quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar alcohol bevriest toch niet? Of is dat pas vanaf een bepaald percentage?
[..]
ja geile praat
En dan te bedenken dat het al bijna 20 jaar geleden is dat ik voor het eerst naar de kleuterschool ging(ik voel me in eens zo oud en dat ben ik niet)quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
The memories
Alleen nooit geweten dat die dingen zo heten. Wat een dubieuze naam![]()
Dat laatste misschien wel. Dat eerste zeker nietquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neem een groene Breezer met een groene dubbellikker dit weekend
Voor mij al bijna 30quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het al bijna 20 jaar geleden is dat ik voor het eerst naar de kleuterschool ging(ik voel me in eens zo oud en dat ben ik niet)
BRIL-JANT!quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:44 schreef MPG het volgende:
Wat dacht je van zelf groene dubbellikkers maken van groene breezer?
Ik had het toevallig van de week nog over deze ijsjes met L. Die herkende ze ook niet bij naam.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:47 schreef MissMSX het volgende:
The memories
Alleen nooit geweten dat die dingen zo heten. Wat een dubieuze naam![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:50 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben wel klaar met soggen![]()
ik ga afsluiten
Slaap lekkerquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:50 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga afsluiten
Bis Laterquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:50 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga afsluiten
Dan ben ik in goed gezelschapquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik had het toevallig van de week nog over deze ijsjes met L. Die herkende ze ook niet bij naam.
Ik wil niet eens weten wat het is.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vond dit plaatje:
[ afbeelding ]
Whut?quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vond dit plaatje:
[ afbeelding ]
Omdat Bengeltje het niet wil weten:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat Bengeltje het niet wil weten:Hoezo weet jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook..het zit ook aan een kettingzaagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:02 schreef Trevland het volgende:
Hoe vet
Oranje bier op Zwarte Cross
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker vet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeker vet!Goed gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga jij er ook nog heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |