijd J om ff te lopenquote:Op zondag 11 juli 2010 11:10 schreef Joene het volgende:
ik had gisteravond behoorlijk gedronken whehhehheehe dus ik denk ga ff lekker lopenmaar niet dus.... vanavond maar.om half 11 ofzo
J. Iedereen zit in de kroeg hier , niks an het handjequote:Op zondag 11 juli 2010 11:11 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja lijkt me leuke tijd J om ff te lopen. Half negen schijnt het ook wel vrij rustig te zijn buiten!
We zullen het meemakenquote:Op zondag 11 juli 2010 11:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat zal het morgenochtend lekker rustig zijn op de weg als ik naar mijn werk rij. Nog helemaal blij omdat we wereldkampioen zijn.
Zenuweleierquote:Op zondag 11 juli 2010 11:21 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ga gewoon dood als ik alleen kijk ben ik bang..
Ik ga juist dood als ik met een groep kijk, allemaal van die stresskippen die er niets van snappen.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:21 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ga gewoon dood als ik alleen kijk ben ik bang..
Kei spannendquote:Op zondag 11 juli 2010 12:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit is zeg maar hetzelfde als een levende Senna tegen Schumacher in de laatste GP van het seizoen waarbij ze 1 punt verschil hebben.
Die heb ik nog niet beschilderd. Anders loopt het zo uit van de vochtigheid!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |