quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:41 schreef stinkdier het volgende:
Wat een saai geneuzel hier. Verder dan een lege zin komen de meeste onder jullie hier niet.
Het ging hier toch over seks of niet dan?
Wel dusquote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:40 schreef littledrummergirl het volgende:
hmm to feest with suuz or not to feest met suuz..
Gaan nogquote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:04 schreef littledrummergirl het volgende:
heey![]()
ben je ondertussen al op vakantie geweest of gaan jullie nog?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:42 schreef brian911 het volgende:
[..]
ja ik wil wel seks, ben jij beetje lekker of niet
quote:
mn feestvlees is te zwak om het te kunnen weerstaan! Zit nu net in de trein naar je toequote:
oeh leukquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:15 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Gaan nogVrijdag gaan we weg!
En jij?
lekker toch, voorpret!!!!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oeh leukromatisch altijd n eerste vakantie samen!
Ik ga over twee weekjesben allemaal stomme voorpretdingen aan het kopen
slaat nergens op haha
Zo is het weer ontopicquote:
ja ok, maar gister had ik twee van die polkadot sjaaltjes gekocht, omdat ik vond dat dat wel heel romantisch en frans zou wapperen als we met onze raampjes open tussen de wijngaarden door zouden rijdenquote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 16:12 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Voorpret is heeeel erg leuk! zo staat onze koffer al beneden in de woonkamer
hahaha... maar het ging dan ook om de voorpret dus het maakt niet uit als je de helft thuis laatquote:Op zondag 25 juli 2010 15:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ok, maar gister had ik twee van die polkadot sjaaltjes gekocht, omdat ik vond dat dat wel heel romantisch en frans zou wapperen als we met onze raampjes open tussen de wijngaarden door zouden rijdenik zag het helemaal voor me haha. We hebben vast veel meer spullen dan in onze auto gaat passen
moet idd de moeite waard zijn heb ik begrepenquote:Op zondag 25 juli 2010 20:12 schreef VorteXxX het volgende:
ik ben al 2 maanden op vacantieen ik heb er nog 4 te gaan
volgend jaar is een dagje gentse feesten echt een aanrader voor iedereen ik gids jullie wel door de stad 10 dagen 24 uur p/d feest
ja is het zeker alleen maar bandjes en straat atiesten heel veel bier en op elk plein een ander podium.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet idd de moeite waard zijn heb ik begrepen
dat is het belangrijkstequote:Op zondag 25 juli 2010 20:15 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
ja is het zeker alleen maar bandjes en straat atiesten heel veel bier en op elk plein een ander podium.
Belgisch bierquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 03:29 schreef herbert64 het volgende:
Een echte vrouw houdt er ook van om zo nu en dan een lekker nat kutje te likken. Zo is het gewoon.
Hij weet gewoon niet beter.quote:
Een echte vrouw houdt er ook van om zo nu en dan een lekker nat kutje te likken. Zo is het gewoon.
dat dekt de lading volledigquote:
weet jij toch niks vanquote:Op maandag 26 juli 2010 16:17 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
dat dekt de lading volledigmaar feit is wel dat et geil is
ldgquote:Op maandag 26 juli 2010 17:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weet jij toch niks vanjij was geen meisje de laatste keer dak checkte
long time no seequote:
om te zien is wel geil... Maar ja je was weer ego... :pquote:Op maandag 26 juli 2010 17:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weet jij toch niks vanjij was geen meisje de laatste keer dak checkte
quote:Op maandag 26 juli 2010 19:04 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
om te zien is wel geil... Maar ja je was weer ego... :p
dat ja! Hoe ist bij jullie?quote:
op de pijn in me rug na goedquote:Op maandag 26 juli 2010 19:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat ja! Hoe ist bij jullie?
weer teveel lopen verbouwen daar?quote:
iddquote:Op maandag 26 juli 2010 19:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weer teveel lopen verbouwen daar?
dat met die ezels en die stenen gaat niet zo op bij jou he?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
en deze keer me rug dus goed te pakken gehad
om maar een quote van sonneveld te gebruken...quote:
duidelijkquote:Op maandag 26 juli 2010 19:40 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
om maar een quote van sonneveld te gebruken...
dat doe je verkeerd... Dat mot je een ander laten doen
quote:Op maandag 26 juli 2010 19:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat met die ezels en die stenen gaat niet zo op bij jou he?beterschap!!
ik heb vrij en het is ook kut weerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:24 schreef VorteXxX het volgende:
het leven is niet eerlijk... Het is ook nog kut weer altijd als ik vroege dienst heb is het kutweer
dan heeft vort al gewonnenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:27 schreef littledrummergirl het volgende:
ja gf en vortwet tshirt contest
ik ben de jury
een pint bierquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:20 schreef VorteXxX het volgende:
haha wat heb ik nu gewonnen met mijn goedgevormde afgetrainde, goddelijkke, woest aantrekkelijke torso?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |