Ok, ok, ik ga er nu wel eentje maken :p, krijg je gelijk een pb'tjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:45 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik heb tegen hem gezegd dat ik nu op de foto's van Vronsky wacht en hij dus even passé is
Een echte kerel, zoals ik, post het gewoon hierquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:36 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ok, ok, ik ga er nu wel eentje maken :p, krijg je gelijk een pb'tje
hoe is 't tijdverschil?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Bel nu eens Esses
Ben benieuwd wat zij, Patriciá, zal zeggen maandag
Juist! Hup Vronskyquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een echte kerel, zoals ik, post het gewoon hier
Ja bofkont mag jij even het Nederlands elftal rond vliegen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:00 schreef Lightning_NL het volgende:
Heel misschien kan ik maandag de meest leuke opdracht voor de komende vier jaaruitvoeren met de chinook.
Ja lekker, als of we hier niet genoeg illigalen Mexicanen hebben.quote:
Google het maar eensquote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:12 schreef Andyy het volgende:
[..]
Hoezo f8?
Lager vind ik meestal mooier
Alleen klopt het niet... Want als ze zichzelf twee keer zou herhalen, zou er dus NOG een herhaling moeten volgen. Ze heeft d'rzelf maar 1x herhaald.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:17 schreef m.k het volgende:
quote uit jersey shore:
snooki: I don't want to repeat my self twice
random persoon: what ?
snooki: I said I don't want to repeat myself twice !
random persoon: well you just did
Hopelijk bezit jij dan WEL creativiteit. Het gros van dat soort filmpjes is gewoon ruk.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:22 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken zelf zo'n filmpje te maken..
Juist daarom.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:56 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Hopelijk bezit jij dan WEL creativiteit. Het gros van dat soort filmpjes is gewoon ruk.
dus dan zouden deze 5000 mensen allemaal heel erg dom zijn ? http://www.facebook.com/p(...)0692625615830?v=wall zou wel grappig zijnquote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:37 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Alleen klopt het niet... Want als ze zichzelf twee keer zou herhalen, zou er dus NOG een herhaling moeten volgen. Ze heeft d'rzelf maar 1x herhaald.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:22 schreef Rave_NL het volgende:
Dat is toch dat programma met die anabolenguido's en die tokkiesletjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |