Ik had het over de boeken!quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Elk blok? Volgensmij is dat kledingpakket voor de hele opleiding.
250 euro per jaar, dat is weinig.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
250 euro zijn de boeken.Per jaar neem ik aan..
Dat is wel wat ik heb gedaan.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Als je je uitschrijft op studielink is het goed toch?
Echt? Dat is ook niet veel..fijn danquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
250 euro zijn de boeken.Per jaar neem ik aan..
Ik wilde er niks van zeggenquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:09 schreef DeLuna het volgende:
Tevens een gigantische spelfout in de TT.![]()
50% van mijn opleiding bestaat ook uit sport. Dan heb je ook niet veel boeken nodig.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Echt? Dat is ook niet veel..fijn dan
Mensen maken zich te druk om alles tegenwoordig.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
En nee ik heb me nog niet uitgeschreven. Waarom reageert iedereen zo raar als ik vertel dat ik nog niks heb geregeld voor aankomend jaar. M'n vriendinnen stressen em meer om mijn toestand dan ikzelf..![]()
Relaaaaax.
Mwah het is op zich wel logisch om dat voor het einde van het schooljaar te regelen, zodat je gegevens ook op tijd door zijn gekomen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
En nee ik heb me nog niet uitgeschreven. Waarom reageert iedereen zo raar als ik vertel dat ik nog niks heb geregeld voor aankomend jaar. M'n vriendinnen stressen em meer om mijn toestand dan ikzelf..![]()
Relaaaaax.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:09 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Mensen maken zich te druk om alles tegenwoordig.
"OH MY GOD RECESSIE!"
Niks van gemerkt![]()
"OH MY GOD JE MOET JE HAASTEN DE BUS VERTREKT!"
Er vertrekt nog wel een bus
True.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah het is op zich wel logisch om dat voor het einde van het schooljaar te regelen, zodat je gegevens ook op tijd door zijn gekomen.
Ach, alles komt goed.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
Maar stiekem zou ik wel willen dat ik een stresskip zou zijn..dan had ik al mn zaakjes iig op tijd geregeld
En morgen is het nog mooier weer en lig je aan het strandquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja, doei. Ik moet over een uur weg en meestal sta je al een uur lang in de wacht..
toch wel een ekte ekte mettelica hequote:Op donderdag 8 juli 2010 12:22 schreef Rookert het volgende:
Aansteller![]()
Heb nu zwart shirt aan, maar denk dat het straks wat anders wordt, toch wel warm
Ik moet 3 mappen autotechniek hebben. Ongeveer 200 euro per stukquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
50% van mijn opleiding bestaat ook uit sport. Dan heb je ook niet veel boeken nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |