xd Myn msen staat h33l de d@g aan.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:07 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die hele dagen op msn zittenzoals TS
2002 belde.
Mensen die niemand hebben om toe te voegen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:07 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die hele dagen op msn zittenzoals TS
2002 belde.
Zegt de 4 en kenker.nl meneer.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:08 schreef Penisbaard het volgende:
Jij hebt blijkbaar debiel volk op de MSN, maar dat past ook wel een beetje bij je.
Dat is ook de juiste ende correcte spellen van iksdee. Bij xd is de mond van de emoticon niet duidelijk zichtbaar en hierdoor is het voor de gebruiker van Windows Messenger niet duidelijk wat er bedoeld wordt met de desbetreffende emoticon. Bij deze:quote:
Ik kom nooit op die wereldwijde webstekken, daarbij heb ik ook nooit last van mensen die "xD" typen op de MSN. Soort zoekt soort, man.quote:
Voorspelbaar XDquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:11 schreef Tabloid het volgende:
Goed topic xD
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:12 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik vind dat ook zo'n kutsmiley jaEn dan mensen die echt óveral met xDDDD op reageren
_!
Nee, dan ""
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:12 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik vind dat ook zo'n kutsmiley jaEn dan mensen die echt óveral met xDDDD op reageren
_!
Nee, dan ""
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |