Vergeet de vloer niet leeg te ruimen, we moeten stofzuigen en dweilen vanavond.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:17 schreef E.T. het volgende:
yeah voor Tally![]()
nieuw badje gehaald, oudste twee liggen er al inik ga er zo maar ff bij liggen denk ik
Heel goed Swets.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vergeet de vloer niet leeg te ruimen, we moeten stofzuigen en dweilen vanavond.
[/huishuodelijke mededeling]
Is die vloer al gedweild zodat je hardwerkende man straks met zijn welverdiende biertje de benen omhoog kan doen?!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:22 schreef E.T. het volgende:
ik moet eerst afkoelen.. zelfs typen is het te warm voor
Ojee.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:23 schreef Joene het volgende:
zo een aquarium tillen was het ook niet in die hitte, daarentegen schade rijden aan de bedrijfsbus was het prima weer voor.
Paaltje in de schuifdeurquote:
Ik moet meedweilen J. Heb je haar bericht van vanmorgen gelezen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Is die vloer al gedweild zodat je hardwerkende man straks met zijn welverdiende biertje de benen omhoog kan doen?!
Die had ik in gedachte voor aankomende zundag.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:08 schreef KingOfMars het volgende:
Net even een verse zak Weber briketten gehaald. Zou zondag zomaar eens kunnen gebeuren namelijk!
Heb jij zoeen feministische vrouw?!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik moet meedweilen J. Heb je haar bericht van vanmorgen gelezen.
Tja, je geeft gelijk je visitekaartje af voor je nieuwe functie. De man die te vertrouwen is met duur materieel!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Paaltje in de schuifdeur![]()
Najah ken gebeuren is het motto gewoon verzekerd als het goed is.
Nee ze is zweterig en sacherijnig. En dat om tien uur al. Als ik thuis kom hebben die 3 kinderen d'r nog 6 uur langer geïrriteerdquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:27 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Heb jij zoeen feministische vrouw?!
tis 24 graden hier. Ik loop leeg.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:34 schreef E.T. het volgende:
Op Swets z'n kantoor is het een stuk beter uit te houden dan hier
En ben je dus doodquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Aan de andere kant, na het dweilen zijn we bezweet, gaan we samen douchen en neukt ze het levende daglicht uit m'n ogen.
Heeft het effect op je sluitspieren dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
tis 24 graden hier. Ik loop leeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |