Bijna!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:56 schreef Gellius het volgende:
Verhip. Even mijn spreadsheetje aanpassen. En dan kip eten. Supermarktkip. Sigme, doe je ook in kip?
bron: sigme's diergaarde (kip, schapen, varkens!)quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:21 schreef sigme het volgende:
De eieren piepen![]()
!
En eentje heeft een aanpiksel.
Ik ga morgen terug.quote:
Sanne.quote:
quote:SANNE (1983) IKON Televisie.
Dramaserie over het vraagstuk van de kruisraketten, 9 × 25 min., uitzending 05-10 t/m 30-11-1983, tevens uitgezonden in Engeland (Channel Four) en Denemarken. UNDA-WACC Bolzano 1986: 1ste prijs voor 'outstanding quality'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik lees dat de acteurs die Sanne en Chiel speelden al jaren zijn getrouwd, met elkaar!![]()
En je kunt bij ze logeren, in Spanje!
[ Bericht 30% gewijzigd door Lienekien op 11-07-2010 10:00:12 ]The love you take is equal to the love you make.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:15 schreef ShadyLane het volgende:
- Sanne (klinkt dom. En boers. Is net niks. Neem dan Anne)
quote:Veel drukte: loos alarm!
Waarom maakt niemand zich druk
(om) die 60.000 echte [plaatjes van bommen]
Gelukkig heb ik geen scanner, anders deed ik het vast.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:12 schreef Gellius het volgende:
Scan dat boek even in anders. Het klinkt als een ontzettend foute serie..
quote:Op zondag 11 juli 2010 09:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sanne.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik lees dat de acteurs die Sanne en Chiel speelden al jaren zijn getrouwd, met elkaar!![]()
En je kunt bij ze logeren, in Spanje!
Ah, bedankt voor de info!
Ik denk dat ik in 1983 alleen naar Sesamstraat en Tik-Tak keek. Misschien moesten ze deze serie maar eens op dvd uitbrengen
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
quote:Op zondag 11 juli 2010 10:17 schreef Lienekien het volgende:
'Sanne'-trivia: Anne Buurma speelde in 1983 'Japi' in een verfilming van 'Titaantjes'.
Waar, wanneer?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Da's toevallig, ik heb een uurtje geleden net Titaantjes geprogrammeerd op de harddiskrecorder, wordt dit weekend uitgezonden
quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:08 schreef Gellius het volgende:
Ha! Mag ik een kip bij mijn spek?
Oh, hebben we niet.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
1 van de digitale kanalen. Weet zo niet meer of het Geschiedenis24 of Hollanddoc24 is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |