Chemo krijgen is wel best duur ja, schijnt dat zo een pruik die je daarna nodig hebt als je niet kaal wilt lopen ook best prijzig is.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:11 schreef solyaris het volgende:
HAha, TS zit mobiel te internetten en heeft een kankerduur telefoonabonnement waar ze al haar geld aan verpatst.
leuk zegquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:53 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Grapje, treinen zijn leuk om te zien hoor.
[ afbeelding ]
Voor mensen die met die trein willen reizen: hij rijdt tussen Amersfoort en Ede-Wageningen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:57 schreef mymoodfentje het volgende:
leuk zegik vermaeck mij uitstekend bij het bekijken van dit voertuig
Oké!quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Voor mensen die met die trein willen reizen: hij rijdt tussen Amersfoort en Ede-Wageningen.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Voor mensen die met die trein willen reizen: hij rijdt tussen Amersfoort en Ede-Wageningen.
Dat dus. Maar gelukkig red Socios dit topic nog.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Keer op keer kan ik me weer verbazen hoe zwakzinnig TS wel niet is.
Treinen fetisj?quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb het beste met de treinen(topics) voor. Bovendien is TS een leuke meid.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:56 schreef luckass het volgende:
Dat dus. Maar gelukkig red Socios dit topic nog.
pics?quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Ik zou haar geven.
Ik heb een foto gezien en nee, daar gaat het je niet op lukken mits je wanhopig bent.quote:
Ben je al weer op de weg terug naar zeuvenberg?quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:53 schreef Esmerallda17 het volgende:
oh chinn en hsg, wat zijn jullie toch lief
busje komt zo, busje komt zo
Indien wel, noteer even het treinstelnummer en de tijd van vertrek. Hebben we een spot.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:00 schreef Pharkus het volgende:
Ben je al weer op de weg terug naar zeuvenberg?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is nooit saai op een station. Geniet van de omgeving, de sporen, het stationsgebouw. Bestudeer eens een gele vertrekstaat of een ander bord. Maak een foto, spot de treinen die langskomen. Maak een praatje met een medereiziger. Enzovoort. Maak van het half uur een feest.
Waarom niet een android/iphone app waar je alleen op hoeft te klikken met je camera op het treinstel nummer gericht? Locatie + tijd krijg je van de gps, image kan je parsen om het treinstel nummer eruit te halen met wat simpele ocr, automatisch uploaden naar je database en klaar.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Indien wel, noteer even het treinstelnummer en de tijd van vertrek. Hebben we een spot.
Dan gaat de hele charme van het spotten af toch?quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:05 schreef Pharkus het volgende:
Waarom niet een android/iphone app waar je alleen op hoeft te klikken met je camera op het treinstel nummer? Locatie + tijd krijg je van de gps, image kan je. parsen om het treinstel nummer eruit te halen met wat simpele ocr, automatisch uploaden naar je database en klaar.
Maakt het spotten wel een stukje simpeler.
Nee een blocnote is handigquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Dan gaat de hele charme van het spotten af toch?
Sowieso Iphone en andere touchscreencrap.
Voor bellen is het vast een goed toestel.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik bel nog steeds graag met een Nokia 8210.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:11 schreef solyaris het volgende:
HAha, TS zit mobiel te internetten en heeft een kankerduur telefoonabonnement waar ze al haar geld aan verpatst.
ben ik met je eens! Ik snap echt niet dat mensen daar niet meer voor openstaan.. ik ga zelf elke week op zondag eropuit. Jij dan? ik kan helaas niet vaker want moet werken door de week, daarom doe ik et ook zo graag op zondag gewoon even rustig ontspannenquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is nooit saai op een station. Geniet van de omgeving, de sporen, het stationsgebouw. Bestudeer eens een gele vertrekstaat of een ander bord. Maak een foto, spot de treinen die langskomen. Maak een praatje met een medereiziger. Enzovoort. Maak van het half uur een feest.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ben ik met je eens! Ik snap echt niet dat mensen daar niet meer voor openstaan.. ik ga zelf elke week op zondag eropuit. Jij dan? ik kan helaas niet vaker want moet werken door de week, daarom doe ik et ook zo graag op zondag gewoon even rustig ontspannenniets is zo bevredigend als een paar zeldzame treinen spotten
hee ouwe larpkameraad van me! we moeten binnekort weer een keer in et amsterdamse bos gaan larpen sory dat ik de laatste tijd niet meer kwam maar zoals je dus las kwam mn treinliefde in de weg.. Maar binnekort moeten we weer een x gezellig larpenquote:
Ja ergens ben ik wel voor om dit te gaan doenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
hee ouwe larpkameraad van me! we moeten binnekort weer een keer in et amsterdamse bos gaan larpen sory dat ik de laatste tijd niet meer kwam maar zoals je dus las kwam mn treinliefde in de weg.. Maar binnekort moeten we weer een x gezellig larpen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |