Nouja... goed uitzoen en lekker.. heeft wel veel met elkaar te maken niet?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:06 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Mop, ik heb nooit gezegd dat ik mezelf lekker vind, wel dat ik er goed uitzie.
Ik zal ooit wel eens een foto sturen als ik tijd heb, wel sexy fotos terug sturen uiteraard![]()
(En nu gaat ik maar eens lunchen, honger als een paard enzo.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar zondag een fly-by over Museumpleinquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:00 schreef Lightning_NL het volgende:
Heel misschien kan ik maandag de meest leuke opdracht voor de komende vier jaaruitvoeren met de chinook.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:21 schreef Rave_NL het volgende:
Waarom bestempel je jezelf als aseksueel?Stiekem ben ik ongelooflijk sexy, maar dat hoeft niet iedereen hier te wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(is weer zo ego strelend.. houd ik niet van).
En mogen we nu niet weten wat het isquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:00 schreef Lightning_NL het volgende:
Heel misschien kan ik maandag de meest leuke opdracht voor de komende vier jaaruitvoeren met de chinook.
Ik wacht met spanning!quote:
Er was eens....
Tja, ik zat naar binnen te turenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:03 schreef Esses het volgende:
[..]
Heb je niet eens even naar beneden gekeken? Naar die GIGA groep KMar die daar lag? Gods eigen wapen!?! Zie je dat over het hoofd!
Schaam je xD
Ik volg momenteel weer een andere opleiding maar daarna probeer ik het springen weer op te pakken..quote:
We wachten tot die Walen begin te morren, geven wij hun Nederlandse paspoorten en gebruiken daarna een ouderwets Russische "wij-komen-onze-staatsburgers-beschermen"-scam.. En de enige manier om daar te komen is door Vlaanderen...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:57 schreef Andyy het volgende:
Daar heb ik het niet over
Je weet wel, Belgiė, invasie oefenen?
Ja, maar dan komen er allemaal van die frans pratende Belgen hier heen, wil je dat wel?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
We wachten tot die Walen begin te morren, geven wij hun Nederlandse paspoorten en gebruiken daarna een ouderwets Russische "wij-komen-onze-staatsburgers-beschermen"-scam.. En de enige manier om daar te komen is door Vlaanderen...
Been there, done thatquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
14 Dagen afgeknepen worden door een stelletje groene baretten... Goed voor de mentale vorming en je kast.
Dit bedoelde ik dus met kansarme buitenlandersquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:37 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ja, maar dan komen er allemaal van die frans pratende Belgen hier heen, wil je dat wel?
Ik zeg, Vlaanderen overnemen en de Walen aan hun lot overlaten.
Straks krijgen we naast onze snackbar nog een patatboer. Dat kan toch niet!quote:
Dat dus, 1 pakje shag/ sigaretten en rolletje snoep. Voor de rest standaard PGU, niets geen mats en weet ik veel wat.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Been there, done that
Is idd een beetje afzien, maar wel heel verrijkend voor lichaam en geest.
Weet niet waarom men dat heeft afgeschaft, want het is echt een meerwaarde.
Hoe hebben jullie die gevechtscursus en overlevingscursus moeten doen?
Bij ons heel simpel. Geen laffe spullen, totaal gestript worden, slaapzak is eigengemaakt, 1 gevechtsrantsoen voor 1 hele week, de rest zoek je zelf maar bij elkaar. Zo nu en dan "vonden" we wel eens een witte kool, een winterpeen, een aardappel en een ui. Succes ermee
Tentje opzetten? Nee, eigen onderkomen maken en afdekken.
Water? Romeo Delta met de aangeleerde technieken.
Etc etc etc.
Mocht bij ons, ik had het dus ook voorelkaar gekregen om 3 pakjes shag in 1 pakje te persen en vloei had ik overal en nergens zitten, zelfs tussen de veer van het magazijn van de FAL. NIet dat het veel geholpen heeft want als ik in de hele week 10 peuken gerookt heb is het veel...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Mazzelaar AchJa. Bij ons niks geen shag/sigaretten of rolletje snoep. Nee alles werd ons afgenomen. Het pakje lucifers in het 24 uurs gevechtsrantsoen? Dat was echte mats
Verder klopt het geheel zoals je het beschreef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |