wss vanaf dat ze geboren warenquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:54 schreef themauster het volgende:
Andre van Duin en Ferry de Groot net op Nederland 1
Wen er maar aan in het ''volwassen'' leven moet je dat mischien wel elke dagquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:29 schreef Pino112 het volgende:
Fijn. Kom er net achter dat ik maandag om 7.30 moet werken.
Ja, maar we worden niet elke dag wereldkampioen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Wen er maar aan in het ''volwassen'' leven moet je dat mischien wel elke dag
Das waar,ik ben blij dat ik dan nog een week vakantie heb ,mischien dat ik wel helemaal vanuit de kop van de Provincie Groningen naar de huldiging in Amsterdam gaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, maar we worden niet elke dag wereldkampioen.
ik 7:00quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:29 schreef Pino112 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:37 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik 7:00ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik maar werk.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:29 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:37 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik 7:00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lach maar.![]()
![]()
verdient wss mider dan zijn uitkeringquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je mag het wel overnemen hoor.
Slagerij van C1000
Yup. En niet passend werk, dus ik hoef het niet te accepterenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:46 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
verdient wss mider dan zijn uitkering
Ik las laatst dat ze dat bij het UWV gaan veranderen, mensen die al lang thuis zitten moeten werk beneden hun niveau accepteren anders krijgen ze geen uitkering meer.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. En niet passend werk, dus ik hoef het niet te accepteren.
Geloof ik graag jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:46 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
verdient wss mider dan zijn uitkering
Dat kunnen ze wel wilen, maar dan ben ik snel daarna weer werkloos... Dan blijf je nooit lang op je nieuwe plek zitten en het maakt de arbeidsmarkt er niet beter op.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik las laatst dat ze dat bij het UWV gaan veranderen, mensen die al lang thuis zitten moeten werk beneden hun niveau accepteren anders krijgen ze geen uitkering meer.
Weet niet of dat ook voor jou geldt natuurlijk![]()
Dat ben ik helemaal met je eensquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel wilen, maar dan ben ik snel daarna weer werkloos... Dan blijf je nooit lang op je nieuwe plek zitten en het maakt de arbeidsmarkt er niet beter op.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej, goodmorning!Heb jij een idee hoe ik de oude lay-out kan terugkrijgen?
.
Thanks! eindelijk weer een normale lay-outquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is in te stellen, heulemaal rechtsboven bij de Themainstellingen
Terwijl je 3FM luistert, Hans?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:49 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA deze draai ik zo vaak thuisJuan Luis Guerra - Burbujas De Amor
zomer!
Ik ga nog ff een extra hypotheek afsluiten en alles op Duitsland zetten voor zaterdagquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:16 schreef oh-oh het volgende:
Tis een trage inktvis maar ik zat ook al te kijken
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Finale van 2008 had hij ook fout..........
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:06 schreef alors het volgende:Goedemiddag allen
Komt Claudia voor september nog wel terug of niet?
vast welquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:06 schreef alors het volgende:Goedemiddag allen
Komt Claudia voor september nog wel terug of niet?
Eej Hansquote:
Damn, dat is geen pretje. Sterkte!! Wil eigenlijk straks even gaan grasmaaien, maar heb daar atm niet veel zi n in..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:46 schreef Brennel het volgende:
[..]
Eej Hans.
Als je stil staat zweet je al, en ik moet vandaag en morgen van 14.30 tot 23.30 in een hok werken waarvan de airco kapot is...
quote:
Is ergens op hun tour geloof ik. Omg ik kijk nu die filmpjes op de site, oh god Sander die op een scootmobiel gaat rijdenquote:
LOLquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:58 schreef alors het volgende:
[..]
Is ergens op hun tour geloof ik. Omg ik kijk nu die filmpjes op de site, oh god Sander die op een scootmobiel gaat rijden![]()
![]()
http://wk.bnn.nl/page/video/play/5e814dcc230a9c604c9e4648ef55463b
En bedankt, Roosmarijnquote:Mike Posner - cooler than me
Verkoeling nodig? Deze zomerhit opzetten! 3FM DJ Roosmarijn Reijmer voelde het al aankomen. Zij is helemaal verslaafd aan nieuw talent Mike Posner. Denk Sam Sparro, denk David Guetta en denk een een heleboel frisse cocktails... Mike Posner doet ze heel aanstelijk in de mix. Is gegarandeerd niet uit je hoofd te rammen. Meteen maar 3FM MegaHit.
http://www.mobypicture.com/user/coen3fm/view/6966991quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:45 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan em niet groter krijgen, maar in dit busje zitten ze nu dus inclusief alle apparatuur
jij bent gek Hans! 33 graden is helemaal niet te houden man!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:33 schreef -Hans- het volgende:
Wat een briljant weertje !!!! 33+ en more to come. Here we go!
hehequote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:38 schreef themauster het volgende:
[..]
jij bent gek Hans! 33 graden is helemaal niet te houden man!
wat heb ik gemistquote:
Je bent niet goed wijs.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:33 schreef -Hans- het volgende:
Wat een briljant weertje !!!! 33+ en more to come. Here we go!
Het ging over dieren die de uitslag van de finale voorspellen. En toen zei hij iets over zijn kat Nelis die maar 3 poten had en dus alleen maar voor Nederland kon kiezenquote:
Ik snap de clou eigenlijk nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:49 schreef alors het volgende:
[..]
Het ging over dieren die de uitslag van de finale voorspellen. En toen zei hij iets over zijn kat Nelis die maar 3 poten had en dus alleen maar voor Nederland kon kiezen![]()
Gefeliciteerd, denk ikquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:00 schreef Joesse het volgende:
Ik zit in 't popduelmaandag op voor de 3de dag
Hahaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:03 schreef Cee het volgende:
Succes alvast, Joesse!
En Hans, je bent niet goed wijs. I love it, maar je bent niet goed wijs. Je bent de tegenhanger van een yeti.
quote:
Ej man!!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:06 schreef Timo20 het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!
[..]!!!! serieus?? dus ook niets meer over van z`n claim "Ik wil hoe dan ook kampioen worden met de Cavs"
Maar verder: LeBron![]()
![]()
![]()
![]()
M'n halve twitter timeline heeft het erover, maken er grappen over, zag een tweet dat Lebron heeft besloten om de duitsers te helpen de derde plaats te behalen morgen whahaha etc. Volgens mij ballt hij basket?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej man!!!.
Ja, serieus. Half Amerika schijnt helemaal op zijn kop te staan vanwege de transfer. Fans van de Cavs die het shirt van LeBron in de fik hebben gestoken en een brief van de voorzitter aan de fans om toch vooral rustig te blijven
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej man!!!.
Ja, serieus. Half Amerika schijnt helemaal op zijn kop te staan vanwege de transfer. Fans van de Cavs die het shirt van LeBron in de fik hebben gestoken en een brief van de voorzitter aan de fans om toch vooral rustig te blijven
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:10 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n halve twitter timeline heeft het erover, maken er grappen over, zag een tweet dat Lebron heeft besloten om de duitsers te helpen de derde plaats te behalen morgen whahaha etc. Volgens mij ballt hij basket?
Ik denk dat ik even die knakker ga googlen, want ik snap er geen ui van.
Die tweet over de Duitsers, ge-wel-digquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:10 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n halve twitter timeline heeft het erover, maken er grappen over, zag een tweet dat Lebron heeft besloten om de duitsers te helpen de derde plaats te behalen morgen whahaha etc. Volgens mij ballt hij basket?
Ik denk dat ik even die knakker ga googlen, want ik snap er geen ui van.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die tweet over de Duitsers, ge-wel-dig![]()
. Heb het verder niet super goed gevolgd, maar zie inderdaad ook dat het een aardig hot item is. 't is idd een basketballer en een erg goede ook
.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]! http://twitter.com/#search?q=LeBron%20James
![]()
![]()
Wat een gektequote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Deze dan: http://icemen.fantake.com/2010/07/09/i-hate-lebron-james/![]()
![]()
[ afbeelding ]
vind het ook niet veel, erg inwisselbaarquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:26 schreef -Hans- het volgende:
Nou, om te zeggen dat dit heel bijzonder is? Ben er nog niet echt weg van.
Altijd beter dan dat Monique Smit liedje van 2 week geledenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:26 schreef -Hans- het volgende:
Nou, om te zeggen dat dit heel bijzonder is? Ben er nog niet echt weg van.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Altijd beter dan dat Monique Smit liedje van 2 week geleden
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:40 schreef Paul-89 het volgende:
Broer van Margot :
[ afbeelding ]
Pa van Margot :
[ afbeelding ]
Ma van Margot :
[ afbeelding ]
En de hond van Margot :
[ afbeelding ]
Denk ik.
Broer van Margot :
[ afbeelding ]
Pa van Margot :
[ afbeelding ]
Ma van Margot :
[ afbeelding ]
En de hond van Margot :
[ afbeelding ]
Denk ik.
Broer van Margot :
[ afbeelding ]
Pa van Margot :
[ afbeelding ]
Ma van Margot :
[ afbeelding ]
En de hond van Margot :
[ afbeelding ]
Denk ik.
bevangen door de hittequote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:53 schreef themauster het volgende:
Het gaat hier trouwens niet zo snel als anders meer op vrijdagavond?! Iedereen op vakantie ofzo?
Dat kan ik me voorstellen het is ook niet meer normaal meer deze temperaturenquote:
Veel te lekker weer om binnen te zittenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:53 schreef themauster het volgende:
Het gaat hier trouwens niet zo snel als anders meer op vrijdagavond?! Iedereen op vakantie ofzo?
1 advies rij niet door staphorst als het zondag is, want ze lopen met zijn allen midden op straatquote:
Zometeen zal het NOS journaal er ongetwijfeld ook wel over het voetballen gaanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:57 schreef alors het volgende:
Ik ben er nu weer, moest eerst het WK Journaal kijken natuurlijk. Het is alweer bijna voorbij
Ik zit op dit moment liever binnen dan buiten, binnen is het 20 graden buiten 26 graden dan is de keuze gauw gemaaktquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veel te lekker weer om binnen te zitten.
Gewoon door rijden, dan leren ze `t ook zo weer afquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:57 schreef hole1988 het volgende:
[..]
1 advies rij niet door staphorst als het zondag is, want ze lopen met zijn allen midden op straat
Klopt, weet er alles vanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:57 schreef hole1988 het volgende:
[..]
1 advies rij niet door staphorst als het zondag is, want ze lopen met zijn allen midden op straat
Butien 32 en hier binnen 27 graden. Dan toch liever buitenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:58 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zit op dit moment liever binnen dan buiten, binnen is het 20 graden buiten 26 graden dan is de keuze gauw gemaakt
Hadden wij ook een keerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:57 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Leuk, zo'n jankend kind tijdens het voetballenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:02 schreef alors het volgende:
Nou mocht ik ooit zwanger raken dan zou ik het wel laten halen voor een eindtoernooi. Ik wil wel een beetje relaxt voetbal kunnen kijken hoor!
inderdaad, terugduwen die shitquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Leuk, zo'n jankend kind tijdens het voetballen
Michiel just done itquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:04 schreef Sirolf het volgende:
Zo, ben ik ook weer na een autoritje door het gigantisch drukke en relatief onbekende Amsterdam in een auto waarvan de airco het niet deed. Had bijna het idee elk moment flauw te kunnen vallen...
Ja daarom beter helemaal geen kinderenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Leuk, zo'n jankend kind tijdens het voetballen
Geen Arko aanwezig?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:04 schreef Sirolf het volgende:
Zo, ben ik ook weer na een autoritje door het gigantisch drukke en relatief onbekende Amsterdam in een auto waarvan de airco het niet deed. Had bijna het idee elk moment flauw te kunnen vallen...
alle ramen kunnen openquote:
Jawel, maar dat heeft weinig nut in het centrum van Amsterdam. Heb daar wel gebruik van gemaakt namelijk.quote:
Toen ik net Amsterdam uit reed hoorde ik idd Michiel en Gerards verhalen over niet-werkende airco's. Wat een toeval.quote:
Aircoquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:07 schreef alors het volgende:
[..]
alle ramen kunnen open![]()
Ik haaaat airco trouwens, krijg ik koppijn van, liever gewoon de ramen open en dan maar wat warmer.
Waarschijnlijk ga ik morgen een eigen auto kopen, mét airco. Heeeeeeuuuuuurrrrrlllliiijjjjjkkkk met deze temperaturen!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Airco![]()
![]()
onze huur auto in Amerika had Airco, heerlijk! m`n eigen auto heeft dat niet
Je mist echt wat, eerst heel wat jaren niet gehad, maar nu wel, echt geweldigquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:07 schreef alors het volgende:
[..]
alle ramen kunnen open![]()
Ik haaaat airco trouwens, krijg ik koppijn van, liever gewoon de ramen open en dan maar wat warmer.
Had je een paar weken eerder moeten kopen. Volgende week gaat `t weer "kouder" wordenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga ik morgen een eigen auto kopen, mét airco. Heeeeeeuuuuuurrrrrlllliiijjjjjkkkk met deze temperaturen!
ja, maar dan gaat het *floeps* weer omhoogquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Had je een paar weken eerder moeten kopen. Volgende week gaat `t weer "kouder" worden
De temperatuur *poing* stuitert inderdaad heen en weer.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, maar dan gaat het *floeps* weer omhoog
Ah ik ben niet de enige die er zat van wordtquote:
Nee ik mis niks, wij hebben ook airco in de auto maar ik zet em altijd uit zodra ik merk dattie aan staat.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je mist echt wat, eerst heel wat jaren niet gehad, maar nu wel, echt geweldig
dan ben je niet goed wijsquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:26 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ik mis niks, wij hebben ook airco in de auto maar ik zet em altijd uit zodra ik merk dattie aan staat.
Je ruikt ze al he?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:34 schreef Sirolf het volgende:
Zo, even afkoelen met een pallet dennenaalden!
Ik ruik die dennenaalden alquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:34 schreef Sirolf het volgende:
Zo, even afkoelen met een pallet dennenaalden!
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:36 schreef Sirolf het volgende:
Martin Gaus!
Die is toch al eens eerder langs gekomen of niet?
uhuquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:36 schreef Sirolf het volgende:
Martin Gaus!
Die is toch al eens eerder langs gekomen of niet?
heb je ooit biologie gehad?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:40 schreef naatje_1 het volgende:
Weetje, als het kind dus tijdens een trio is gemaakt, met 2 mannen, zitten er dan van 3 genen in?
Nee, dat is zo goed als (zo niet geheel) onmogelijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:40 schreef naatje_1 het volgende:
Weetje, als het kind dus tijdens een trio is gemaakt, met 2 mannen, zitten er dan van 3 genen in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |