Zo kan het inderdaad niet meer, als hij blijft verslapen raakt ie zijn baan inderdaad kwijt maar waar de neuk hoor jij dat jij de schuld daarvan krijgt?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:41 schreef Mystica1991 het volgende:
hoi allemaal
ik wil eventjes wat kwijt hier.
ik en mijn vriend zijn al redelijk lang bij elkaar maar hij kwam vanmorgen te laat op zijn werk. hij sliep zelf door de wekker heen en geeft vervolgens voor dat hij vertrekt me eventjes deze zin: Zo kan het niet meer Mystica zo raak ik mijn baan dadelijk kwijt.
dit houd dus in dat ik de schuld krijg van het feit dat ik door de wekker heen geslapen ben maar ik ben dan ook wel niet degene die moet werken om 7 uur s'ochtends. Ik ben het zat steeds de schuld te krijgen maar ik ben bang dat als ik iets zeg tegen hem dat ik hem kwijtraak. En dat is net hetgene wat ik niet wil.
alle goede tips zijn welkom.
groetjes Mystica
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:41 schreef Mystica1991 het volgende:
hoi allemaal
ik wil eventjes wat kwijt hier.
ik en mijn vriend zijn al redelijk lang bij elkaar maar hij kwam vanmorgen te laat op zijn werk. hij sliep zelf door de wekker heen en geeft vervolgens voor dat hij vertrekt me eventjes deze zin: Zo kan het niet meer Mystica zo raak ik mijn baan dadelijk kwijt.
dit houd dus in dat ik de schuld krijg van het feit dat ik door de wekker heen geslapen ben maar ik ben dan ook wel niet degene die moet werken om 7 uur s'ochtends. Ik ben het zat steeds de schuld te krijgen maar ik ben bang dat als ik iets zeg tegen hem dat ik hem kwijtraak. En dat is net hetgene wat ik niet wil.
alle goede tips zijn welkom.
groetjes Mystica
hij zei erbij dat het aan mij lag en dat ik beter had moeten opletten wanneer de wekker gaat. en dit is dus ook al eerder gebeurd met andere zaken. bijv. het zoeken naar een nieuwe woning en derg. alles wat ik regel of laat zien is niet goed en dan gaat hij schelden. ik weet dan ook niet hoelang dit nog goed gaat.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:42 schreef TheFrankey het volgende:
ik maak nergens uit op dat jij de schuld kreeg hoor. En leg dat 'overal de schuld van' eens uit.
simpel hij verteld tegen mij dat het allemaal aan mij ligt terwijl hij om 0.00 naar bed gaat en om 6.00 moet opstaan en ik al zeker eerder in bed lig. maar daar gaat het niet om. hij zegt gewoon simpelweg het is jouw schuld dat ik me verslaap jij had me moeten wakker makenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zo kan het inderdaad niet meer, als hij blijft verslapen raakt ie zijn baan inderdaad kwijt maar waar de neuk hoor jij dat jij de schuld daarvan krijgt?
QFTquote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:53 schreef raistlin6 het volgende:
oké ook maar even vriendelijk reageren dan
Hij scheldt jou uit zonder supergoede reden, hij geeft jou de schuld van veel dingen en jij bent bang te bang om te zeggen wat je daarvan vindt.
in mijn ogen heb je twee keuzes of je praat er wel met hem over of het blijft zo doorgaan en dat is puur en alleen jouw keuze
succes!
Wat denkt hij wel niet? Dat hij jou in de morgen de schuld geeft van iets dat zijn eingen stomme schuld is, dat kan ik mij nog voorstellen. Hij baalt verschrikkelijk en aangezien jij er ook bent krijg jij de schuld.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:46 schreef Mystica1991 het volgende:
[..]
hij zei erbij dat het aan mij lag en dat ik beter had moeten opletten wanneer de wekker gaat. en dit is dus ook al eerder gebeurd met andere zaken. bijv. het zoeken naar een nieuwe woning en derg. alles wat ik regel of laat zien is niet goed en dan gaat hij schelden. ik weet dan ook niet hoelang dit nog goed gaat.
Die grap is al sinds 2002 niet leuk meer newbiequote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:54 schreef Montelly het volgende:
pics van mystica?
Dit klinkt niet echt goed. Ik weet ook wel dat je hem misschien niet kwijt wilt, maar denk eens goed na of je dit eigenlijk wel wilt. Het is niet normaal als hij wanneer jij iets gedaan hebt het niet goed is en hij gaat schelden. Misschien moet je alles aan hem over laten. Kan hij laten zien hoe hij het gedaan wil hebben. Pfff hij zou het moeten waarderen dat je bepaalde dingen doet en als ze niet helemaal lopen zoals hij wil dan is het geen ramp vind ik.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:46 schreef Mystica1991 het volgende:
[..]
hij zei erbij dat het aan mij lag en dat ik beter had moeten opletten wanneer de wekker gaat. en dit is dus ook al eerder gebeurd met andere zaken. bijv. het zoeken naar een nieuwe woning en derg. alles wat ik regel of laat zien is niet goed en dan gaat hij schelden. ik weet dan ook niet hoelang dit nog goed gaat.
ik heb altijd op mijn telefoon twee wekkers aan en op de zijne ook twee en ik ben doodop (zit niet voor niets thuis na alles stress en het feit dat ik een burnout heb) dus ik slaap regelmatig door de wekkers heen. echter vanmorgen hoorde ik die van hem en heb ik hem ook wakker gemaakt ik val daarna altijd weer in slaap. en ik vermoed dat hij ook weer terug in slaap is gevallen. maar dat is toch geen reden om dan verwijten te gaan maken?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:52 schreef Stink-ui het volgende:
ik zet 2 wekkers,
mijn telefoon
haar telefoon
(ik leg haar telefoon dan aan haar kant van het bed)
quote:ik en mijn vriend en ik
Daar zoek je toch een vrouw voor naast de sex en het koken dan ?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:57 schreef Biancavia het volgende:
Kijk maar uit, hij ziet je als een soort vervangend moeder, die de verantwoordelijkheid van hem over kan nemen.
Hahaha wat lollig zeg. Typisch zo'n ONZ opmerking.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Daar zoek je toch een vrouw voor naast de sex en het koken dan ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |