abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83835801
hoi allemaal

ik wil eventjes wat kwijt hier.
ik en mijn vriend zijn al redelijk lang bij elkaar maar hij kwam vanmorgen te laat op zijn werk. hij sliep zelf door de wekker heen en geeft vervolgens voor dat hij vertrekt me eventjes deze zin: Zo kan het niet meer Mystica zo raak ik mijn baan dadelijk kwijt.

dit houd dus in dat ik de schuld krijg van het feit dat ik door de wekker heen geslapen ben maar ik ben dan ook wel niet degene die moet werken om 7 uur s'ochtends. Ik ben het zat steeds de schuld te krijgen maar ik ben bang dat als ik iets zeg tegen hem dat ik hem kwijtraak. En dat is net hetgene wat ik niet wil.

alle goede tips zijn welkom.
groetjes Mystica
pi_83835808
ik maak nergens uit op dat jij de schuld kreeg hoor. En leg dat 'overal de schuld van' eens uit.
pi_83835811
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 07:41 schreef Mystica1991 het volgende:
hoi allemaal

ik en mijn vriend zijn al redelijk lang bij elkaar maar hij kwam vanmorgen te laat op zijn werk. hij sliep zelf door de wekker heen en geeft vervolgens voor dat hij vertrekt me eventjes deze zin: Zo kan het niet meer Mystica zo raak ik mijn baan dadelijk kwijt.

dit houd dus in dat ik de schuld krijg van het feit dat ik door de wekker heen geslapen ben maar ik ben dan ook wel niet degene die moet werken om 7 uur s'ochtends. Ik ben het zat steeds de schuld te krijgen maar ik ben bang dat als ik iets zeg tegen hem dat ik hem kwijtraak. En dat is net hetgene wat ik niet wil.

groetjes Mystica
Zo kan het inderdaad niet meer, als hij blijft verslapen raakt ie zijn baan inderdaad kwijt maar waar de neuk hoor jij dat jij de schuld daarvan krijgt?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2010 07:43:56 ]
pi_83835820
Ik kan me goed voorstellen dat het niet leuk is om zo'n verwijt te krijgen. Misschien bedoelde hij het niet verkeerd. Ik zou er gewoon rustig met hem over praten en aangeven dat je dat soort opmerkingen niet leuk vind.

Je zegt bang te zijn om hem kwijt te raken als je wat zegt. Nou mocht dat zo zijn dan is het geen ramp. Kijk binnen een relatie moet je zeker met elkaar over problemen en zo kunnen praten. Kan je dat niet dan is zo'n relatie min of meer gedoemd te mislukken.

Succes met het gesprek
  vrijdag 9 juli 2010 @ 07:45:29 #5
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_83835824
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 07:41 schreef Mystica1991 het volgende:
hoi allemaal

groetjes Mystica

Als je bang bent om te zeggen wat je dwarszit omdat je hem kwijt zou kunnen raken dan lijkt het mij dat er één en ander behoorlijk fout zit ja.
Jezus wat is dat toch altijd, je kunt toch wel gewoon normaal met elkaar praten?
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_83835833
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 07:42 schreef TheFrankey het volgende:
ik maak nergens uit op dat jij de schuld kreeg hoor. En leg dat 'overal de schuld van' eens uit.
hij zei erbij dat het aan mij lag en dat ik beter had moeten opletten wanneer de wekker gaat. en dit is dus ook al eerder gebeurd met andere zaken. bijv. het zoeken naar een nieuwe woning en derg. alles wat ik regel of laat zien is niet goed en dan gaat hij schelden. ik weet dan ook niet hoelang dit nog goed gaat.
pi_83835841
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 07:43 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Zo kan het inderdaad niet meer, als hij blijft verslapen raakt ie zijn baan inderdaad kwijt maar waar de neuk hoor jij dat jij de schuld daarvan krijgt?
simpel hij verteld tegen mij dat het allemaal aan mij ligt terwijl hij om 0.00 naar bed gaat en om 6.00 moet opstaan en ik al zeker eerder in bed lig. maar daar gaat het niet om. hij zegt gewoon simpelweg het is jouw schuld dat ik me verslaap jij had me moeten wakker maken
pi_83835865
Hij heeft gelijk , als de wekker gaat hoor jij als zijn partner hem even een schop te geven om uit zn nest te gaan, wat ben jij voor een vrouw
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 07:52:56 #9
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_83835880
ik zet 2 wekkers,

mijn telefoon
haar telefoon

(ik leg haar telefoon dan aan haar kant van het bed)
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 07:53:47 #10
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_83835883
oké ook maar even vriendelijk reageren dan
Hij scheldt jou uit zonder supergoede reden, hij geeft jou de schuld van veel dingen en jij bent te bang om te zeggen wat je daarvan vindt.

in mijn ogen heb je twee keuzes of je praat er wel met hem over of het blijft zo doorgaan en dat is puur en alleen jouw keuze
succes!
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_83835888
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 07:53 schreef raistlin6 het volgende:
oké ook maar even vriendelijk reageren dan
Hij scheldt jou uit zonder supergoede reden, hij geeft jou de schuld van veel dingen en jij bent bang te bang om te zeggen wat je daarvan vindt.

in mijn ogen heb je twee keuzes of je praat er wel met hem over of het blijft zo doorgaan en dat is puur en alleen jouw keuze
succes!
QFT
Luctor et emergo (voor de ongeletterden: Ik worstel en kom boven)
Que sera sera
Niet up to date fotoboek!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 07:54:27 #12
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_83835889
pics van mystica?
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_83835891
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 07:46 schreef Mystica1991 het volgende:

[..]

hij zei erbij dat het aan mij lag en dat ik beter had moeten opletten wanneer de wekker gaat. en dit is dus ook al eerder gebeurd met andere zaken. bijv. het zoeken naar een nieuwe woning en derg. alles wat ik regel of laat zien is niet goed en dan gaat hij schelden. ik weet dan ook niet hoelang dit nog goed gaat.
Wat denkt hij wel niet? Dat hij jou in de morgen de schuld geeft van iets dat zijn eingen stomme schuld is, dat kan ik mij nog voorstellen. Hij baalt verschrikkelijk en aangezien jij er ook bent krijg jij de schuld.

Maar schelden en je niet respecteren vind ik belachelijk.Ik denk dat je teveel aan hem hangt, en dat heeft hij door. Daarom doet hij zo. Als je laat merken dat jij ook zo weg bent als hij zo blijft doen krabbelt hij vast terug en denkt: Shit.
pi_83835893
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 07:54 schreef Montelly het volgende:
pics van mystica?
Die grap is al sinds 2002 niet leuk meer newbie
pi_83835898
De wekker staat zeker aan jou kant. En tja als ik door mn wekker heen slaap terwijl ik wat belangrijks moet doen wordt ik ook ff pissig en zeker als er dan nog iemand doorheen is geslapen Zo van godver heb jij dat pokkeding ook niet gehoord!! *@&#$

Zou me niet al te druk maken, en koop gewoon een nieuwe wekker
pi_83835909
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 07:46 schreef Mystica1991 het volgende:

[..]

Dit klinkt niet echt goed. Ik weet ook wel dat je hem misschien niet kwijt wilt, maar denk eens goed na of je dit eigenlijk wel wilt. Het is niet normaal als hij wanneer jij iets gedaan hebt het niet goed is en hij gaat schelden. Misschien moet je alles aan hem over laten. Kan hij laten zien hoe hij het gedaan wil hebben. Pfff hij zou het moeten waarderen dat je bepaalde dingen doet en als ze niet helemaal lopen zoals hij wil dan is het geen ramp vind ik.
pi_83835912
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 07:52 schreef Stink-ui het volgende:
ik zet 2 wekkers,

mijn telefoon
haar telefoon

(ik leg haar telefoon dan aan haar kant van het bed)
ik heb altijd op mijn telefoon twee wekkers aan en op de zijne ook twee en ik ben doodop (zit niet voor niets thuis na alles stress en het feit dat ik een burnout heb) dus ik slaap regelmatig door de wekkers heen. echter vanmorgen hoorde ik die van hem en heb ik hem ook wakker gemaakt ik val daarna altijd weer in slaap. en ik vermoed dat hij ook weer terug in slaap is gevallen. maar dat is toch geen reden om dan verwijten te gaan maken?
pi_83835915
Kijk maar uit, hij ziet je als een soort vervangend moeder, die de verantwoordelijkheid van hem over kan nemen.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_83835916
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 07:54 schreef Montelly het volgende:
pics van mystica?
waarom?
  vrijdag 9 juli 2010 @ 07:57:50 #20
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_83835917
quote:
ik en mijn vriend en ik
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_83835932
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 07:57 schreef Biancavia het volgende:
Kijk maar uit, hij ziet je als een soort vervangend moeder, die de verantwoordelijkheid van hem over kan nemen.
Daar zoek je toch een vrouw voor naast de sex en het koken dan ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_83835933
Wat een nare situatie zeg. Je hebt hem dus blijkbaar wel wakker gemaakt. Nou dat kan hij je zeker niks verwijten. Nouja niet dat hij dat wel had als je hem niet wakker had gemaakt. Het is toch echt zijn verantwoordelijkheid dat hij op tijd uit bed komt en niet de jouwe.

Maar nogmaals praat er met hem over. Praten is heel belangrijk.
We horen wel hoe het is afgelopen
  vrijdag 9 juli 2010 @ 08:01:15 #23
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_83835939
Kan het niet gewoon zijn dat hij een ochtendhumeur heeft omdat hij zich verslapen heeft en dat even tijdelijk op jouw afreageert? Is even niet leuk, maar misschien moet je er niet teveel over nadenken.
Spoilers!
pi_83835941
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:00 schreef Joene het volgende:

[..]

Daar zoek je toch een vrouw voor naast de sex en het koken dan ?
Hahaha wat lollig zeg. Typisch zo'n ONZ opmerking.
pi_83835985
Goed he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')