Het spijt me, maar dat is aan de verkeerde kant mijn heer. Die trein vertrekt naar oudenbosch en roosendaal, niet mijn eindbestemming dus.quote:
Klopt, maar wel het juiste station en de juiste trein.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:15 schreef Esmerallda17 het volgende:
Het spijt me, maar dat is aan de verkeerde kant mijn heer. Die trein vertrekt naar oudenbosch en roosendaal, niet mijn eindbestemming dus.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is nooit saai op een station. Geniet van de omgeving, de sporen, het stationsgebouw. Bestudeer eens een gele vertrekstaat of een ander bord. Maak een foto, spot de treinen die langskomen. Maak een praatje met een medereiziger. Enzovoort. Maak van het half uur een feest.
Niet de juiste trein, de juiste trein zou op het ándere spoor staan, op de foto staat een trein die ik helemaal niet moest hebben dus miste ik hem ook nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt, maar wel het juiste station en de juiste trein.
Ohw, okey...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:18 schreef Esmerallda17 het volgende:
Niet de juiste trein, de juiste trein zou op het ándere spoor staan, op de foto staat een trein die ik helemaal niet moest hebben dus miste ik hem ook niet
De terug weg ging ik naar breda moest nog naar school (dacht ikquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, okey...
En hoe ging je terugweg? Heb je nog een reisverslag?
NIET DOEN.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:38 schreef vossertje_nl het volgende:
dan nu pics van ts ipv verkeerde treinen
Eerder van huis weg, opgelost.quote:Op donderdag 8 juli 2010 07:24 schreef Esmerallda17 het volgende:
fietsen, fietsen, fietsen om de trein van 07.17 te hebben..
mis ik godverdomme de trein![]()
Nu moet ik hier nog tot 07.47 wachten en dat duurt zo lang, plus in de schaduw is het nog koud
klacht: trein gemist, schaduw is koud
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |