'Misschien moet [voeg naam kind in] wat meer buiten spelen om energie te verbranden in plaats van de Godganse dag Dora te kijken.'quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:37 schreef KingOfMars het volgende:
Als ze een beetje fatsoenlijk zou eten wel ja.
O het is herkenbaar?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je bedoelt meer dan een halve cracker met smeerkaas en een aardappeltje?
Nou, dat achter de tv zitten was dus een utopisch scenario he.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
'Misschien moet [voeg naam kind in] wat meer buiten spelen om energie te verbranden in plaats van de Godganse dag Dora te kijken.'
[+ ander ongevraagd stuurlui-aan-wal-advies]
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:40 schreef KingOfMars het volgende:
Nou, dat achter de tv zitten was dus een utopisch scenario he.. Ik denk dat [betreffende peuter] op een verbruik van 4000 kcal's zit ofzo met dat urenlange gestuiter en geren.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als ze een beetje fatsoenlijk zou eten wel ja.
Ik doe aan hardlopen, fietsen en fitness. M'n broertje die fietst, tennist, doet ook aan hardlopen en daarnaast traint hij drie keer in de week voor een voetbalwedstrijd op zondag. Als wij het vermaak in toerbeurten verzorgen zijn we eerder moe dan die kleine.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:40 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nou, dat achter de tv zitten was dus een utopisch scenario he.. Ik denk dat [betreffende peuter] op een verbruik van 4000 kcal's zit ofzo met dat urenlange gestuiter en geren.
Ok ok het is dus niet uniekquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:41 schreef NJ het volgende:
[..]
!
Twee knakworstjes en een paar plakjes komkommer en dan is het wel afgelopen.
Onvoorstelbaar he. En je zou denken dat die hitte ze wel zou opbreken maar het gaaaaaaat gewoon door van 6:30 tot 19:30.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik doe aan hardlopen, fietsen en fitness. M'n broertje die fietst, tennist, doet ook aan hardlopen en daarnaast traint hij drie keer in de week voor een voetbalwedstrijd op zondag. Als wij het vermaak in toerbeurten verzorgen zijn we eerder moe dan die kleine.
Op de camping ook, hebben we een groot grasveld voor dat huisje. En maar heen en weer draven, met dit weer. Komen ze hijgend met knalrode koppen ff de veranda op. Slokje drinken en daar gaaaaan ze weer.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:43 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar he. En je zou denken dat die hitte ze wel zou opbreken maar het gaaaaaaat gewoon door van 6:30 tot 19:30.
En ik til m'n linkerteen op en ik ben kapot + klam van het zweet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Op de camping ook, hebben we een groot grasveld voor dat huisje. En maar heen en weer draven, met dit weer. Komen ze hijgend met knalrode koppen ff de veranda op. Slokje drinken en daar gaaaaan ze weer.
Misschien moet je wat aan je conditie doen? Hardlopen ofzo.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En ik til m'n linkerteen op en ik ben kapot + klam van het zweet.
Meh, lijkt me niks.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien moet je wat aan je conditie doen? Hardlopen ofzo.
Er schijnt in LIF een hardlooptopic te lopen, misschien moet je daar eens kijken.quote:
Leuk!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:59 schreef NJ het volgende:
[..]
Er schijnt in LIF een hardlooptopic te lopen, misschien moet je daar eens kijken.
Hmm.. moet ik nu nog blij zijn met mijn uitslag vanmorgen in het ziekenhuis?quote:
Que?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Hmm.. moet ik nu nog blij zijn met mijn uitslag vanmorgen in het ziekenhuis?
Ja goed nieuws in de zin van alles is weer rustig in de buik en ik mag weer opnieuw gaan proberenquote:
Jeu!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja goed nieuws in de zin van alles is weer rustig in de buik en ik mag weer opnieuw gaan proberen
We waren bang dat we een maand moesten wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |