Volgens planning. De 'infrastructuur' is nu grotendeels gereed. Nu ben ik druk bezig een netwerk op te bouwen van mensen uit de commerciele, communicatie en financiele wereld en capabele reaguurders.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:51 schreef Gellius het volgende:
Hoe loopt je nieuwe bedrijf, L?
Feitelijk in informatie. Liever had ik in Kaas gehandeld, maar daar kreeg ik geen vergunning voor.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:58 schreef Gellius het volgende:
Ik ben even kwijt waar je ook alweer in ging handelen.
In jouw geval zou ik me verschuilen achter kunstenaarschap / dronkenschap / antiburgelijkheid.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:25 schreef Ringo het volgende:
Wat doe je eraan als je er vandaag achter komt dat je gisteren een bruiloft bent vergeten?
Jaa. Ja. Zoiets dan hè. Of de warmte. Zoiets. Liever niet teveel liegen. Het was ook echt helemaal niet de bedoeling. Ik heb er gewoon niet meer aan gedacht sinds ik de uitnodiging kreeg. Maar dat laatste kan je ook weer niet zeggen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:30 schreef sigme het volgende:
[..]
In jouw geval zou ik me verschuilen achter kunstenaarschap / dronkenschap / antiburgelijkheid.
De zus van de vriendin van een goede vriend. Die gaat trouwen, met een zeer aardige kerel. We gaan vriendschappelijk met elkaar om, op gepaste afstand.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe is je relatie met het bruidspaar? Als je al sinds zuigeling onafscheidelijk bent met de gom, dan is het wel wat kwalijker dan wanneer het gewoon een achterneef of -nicht was, natuurlijk.
Agenda??quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:51 schreef Gellius het volgende:
Het was ook een kleine moeite geweest om het even in je agenda te noteren, natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |