Welke mongool gaat er nou staan zuigen en dweilen met 38 graden?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vergeet de vloer niet leeg te ruimen, we moeten stofzuigen en dweilen vanavond.
[/huishuodelijke mededeling]
Nou ja, als je dat met 3 kinderen die ongeveer alles aan etens waren op de grond lekt uitstelt zal je het TOCH een keer moeten doen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Welke mongool gaat er nou staan zuigen en dweilen met 38 graden?
Gewoon de kinderen als dweil gebruiken, dan leren ze het wel af.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, als je dat met 3 kinderen die ongeveer alles aan etens waren op de grond lekt uitstelt zal je het TOCH een keer moeten doen.
Je zegt het net zelf!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Van liggen met een bewegende vrouw op mijn joekeloerus ga ik niet dood.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:34 schreef Swetsenegger het volgende:
neukt ze het levende daglicht uit m'n ogen.
Gewoon die van 2 een vuistslag geven als d'r ijsje lekt A?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gewoon de kinderen als dweil gebruiken, dan leren ze het wel af.
Gewoon vol in het gezicht!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gewoon die van 2 een vuistslag geven als d'r ijsje lekt A?
Goh dat soort spontane verhogingen zijn toch zeker 6 jaar geleden bij mij.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:46 schreef Tally het volgende:
Ik krijg net een mailtje van hubbie. Die heeft gewoon weer salarisverhoging gehadZo maar!
Omdat ze zo tevreden zijn met um
Hij heeft het afgelopen jaar ik denk zo'n 200 tot 300% bij gekregenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Goh dat soort spontane verhogingen zijn toch zeker 6 jaar geleden bij mij.
Je bent me voor!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:58 schreef Scorpie het volgende:
Ik denk dat hij gruwelijk onderbetaald wordt Tally.
Inderdaadquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:58 schreef Scorpie het volgende:
Hij moet af en toe wat wit poeder over de grens brengen richting Duitsland?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Inderdaad
Of er zit een addertje onder het gras.
3 tot 3,5 K swets bruto dus voor zo een "arbeider" als ik.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Zullen we even inventariseren wat een normaal salaris is.
Is dat je nieuwe of oude functie? En voor hoeveel uur officieel? En hoeveel officieus?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:02 schreef Joene het volgende:
[..]
3 tot 3,5 K swets bruto dus voor zo een "arbeider" als ik.
Morgen, KOM, morgen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:04 schreef KingOfMars het volgende:
GODVERREDOMME IS HET AL ZONDAG OF WAT!!!!!!!!!
Nee dat werd hij inderdaad bij zijn vorige baasquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:58 schreef Scorpie het volgende:
Daar zit hij nu ruim bovenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:02 schreef Joene het volgende:
[..]
3 tot 3,5 K swets bruto dus voor zo een "arbeider" als ik.
Ze zeiden dat het talkpoeder wasquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij moet af en toe wat wit poeder over de grens brengen richting Duitsland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |