SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aan sporten kom ik deze week gewoon niet toe. Vanavond zou kunnen, maar geen puf. Moe van de week. Gelukkig heb ik nu weekend!Ga wel za of zo fietsen en dan vanaf maandag weer braaf.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ik kan ook niet vooruit plannen! En sommige vriendinnen willen dan 5 weken van te voren afspreken om een wijntje te gaan doen. Ik vind dat stiekem heel kneuterigquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:10 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zou een zusje van Syrena kunnen zijnEn dus maak ik geen plannen voor de lange termijn.
Vorig jaar hebben we het weer eens geprobeerd met het boeken van een vakantie, maar uiteraard gaan we dan toch iets anders doen![]()
Tegenwoordig zeg ik gewoon eerlijk dat ik het moeilijk vind om vooruit te plannen maar dol ben op spontaniteit. En dat ze me het een uur of evt. een dag van te voren nog eens moeten vragen. En dan zeg ik meestal wel ja.
Of gewoon heel veel verplichtingen zoals bij mij het geval is. Sinds maart ofzo was er ieder weekend wel ietsquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:16 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik kan ook niet vooruit plannen! En sommige vriendinnen willen dan 5 weken van te voren afspreken om een wijntje te gaan doen. Ik vind dat stiekem heel kneuterigMaar soms heb ik zoiets van, had ik maar zo'n boeiend leven dat ik dingen zó ver van te voren moet afspreken
Ik, als die maxidress niet mooi zit. Dan ga ik op jacht naar een mooie pantalonquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:54 schreef Viking84 het volgende:
Komt er ook nog iemand in een broek of niet?.
Ik was nog bij de Mexx-afdeling in de V&D, en toen dacht ik nog, laat ik maar niet hier iets kopen want straks dragen Vik en ik hetzelfde.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat ik hetzelfde jurkje aan heb als iemand anders. Het is toch geen afgeprijsd jurkje van Mexx, gekocht bij de V&D hè?
.
Balkon is opgeruimd en schoongeveegd. En nu hoor ik te gaan eten, maar ik heb geen trek.
Ik heb werkelijkwaar nog geen idee wat ik aantrek. Ik denk een jurkje, wat afhankelijk van het weer, natuurlijk...quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:54 schreef Viking84 het volgende:
Komt er ook nog iemand in een broek of niet?.
Oh dat lijkt me echt vervelend! Maar knap dat je dat volhoudquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Of gewoon heel veel verplichtingen zoals bij mij het geval is. Sinds maart ofzo was er ieder weekend wel ietsVolgens mij heb ik pas over 3 weken een paar dagen niets. Geen afspraken. Gewoon niets.
Ik heb dan vakantie en ook geen zin om nu al te gaan plannen wat we dan gaan doen
Fotoquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een jurkje voor Mo's bruiloft! Ik hoef alleen nog maar corrigerend ondergoed te kopen en de komende twee weken niets te eten.
Oh wacht. Morgen heb ik ook een bruiloft.
Grappig dat loveli de term figure hugging introduceert en dat jij hem nu overneemtquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een heel simpel, taupekleurig, figurehugging jurkje gekocht.
Niets ten nadele van loveli, maar die term bestaat op zich wel al wat langer hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Grappig dat loveli de term figure hugging introduceert en dat jij hem nu overneemt. Straks praten we allemaal over figure hugging jurkjes. Ik opteer voor jurkjes die mijn taille huggen en rond mijn buik iets wijder (niet: wijd) vallen
.
ik ben er zo eentje. ik hou van duidelijkheid en ik heb het zo druk dat ik vaak met vriendinnen die het net zo druk hebben een lijst van 20 data in de komende drie maanden nodig heb om tot 1 afspraak te komen....quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:16 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik kan ook niet vooruit plannen! En sommige vriendinnen willen dan 5 weken van te voren afspreken om een wijntje te gaan doen. Ik vind dat stiekem heel kneuterigMaar soms heb ik zoiets van, had ik maar zo'n boeiend leven dat ik dingen zó ver van te voren moet afspreken
Nooit van gehoord (wel gegoogled, daarnetquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Niets ten nadele van loveli, maar die term bestaat op zich wel al wat langer hoor..
Dan ga ik voor de tweedequote:Op donderdag 8 juli 2010 18:14 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb nog geen jurkje. Maar misschien ga ik deze wel aandoen:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Nou kan ik nog wel gaan vertellen dat die term direct bij het aantrekken van het jurkje al in m'n hoofd sprong, maar dat heeft geen zin meer zeker?quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nooit van gehoord (wel gegoogled, daarnet), maar loveli heeft hem wel hier in Slank geïntroduceerd
.
Volgens mij heeft loveli de term gisteren gebruikt en jij kocht je jurkje vandaag pasquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou kan ik nog wel gaan vertellen dat die term direct bij het aantrekken van het jurkje al in m'n hoofd sprong, maar dat heeft geen zin meer zeker?.
Ik ga ook voor de tweede, Ewelina!
Ik had het nog niet gelezen voor ik het jurkje kocht.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft loveli de term gisteren gebruikt en jij kocht je jurkje vandaag pas.
Lekkere discussie zo aan het begin van de avondquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had het nog niet gelezen voor ik het jurkje kocht.
Echt, wtf..
Wijven!quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lekkere discussie zo aan het begin van de avond![]()
.
Gok? Dat woord (afkorting?) zie ik vaker voorbij komen, maar ik heb geen idee wat het isquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wijven!
Die term ken ik van Gok trouwens
ik vermoed dat die term voor alleen viking nieuw was dan, ik ken hem ook al járen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:36 schreef shinydiscoball het volgende:
Figure-hugging is voor mij ook geen nieuwe term hoor Vik
Gok Wan, van How to look good naked. jeweetwel, die Neen look-a-likequote:Op donderdag 8 juli 2010 18:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gok? Dat woord (afkorting?) zie ik vaker voorbij komen, maar ik heb geen idee wat het is.
In my defense: ik droeg jarenlang figure hiding kledingquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vermoed dat die term voor alleen viking nieuw was dan, ik ken hem ook al járen.
![]()
Nee, ik ben zo al lang genoeg!quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:37 schreef shinydiscoball het volgende:
Leuke jurkjes trouwens allemaal. Ik vind persoonlijk de eerste van Ewelina leuker, heel zomers.
Gaan jullie ook op hakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben wel van plan hakken te dragen. En om een paar slippertjes in m'n tas te doen..
M'n jurkje:sjeesis, wat een lekker lijf heb jij, zeg! Ik ben strontjaloers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Ik ben wel van plan hakken te dragen. En om een paar slippertjes in m'n tas te doen..
M'n jurkje:Dude, you look fabulous!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
mn buik is bol. En nee, volgens mij geen foto van de effen bruine...quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:55 schreef Viking84 het volgende:
Heb je ook een foto van die effen bruine?.
Van de eerste vind ik de mouwtjes niet zo mooi en op die tweede lijkt je buik bol. Of dat moet door de foto komen.
nee die jurk lijkt bol doordat de taille zo hoog zit. Zó bol kan jouw buik nooit zijn, dan ben je 8 maanden zwangerquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
mn buik is bol. En nee, volgens mij geen foto van de effen bruine...
nee, zooooo bol is ie ook weer niet. Ik denk dat ik voor de bovenste ga. Nog maar eens over nadenken. Of een rokje, of ik duik eens bij m'n moeder in de kast....quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee die jurk lijkt bol doordat de taille zo hoog zit. Zó bol kan jouw buik nooit zijn, dan ben je 8 maanden zwanger.
Ik ben laatst gelezen te hebben dat het een fabeltje is dat horizontale strepen je dikker doen lijkenquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Horizontale strepen zijn gevaarlijk!
Ik lig op mn luchtbedje op mn balkonen straks ga ik ananas eten
Ohja en ik ben dikkertje dap als ik DaD zo ziegoed lijf zeg!
Allebei leukquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:54 schreef AKnynke het volgende:
voor mij wordt het of deze:
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
of een effen bruine...
Dat zou ík dan nooit doenquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:03 schreef AKnynke het volgende:
of ik duik eens bij m'n moeder in de kast....
Nou ja, bij mij (Toos Tailleloos) krijg je dat bij horizontale strepen er altijd wel een donkerste op een ongewenst breed punt zit. Bij lengtestrepen wordt dat minder benadrukt alsof het een rolletje is!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben laatst gelezen te hebben dat het een fabeltje is dat horizontale strepen je dikker doen lijken.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nou ja, bij mij (Toos Tailleloos) krijg je dat bij horizontale strepen er altijd wel een donkerste op een ongewenst breed punt zit. Bij lengtestrepen wordt dat minder benadrukt alsof het een rolletje is!
why lauwwarme koolrabi? Ik vind koolrabi sowieso vies, maar lauwwarm lijkt het me helemaal niet lekker!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:10 schreef sigme het volgende:
De dag van vandaag:havermout 12 km fietsen broodmaaltijd: 5 sneden & 2 krekkers hout sjouwen witlofsalade 1 pils avondeten: gekookte nieuwe aardappeltjes, gebakken makreel, lauwwarme koolrabi toe: custardchocoladepudding & jam
Nee hoor, dan ga je shoppen met Calimeroquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als die jurk niet zit ben ik straks de enige slankie in een broek. Wel herkenbaar
.
M'n jurkje:Wat een mooi lijntje heb je! (je bent toch niet je buik aan het inhouden he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
AKnynke, ik vind dat eerste groene jurkje superschattig![]()
Ik ben zo iemand die jurkjes altijd bij iedereen geweldig vind staan, en er dan zelf als een dik boerinnetje uitziet met dezelfde jurk aanIk heb welgeteld 1 jurk in mijn kast hangen, die ik 1 keer aan heb gehad op een bruiloft (met een hele dikke panty eronder
). Met dit weer loop ik wel stiekem steeds wat vaker in een spijkerrokje, maar verder is het eigenlijk áltijd een (spijker)broek...
Tot dusver heb ik er 2 gezien in de winkels... allebei lelijkquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, dan ga je shoppen met Calimero. De winkels puilen uit van maxidresses, dus er is er echt wel eentje die jou staat!
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tot dusver heb ik er 2 gezien in de winkels... allebei lelijk.
Nee hoor...Ik toren nu al boven iedereen uit, dus ik doe ook geen hakken aan!quote:
Hm ja, daar kom ik nooitquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
. Dan ga je echt naar de verkeerde winkels. C&A heeft ze en V&D ook!
Mn moeder is gek op koolrabi. Ik vind het werkelijkwaar nergens naar smaken....Ach ja, smaken verschillen....quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:17 schreef sigme het volgende:
Koolrabi is ouderwets, ik vind het echt heel lekker. Zeker lauwwarm (en met een schepje tartaarsaus erdoor). Maar niet verwarren met koolraap - da's heel wat anders.
Pak soy / paksoy is hele nieuwerwetse groente. Doet het wel uitstekend in een moestuin, d'r valt zowat niet tegen te eten.
Nou, doen danquote:
Ik heb honderden maxidresses gezien, vandaag.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, doen dan.
Je struikelt daar echt over de maxidresses. Had moeite om een korter jurkje te vinden. Had jij dat niet, DaD? Ik had de moed al bijna opgegeven...
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:25 schreef Viking84 het volgende:
Dan moet XM dus in Groningen komen shoppen. Doen we er meteen een uitgebreide lunch bij![]()
.
Werk je dan ergens met airco?quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:22 schreef josja het volgende:
Leuk al die jurkjes! Ik ben er zelf niet zo van, vind mijn bovenlichaam te gespierd, en heb verder ook niet echt een supervrouwelijk figuur. Hier nog een Toos Tailleloos
zo bol vind ik haar buik niet lijken, eigenlijk juist heel platquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee die jurk lijkt bol doordat de taille zo hoog zit. Zó bol kan jouw buik nooit zijn, dan ben je 8 maanden zwanger.
Nou ik werkte even niet (maar werd net gebeld, aangenomenquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Werk je dan ergens met airco?
Deze dagen ga ik echt niet in een lange broek lopen! Dat ik niet miss universe ben betekent niet dat ik me moet inpakken ofzo...
(Heb dus wel een lange witte jas aan de hele dag, en het is WARM binnen)
Wat goedquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:59 schreef josja het volgende:
[..]
Nou ik werkte even niet (maar werd net gebeld, aangenomen![]()
), maar rokjes vind ik dan wel weer leuk staan, met een lang shirtje er overheen. Maar nu ga ik even feestvieren, eindelijk weer een baan
Het is ook veel te warm om te rennen! Lekker 's ochtends vroeg of 's avonds laat doen!quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:07 schreef _Calimero_ het volgende:
ik vind al die maxidresses maar niksvind ze zo onflatteus..
het groene jurkje van Nynke wel leuk!!
en gefeliciteerd met je baan, josja! wat is het voor werk?
Lopen ging echt zwaar kut, ben 1000 keer gestopt en toen ging ik maar sprintjes afwisselen met lopen![]()
nu zweet ik als een otter, zo douchen en jurk bij mijn zusje passen en dan moet ik eigenljk nog eten maar ik ga liever wat drinken in de stad
awww wat naar!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:06 schreef anna82 het volgende:
Ha maxidresses, ik heb er nu ook eentje aan. Een met een zeer kneuterig motiefje (want ruitjes, want McGregor) en er is niets charmants/sexy aan, maar hij zit echt heerlijk met dit weer!
Ik ben toch naar het restaurantje om de hoek gegaan en heb daar papardelle met ricotta, rucola, cherry tomaatjes, seranoham en parmazaanse kaas gehaald en thuis in de tuin opgegeten en het was: YUM!
Daarnaast ben ik een beetje verdrietig want mijn kleine grote broertje is na selectieronde zoveel afgewezen voor zijn droombaanIk had hem vanmiddag aan de telefoon en ik hoorde de snikjes in zijn stem, terwijl het zo'n grote stoere kerel is
. Ik heb maar afwisselend bemoedigende dingen gezegd en de werkgever vervloekt, maar eigenlijk wilde ik een potje meehuilen. Ik moet echt werken aan mijn softspot waar het familie aangaat.
whehe, ja ik moet er minstens 20 cm afhalen meestal, en dan wordt het een kabouterjurk!quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:07 schreef Goodbye het volgende:
Een maxidress durf ik niet aan met met mijn mini lengte
Oh, dat heb ik ook. Dat je dan op een begrafenis bent van iemand die je eigenlijk niet kent, maar dat je komt om iemand te steunen die dichtbij de overleden persoon stond. Nu twee keer gehad, en ik heb twee keer m'n tranen in moeten houdenquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:10 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
awww wat naar!!
Ik moet altijd huilen als andere mensen huilen, ook als ik ze nauwelijks ken somsIk ben een beetje een gevoelig typje
Dat zal bij mij ook wel het geval zijnquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
whehe, ja ik moet er minstens 20 cm afhalen meestal, en dan wordt het een kabouterjurk!
Ik heb laatst Hatchi gekeken. Nou, tranen met tuiten hoor! Terwijl ik het anders nog redelijk in kan houden.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb dat dus helemaal nieten ook niet bij films enzo.
Ik ben ook zo'n maakt-niet-uit-wiens-begrafenis huiler. Het is gewoon heel erg naar om zoveel verdriet te zien.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook. Dat je dan op een begrafenis bent van iemand die je eigenlijk niet kent, maar dat je komt om iemand te steunen die dichtbij de overleden persoon stond. Nu twee keer gehad, en ik heb twee keer m'n tranen in moeten houden
Wat een sufferd! Wel een nieuwe date gepland?quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:24 schreef _Calimero_ het volgende:mijn date heeft afgezegd
![]()
Ik kan hem weinig kwalijk nemen, want ik heb onze dates beide keren verzet, maar vind het wel jammer..
Wat hebben we gemist?quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:33 schreef Sarabi het volgende:
Cali het is ook veelste warm om te daten
Ik had ook een date vanavond maar die heb ik ook maar kort gehouden
Gewoon een date met mijn vriendjequote:
Je kunt toch ook met je vriendje daten? tenminste zo las ik hetquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Huh, Sarabi, ik dacht dat jij toch een behoorlijk stabiele relatie had?
We hadden om half 5 al afgesproken en hebben gegeten, maar daarna wilden we eigenlijk nog wat cocktails gaan drinken maar daar vonden we het te warm voor (nog wel 2 cocktails geprobeerdquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dus je bent uit eten geweest met je vriendje maar je bent nu alweer terug omdat het te warm is?
Ik snap het niet..
Koolrabi is Duits basisvoedsel. Naast witte kool, rode kool en sla altijd te verkrijgen in iedere supermarkt. En paksoi is toch helemaal niet zo nieuw? Toen ik nog studeerde (zeker 10 jaar geleden dus) at ik het al heel regelmatig.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:17 schreef sigme het volgende:
Koolrabi is ouderwets, ik vind het echt heel lekker. Zeker lauwwarm (en met een schepje tartaarsaus erdoor). Maar niet verwarren met koolraap - da's heel wat anders.
Pak soy / paksoy is hele nieuwerwetse groente. Doet het wel uitstekend in een moestuin, d'r valt zowat niet tegen te eten.
Ik ook niet hoor XM. Hoef je je niet lullig over te voelen. Het betekent namelijk niet dat je verder ongevoelig bent ofzo (wat veel mensen denkenquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb dat dus helemaal nieten ook niet bij films enzo.
Gaan jullie dan ook ieder terug naar jullie eigen huis?quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:49 schreef Tinkepink het volgende:
Leuk Sarabi! Ik date ook nog weleens met mijn man
Nee, door dat soort dingen loopt een relatie juist niet op de klippenquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik dacht ook al dat er weer een relatie op de klippen was.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gaan jullie dan ook ieder terug naar jullie eigen huis?.
Die kleine dingetjes maakt het zo leuk, dat je er gewoon nog zoveel van kan genieten als in het begin.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:49 schreef Tinkepink het volgende:
Leuk Sarabi! Ik date ook nog weleens met mijn man
Superleuk in derdaad om dat te blijven doen!quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die kleine dingetjes maakt het zo leuk, dat je er gewoon nog zoveel van kan genieten als in het begin.
Het was ook hetzelfde restaurantje als onze 2e date.
Uiteten doen we ook wel vaker maar dit is meer vluchtig en ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.....quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar, hoe doe je dat dan? Wij gaan uiteraard wel uit eten enzo, maar om dat nou daten te noemen.
Als ik had kunnen kiezen had ik dat ook liever gehad hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:05 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb gister ook gedate met Mr Gb.Maar we wonen in hetzelfde huis, dus we liggen wel gewoon in hetzelfde bed dan 's avonds. Maar daar heb ik geen problemen mee
.
Dan komt hij bijvoorbeeld van zijn werk en ik ook. En dan spreek je ergens af in plaats van samen naar een restaurant te gaan. En na het eten neem je afscheid en rijd je beide in je eigen auto naar huis.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar, hoe doe je dat dan? Wij gaan uiteraard wel uit eten enzo, maar om dat nou daten te noemen.
Dan neem je de trein/bus/tramquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ah kijk, daar gaat het mis, we hebben maar 1 auto
ik heb het niet op begrafenissen. maar wel bij films op tv. en sowieso heel snel.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan me daar dus echt niks bij voorstellen
vind t wel meevallen. 5 boterhammen, zuiven, fruit, noten, nog een keer zuivel, en groente met saus als avondeten. dat kan wel vullen dat laatste maar is qua kcal niet zoveel. dus w.m.b. een keurig lijstje!quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:46 schreef _Calimero_ het volgende:
oehh ik ga ook ijs eten!
mjin D was 400 gram wokgroente met een woksausjeen dat maakt de lijst als volgt:
O: yoghurt muesli, druiven
T: 1x mueslinotenbroo
L: 2x mueslinotenbrood met kaas
T: 2x brood met kipfilet
T: banaan en handje noten
S; hardlopen
D: 400 gr groente + woksaus
T: griesmeelpudding met rode saus, of toch een ijsje
edit: best veel eigeniljk he![]()
Nog beter: achterop op de fiets! Helemaal verliefd met een houten kont over de keitjes hobbelen is zo romantischquote:
Daar vind ik me dus echt te dik voor he, volgens mij heb ik ergens een trauma aan over gehoudenquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nog beter: achterop op de fiets! Helemaal verliefd met een houten kont over de keitjes hobbelen is zo romantisch
Helaas heeft vriendlief geen fiets
Volgens mij hoef je je daar ondertussen niet meer druk over te maken.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar vind ik me dus echt te dik voor he, volgens mij heb ik ergens een trauma aan over gehouden
Heb het idee dat iedereen mij dan uitlacht.
Als ik er over nadenk dan geloof ik dat ook wel, maar als ik dan weer op die fiets zit dan ben ik weer onzeker.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je je daar ondertussen niet meer druk over te maken.
Ik lijk ook op Jan Peter.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Gok Wan, van How to look good naked. jeweetwel, die Neen look-a-like
Volgens mij wel!quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kroket goed voor ijzer? Echt?. Ik zie nog steeds regelmatig zwart voor m'n ogen.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door MariaEtcetera op 08-07-2010 21:57:26 ]"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Oh dank je lief mariaatjequote:Op donderdag 8 juli 2010 21:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohai!
AnnaWat kut voor je broer(tje)!
Opvrolijktijd! En ik snap ook wat je bedoelt, ik ben ook een begravenisjankerd, zelfs al ken ik de overledene niet zo goed. Ik vind het zo erg dan voor al die mensen die daar verdriet hebben en dan probeer ik me voor te stellen hoe het is enzo, whoeee tranen met tuiten
Soms ook met films (laatst Gran Torino gekeken! Jank, boehoe, mekker.) maar nooit met voetbal
![]()
Overigens deden de treinen stom (overvolle IC ivm 1 treinstel ipv 2 of 3, vertragingen, etc.) dus heb samen met het vriendje op Amstel gegeten - een halve portie patat met en een kalfskroketjeAch kroket is wel goed voor de ijzer en zulks
Is vriendje in de buurt? In ieder geval dikke digismak voor joe!quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:46 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh dank je lief mariaatjeik wil mijn vriendje wel ter opvrolijking, want ik krijg het sippe gevoel niet weg! Broertje ging zijn verdriet verdrinken! vroeger kon ik hem nog voorlezen met gekke stemmetjes en dan was hij weer blij, maar dat helpt niet bij grote mensen problemen...
Kroket is toch beter dan kaas en kaas is zuivel. Met een beetje fantasie heb je een glas magere melk gedronken
Wat vervelend, het viel mij inderdaad al op dat je regelmatig iets in die trant postte. Is het iets chronisch?quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:35 schreef Perruche het volgende:
Hoi!!
Datenleuk!! Helaas gaat het niet zo goed tussen vriendje en mij, hij is een beetje chagrijnig de laatste tijd en ik kan er écht niet meer goed tegen. Maar ja. Hij wil ook nooit achterop de fiets, doet pijn aan z'n kont
maar goed, het is geen Hollander, dat vergeef ik hem dan ook maar!
Niewoar. Een bril en donker haar staat niet meteen gelijk aan JP-heidquote:
Ja hier ook.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:11 schreef kwakz0r het volgende:
huh, nu ik gereplied heb issie weer weg! de neiuwe layout bedoel ik!
Doet je baas nu normaal tegen je? Of maakt hij nog avances?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:08 schreef shinydiscoball het volgende:
Aww Anna, wat naar voor hem.
Ik huil ook om het minste of geringste hoor. Laatst nog met een klant die heel gemeen deed, doen heb il de kassa afgesloten en ben ik naar de wc's gerend
jaja komt eraanquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:14 schreef neen het volgende:
[..]
Als je je smsjes checkt komt hij weer terug
Dat! Alleen kokosmelk en sojamelk, of als het warm is karnemelk met siroop, of chocolademelk in de winter.quote:
Nah, hij voelt zich niet thuis in NL. Geen leuke baan, nog niet veel vrienden. En we zijn nogal verschillend, en ik irriteer me aan de manier waarop hij dingen aanpakt. Dus ik probeer me erbuiten te houden, wat lastig is, aangezien hij hier voor mij isquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:51 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat vervelend, het viel mij inderdaad al op dat je regelmatig iets in die trant postte. Is het iets chronisch?
Nee hij zegt nog steeds dat hij zich afvraagt of het iets tussen ons kan worden. Ik heb gevraagd of ik morgen even met hem kon praten. Mijn contract loopt binnenkort af dus dan ik evt ook nog een eindje verderop de afdeling gaan werken, obviously nog steeds bij boekenquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Doet je baas nu normaal tegen je? Of maakt hij nog avances?
que pasa?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb de nieuwe lay-out gemist!
En verder:.
Aaaaah hoe liefquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tevens: Tamina staat echt zo leuk op deze fotoDe parmantigheid zelve
Zo'n "Ohaai!"-expressie! Teh conqueror of Mount Tummy
![]()
Ik sta onderuit gezakt erop, met een dufkopMaar hier gaat het om het nijn!
Grazie bellaaaaa!quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:28 schreef Perruche het volgende:
Maria!! Leuke avatar![]()
Ik heb niets geen nieuwe layout. Kunnen jullie mijn hoofdfoto in mijn fobo trouwens zien??
Ik zie een draak. Kan dat?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:28 schreef Perruche het volgende:
Maria!! Leuke avatar![]()
Ik heb niets geen nieuwe layout. Kunnen jullie mijn hoofdfoto in mijn fobo trouwens zien??
Stitch!quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:36 schreef Perruche het volgende:
@ DaD, kan me voorstellen. heb je wel het gevoel dat het een goede beslissing is geweest, kind of, ook al was je het er niet mee eens?
@ maria, ja gaaf is die he!!! Zij maakt echt mooie dingen, kijk maar eens op artyulia.com!! Kunst van papier, echt prachtig vind ik het. Als ik kunstenares was zou ik dat soort dingen maken
Oh ik had dat vroeger! Gekleurde papieren bandjes rollen en er kaarten mee maken! Deed ik met omaquote:
Tja, daar kies je ook niet voor.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:03 schreef _Calimero_ het volgende:
zo, ik ga slapen, ik ga morgenvroeg denk ik me de fiets naar de VU,hopelijk kan ik het in 1x vinden.Op zich is het maar 40km,waarschijnlijk rijd ik er wel 10 extra wegens gebrek aan richtingsgevoelop tijd de deur uit dus
5 maanden ongeveerquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:07 schreef neen het volgende:
Hoe lang is die dude hier nu eigenlijk Perruche? Vriend van me heeft ook een buitenlandse vriendin atm hier zitten (2 maand ofzo nu) en we praten wel met haar enzo maar het is toch meer zijn vriendengroep en meer kerelspraatkan me opzich wel voorstellen dat ze zich op een gegeven moment dood verveeld en zin heeft in haar eigen vrienden enzulks.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:16 schreef Perruche het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:11 schreef anna82 het volgende:
DaD, te moeilijk om contact te hebben en/of te veel aantrekkingskracht? Wat lastig zeg, dikke tut!
Kan jij me dan vertellen hoe ik een topic in een nieuw tabblad open ipv de huidige pagina vervang?quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:36 schreef motorbloempje het volgende:
oh en de nieuwe layout is baas! Je moet er alleen even aan wennen
ctrl en links klikken, doe ik altijd! heb nog nooit mn middelste muisknop daarvoor gebruikt.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Kan jij me dan vertellen hoe ik een topic in een nieuw tabblad open ipv de huidige pagina vervang?Want ik wil er best aan wennen, maar heb mn middelste muisknop nodig
. En was boos omdat ik opeens een reactie kwijt was waar behoorlijk wat tijd in zat
.
Ik heb ook bij het Amstel gegetenquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohai!
AnnaWat kut voor je broer(tje)!
Opvrolijktijd! En ik snap ook wat je bedoelt, ik ben ook een begravenisjankerd, zelfs al ken ik de overledene niet zo goed. Ik vind het zo erg dan voor al die mensen die daar verdriet hebben en dan probeer ik me voor te stellen hoe het is enzo, whoeee tranen met tuiten
Soms ook met films (laatst Gran Torino gekeken! Jank, boehoe, mekker.) maar nooit met voetbal
![]()
Overigens deden de treinen stom (overvolle IC ivm 1 treinstel ipv 2 of 3, vertragingen, etc.) dus heb samen met het vriendje op Amstel gegeten - een halve portie patat met en een kalfskroketjeAch kroket is wel goed voor de ijzer en zulks
Wat een freak zeg, ongelooflijk! Kun je zo makkelijk van afdeling wisselen dan?dat zou wel erg tof zijn!quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:27 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nee hij zegt nog steeds dat hij zich afvraagt of het iets tussen ons kan worden. Ik heb gevraagd of ik morgen even met hem kon praten. Mijn contract loopt binnenkort af dus dan ik evt ook nog een eindje verderop de afdeling gaan werken, obviously nog steeds bij boeken
Dan snap ik niet waarom het eigenlijk uit isquote:
Ik heb vannacht de hele nacht mijn ventilator aangehad, dat is de tweede keer sinds ik hier woon (5 jaar?) dat ik dat dat nodig was. En ook de tweede keer deze zomer.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 06:39 schreef Viking84 het volgende:
Ik wilde trouwens nog gaan lopen braggen dat het de laatste dagen lekker koel blijft op mijn kamer, maar nu het weer echt warm begint te worden wordt het hier binnen ook weer warmer, merk nu al dat er 30 graden aan komen vandaag.
Nederlandsquote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:13 schreef Viking84 het volgende:
Wat een zonnestraaltjes hier.
Edit: @ josja: wat voor docent?.
Ik ben ook docent Nederlands! En DaD wordt er éénquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 06:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom het eigenlijk uit is. Maar goed.
Goeiemorgen. Gisteravond weer een
-avond gehad om die kat (ik kan het maar niet van me afzetten), maar vandaag belooft een mooie dag te worden
.
Ja, anders krijg je 'm niet mee.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ben gewoon zenuwachtig om die stomme pas aan te vragen!
Is mn foto wel goed, worden ze boos dat mn pas verlopen is, hoe gaat het met de vingerafdrukken...
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lekker uniek!
Net liep ik in mn blootje de douche uit en dacht dat het wel fijn zou zijn op het balkon nu!
En ik had het bíjna gedaan
Nee, want veel werkgevers blokken hetquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:31 schreef loveli het volgende:
Is autorefresh niet heel slecht voor het milieu
JA, dat viel ons ook tegen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
Gesprek met de BABS was vooral heel langen niets voor Mr.Mo, die houdt er niet zovan als hij zoveel over zichzelf zo moet vertellen en als het er allemaal zo uitgetrokken wordt en mensen conclusies trekken
Ik had soms ook wel even zoiets van 'jemig man
' maar het gaat wel helemaal goed komen denken we. Nu is het echt nog minder dan 2 weken!
I fixed itquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:37 schreef Perruche het volgende:
Morning!!!
In tegenstelling tot iedereen heeeeerlijk geslapen, en nu zit ik in de schaduw, met een koel amstel-biertje en de ventilator achter de compu. Njam njam!!
Ja hoor, dat doen er heel veel schijnt, dus dat zou niet zo'n probleem zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 06:28 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wat een freak zeg, ongelooflijk! Kun je zo makkelijk van afdeling wisselen dan?dat zou wel erg tof zijn!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:03 schreef conleche het volgende:
Het duurde even voor ik in de gaten had dat Babs niet Mo's nieuwe BFF was, maar de buitengewoonambtenaarburgerlijkestand, tenminste dat denk ik.
Die van de exmeneer en mij heb ik toen gebeld om te zeggen dat ik géén praatje wilde en dat een gesprek me niet nodig leek. Ik haat praatjes van een mij verder onbekend persoon. Dat vond ze maar raar geloof ik. Maar ze heeft zich er wel aan gehouden.
De mijne vond het geen probleem, een kwartiertje voor de plechtigheid is hij wel te plaatse, dan konden we ons wel even aan elkaar voorstellen. Ik mag de man nou al.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:03 schreef conleche het volgende:
Het duurde even voor ik in de gaten had dat Babs niet Mo's nieuwe BFF was, maar de buitengewoonambtenaarburgerlijkestand, tenminste dat denk ik.
Die van de exmeneer en mij heb ik toen gebeld om te zeggen dat ik géén praatje wilde en dat een gesprek me niet nodig leek. Ik haat praatjes van een mij verder onbekend persoon. Dat vond ze maar raar geloof ik. Maar ze heeft zich er wel aan gehouden.
Nou mn hokjesfoto was anders afgekeurd! Omdat mn pre-hitte-fiets-kleur blijkbaar niet genoeg overeen kwam met mn rode-fiets-hoofd.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:06 schreef Tinkepink het volgende:
Wie was het VMW met het paspoortf? Niet druk om maken. Mijne was ook verlopen en dat is dubbel erg omdat ik daarmee illegaal in D woonde.
Pasfoto gewoon in pasfoto automaat laten maken, vingerafdrukken stelde niets voor, betalen en ene week later ophalen.
Vreemd trouwens, ik heb in de nieuwe layout de achtergrondkleuren aangepast, zijn ook de kleuren van de baggerlayout anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |