abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:00:57 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83813086

Het vorige deel: Slank #1087: waar we weer op 't oude tempo zitten!

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'. Aanmelden is niet verplicht. Deze reeks heeft een slowchat karakter, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondergesneeuwd worden, stel hem dan gerust nog een keer!

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met een deel van de deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:01:37 #2
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83813106
fipo!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  Vis een optie? donderdag 8 juli 2010 @ 17:02:03 #3
70532 loveli
N
pi_83813126
hihi
crap in = crap out
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:06:44 #4
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83813300
TT met dat plaatje

Ik ga zo naar Pilates, ben benieuwd: vorige week gingen we nieuwe oefeningen doen: AUW!!!
Blijkbaar zijn mijn bovenbeenspieren toch niet zo sterk
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:06:49 #5
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83813302
lijstje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aan sporten kom ik deze week gewoon niet toe. Vanavond zou kunnen, maar geen puf. Moe van de week. Gelukkig heb ik nu weekend! Ga wel za of zo fietsen en dan vanaf maandag weer braaf.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_83813410
Sporten zit hier niet in de genen hoor, mijn familie sport sinds mensenheugnis niet.
De familie die een hardloopje organiseert is van de koude kant. En dan nog, die was twee maanden aan het hardlopen, bedacht dat 'ie wel eens wat kon organiseren en sindsdien organiseert hij jaarlijks - en loopt dus niet.

Vorig jaar heb ik ook meegedaan (dat was de eerste editie van deze oeroude traditionele dorpsloop). 21ste op de 12km, in 1:08 (maar de afstand was vrij ruw geschat ).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:10:56 #7
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83813439
Ik zou een zusje van Syrena kunnen zijn En dus maak ik geen plannen voor de lange termijn.
Vorig jaar hebben we het weer eens geprobeerd met het boeken van een vakantie, maar uiteraard gaan we dan toch iets anders doen

Tegenwoordig zeg ik gewoon eerlijk dat ik het moeilijk vind om vooruit te plannen maar dol ben op spontaniteit. En dat ze me het een uur of evt. een dag van te voren nog eens moeten vragen. En dan zeg ik meestal wel ja.

Mijn daglijstje
o. melkbolletje met ham en kipfilet en sla
t. melkbolletje met ham en mayo en sla
l. ah-sushi + zeewiersalade + pak vifit oid
t. halve zak drop
d. salade
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_83813583
leuke OP!!

Lijstje:
O: volkorenboterham met gebakken eitje
L: broodje bapao, nectarine
T: stukjes salami en brie, shake met melk, aardbei en banaan (door papa )
D: gaat een hamburger worden of een maaltijd salade (maar denk burger ) bij een cafetje
S: evy les 21
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:15:55 #9
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83813637
lijstje:
O: yoghurt met banaan en aardbeien en muesli
L: 1 boterham met gerookte makreel, 1 met hagelslag
T: 2 beschuiten met hagelslag
D: goed gevulde salade (met oa spek, appel, feta en cashews) en paar stukken ciabatta met boter en zout
T: bounty pure.
pi_83813642
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:10 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zou een zusje van Syrena kunnen zijn En dus maak ik geen plannen voor de lange termijn.
Vorig jaar hebben we het weer eens geprobeerd met het boeken van een vakantie, maar uiteraard gaan we dan toch iets anders doen

Tegenwoordig zeg ik gewoon eerlijk dat ik het moeilijk vind om vooruit te plannen maar dol ben op spontaniteit. En dat ze me het een uur of evt. een dag van te voren nog eens moeten vragen. En dan zeg ik meestal wel ja.

Ik kan ook niet vooruit plannen! En sommige vriendinnen willen dan 5 weken van te voren afspreken om een wijntje te gaan doen. Ik vind dat stiekem heel kneuterig Maar soms heb ik zoiets van, had ik maar zo'n boeiend leven dat ik dingen zó ver van te voren moet afspreken
pi_83813659
Ik ben trouwens zo blij met mijn nieuwe usericon
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:16:52 #12
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83813676
ja, waarom zou je de airco aanzetten in de trein? Nergens voor nodig toch?!

Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:20:08 #13
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83813788
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:16 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik kan ook niet vooruit plannen! En sommige vriendinnen willen dan 5 weken van te voren afspreken om een wijntje te gaan doen. Ik vind dat stiekem heel kneuterig Maar soms heb ik zoiets van, had ik maar zo'n boeiend leven dat ik dingen zó ver van te voren moet afspreken
Of gewoon heel veel verplichtingen zoals bij mij het geval is. Sinds maart ofzo was er ieder weekend wel iets Volgens mij heb ik pas over 3 weken een paar dagen niets. Geen afspraken. Gewoon niets.
Ik heb dan vakantie en ook geen zin om nu al te gaan plannen wat we dan gaan doen
pi_83814397
Ik heb een jurkje voor Mo's bruiloft! Ik hoef alleen nog maar corrigerend ondergoed te kopen en de komende twee weken niets te eten.

Oh wacht. Morgen heb ik ook een bruiloft.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:54:40 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83814993
Komt er ook nog iemand in een broek of niet? .
Niet meer actief op Fok!
pi_83815020
Wolve?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:55:33 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83815023
Ik hoop trouwens niet dat ik hetzelfde jurkje aan heb als iemand anders . Het is toch geen afgeprijsd jurkje van Mexx, gekocht bij de V&D hè? .

Balkon is opgeruimd en schoongeveegd. En nu hoor ik te gaan eten, maar ik heb geen trek .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:56:24 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83815043
Van de Slankies bedoel ik dan, sigme .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:56:29 #19
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83815049
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik, als die maxidress niet mooi zit. Dan ga ik op jacht naar een mooie pantalon .
pi_83815050
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat ik hetzelfde jurkje aan heb als iemand anders . Het is toch geen afgeprijsd jurkje van Mexx, gekocht bij de V&D hè? .

Balkon is opgeruimd en schoongeveegd. En nu hoor ik te gaan eten, maar ik heb geen trek .
Ik was nog bij de Mexx-afdeling in de V&D, en toen dacht ik nog, laat ik maar niet hier iets kopen want straks dragen Vik en ik hetzelfde.
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:57:30 #21
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83815068
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb werkelijkwaar nog geen idee wat ik aantrek. Ik denk een jurkje, wat afhankelijk van het weer, natuurlijk...
  donderdag 8 juli 2010 @ 17:58:54 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83815101
Dit is mijn jurkje. Weten jullie even wat je niet moet kopen .

Niet meer actief op Fok!
pi_83815139
Ik heb een heel simpel, taupekleurig, figurehugging jurkje gekocht.
  donderdag 8 juli 2010 @ 18:03:53 #24
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83815233
Ik kom gewoon in de kleren die ik die dag aan heb Moet er altijd repre uitzien.
  donderdag 8 juli 2010 @ 18:05:01 #25
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83815266
Ik hoop echt dat die jurk me staat...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')