quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:59 schreef KingOfMars het volgende:
Ik blijf gewoon de hele dag dood op m'n stoel zitten.
Geniet ervan.quote:
Gewoon voor de tv laten zitten. Meer moet je niet willen met dit weer.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:19 schreef E.T. het volgende:
bad opgeblazen, vol laten lopen (ze doet het er maar mee, met die lekjes).. zitten ze binnen ruzie te maken of er nou teletubbies of DisneyXD gekeken moet worden
Zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
zo maar ff bellen of m'n schoonmoeder een half uurtje op kan passen, kan ik ff vluchten
Onder een parasol in een zwembad. Blijven ze lekker koel en niet zo irritant.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:20 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Gewoon voor de tv laten zitten. Meer moet je niet willen met dit weer.
Jawel want in het badje willen ze spelen en spelen gaat fout en dus huilen en miepen. Voor de tv worden het mindless zombies zonder gevoel of spraakvermogen. Dát is wat je wilt bereiken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:23 schreef NJ het volgende:
[..]
Onder een parasol in een zwembad. Blijven ze lekker koel en niet zo irritant.
Hmmm, dat fout gaan valt hier wel mee, gelukkig.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:25 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Jawel want in het badje willen ze spelen en spelen gaat fout en dus huilen en miepen. Voor de tv worden het mindless zombies zonder gevoel of spraakvermogen. Dát is wat je wilt bereiken.
Je hebt tegenwoordig ook dat Chinese mokkel, Ni-Hao ofzo.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Precies en daarna diego en dan afsluiten met cultuur (K3). Vervolgens eten en ze in bed proppen.
Ja, nu kent opeens iedereen XieXie bij de chinees en ben ik niet bijzonderquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig ook dat Chinese mokkel, Ni-Hao ofzo.
Nee dat was ik.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jullie kinderen hebben reeds een BMI van 40 oid?
Als ze een beetje fatsoenlijk zou eten wel ja.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jullie kinderen hebben reeds een BMI van 40 oid?
Je bedoelt meer dan een halve cracker met smeerkaas en een aardappeltje?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als ze een beetje fatsoenlijk zou eten wel ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |