Hoeveel mils is de paddestoel?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:25 schreef Rave_NL het volgende:
Inslag <5 km
En zo geschiedde het ook.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, nu ff Duitsland vs Uruguay kijken
Moge Duitsland winnen.
Code zwart code zwart!!quote:
toch niet weer die russen he. vraag ze ff of ze nog wodka meebrengen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Code zwart code zwart!!
De mini-EMP heeft mijn netwerk buiten werking gesteld!!!
ZE KOMEN!! ZE KOMEN!!!!
Als het een echte paddestoel is, dan heb ik tenminste ook nog een andere reden dan mijn bleke huid om te verklaren waarom ik licht geef in het donkerquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Code zwart code zwart!!
De mini-EMP heeft mijn netwerk buiten werking gesteld!!!
ZE KOMEN!! ZE KOMEN!!!!
Ik had ze gvd nog zo vriendelijk meegedeeld dat ze dit weekend niet hoeven te komen omdat iedereen dan met de finale bezig is....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:34 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
toch niet weer die russen he. vraag ze ff of ze nog wodka meebrengen.
Wie is "ze"??quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:43 schreef Vronsky het volgende:
Ze hebben iets opgeblazen in het bos hier achter, weet het bijna zeker.
(Bernhard kazerne ligt hier D: )
Vlamingenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:46 schreef Vronsky het volgende:
Ik heb vermoedens dat het de Vlamingen zijn, en ze laten ons denken dat het de Russen zijn als afleiding
quote:
Antwerpen moet je inderdaad innemen. Weet je wel wat voor een tactisch en economisch belang Antwerpen kan hebben?????quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:56 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Het is volkomen logisch mevrouw, het is gewoon een preventieve aanval voordat wij ze konden binnenvallen
Ik zeg Antwerpen platbranden
Volgens Buienradar gaat het noodweer (wat hier al 3 uur bezig is) Pluskut gewoon helemaal missen!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:02 schreef viezerdt het volgende:
Pff hier in Enschede mag het ook wel regenen. Is hier nog steeds tering warm
I fucking know. En daar baal ik van. Had wel zin om ff onweer te kijken of even een minuut buiten te staan in de regenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Volgens Buienradar gaat het noodweer (wat hier al 3 uur bezig is) Pluskut gewoon helemaal missen!
Agent Orange is niet hardcore genoegquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Antwerpen moet je inderdaad innemen. Weet je wel wat voor een tactisch en economisch belang Antwerpen kan hebben?????
Alles onder de Vlaams/Wallonische grens (incl Brussel) affikken inderdaad. Agent Orange whehehe
Ja maar.... ja maar.... jij snapt de grap niet....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:08 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Agent Orange is niet hardcore genoeg, biologische oorlogsvoering, dat is pas top!
Let het uit danquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar.... ja maar.... jij snapt de grap niet....
Waarom heet agent orange agent orange?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:20 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Let het uit dan, ik luister aandachtig.
Omdat het in oranje tonnen zat? (Dat was een serieus antwoordquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:22 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Waarom heet agent orange agent orange?
Uhm... Agent Orange... werd o.a. in de Vietnamoorlog gebruikt.... nationale kleur van Nederland is uuuhhhhhhh.... ?!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:20 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Let het uit dan, ik luister aandachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |