Een lieve ouwe mopperpotquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, dat vind ik eigenlijk wel een compliment
Zeikerd.. Ga ava's poetsenquote:
natuurlijk moet je alles oranje versieren, je bent een hollander kom op maakt niet uit in welk land je woondquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:42 schreef spuitje het volgende:
Nederland-Spanje............had het niet verwacht, gehoopt, maar het zij zo![]()
Gaan het zondagavond kijken met een aantal nederlanders die hier wonen. Zit me alleen nog even af te vragen; zal ik nu wel of niet de nederlandse vlag aan de veranda hangen? Doe in in ieder geval wel een oranje shirtje aan
Gos ja Heksie, daar zeg je zo iets: der mannschaft (schrijf je dat zo?) is dus uitgeschakeld. Nog niet eens aan gedacht, maar voelt eigenlijk wel goedquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:42 schreef Toverheks het volgende:Iannnnnnnnnnn Iannnnnnnnnn kom er maar INNNNNNNNN
Hoe is de stemming in Duitsland, ff een verslagje graag
Ja, janken hè. Maar niets toegeven, scheids was partijdigquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:42 schreef Toverheks het volgende:Iannnnnnnnnnn Iannnnnnnnnn kom er maar INNNNNNNNN
Hoe is de stemming in Duitsland, ff een verslagje graag
Is geen excuus !quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:43 schreef Deisyy het volgende:
Fann, dat is juist een ontzettend leuke serie![]()
Maar ja, ik ben dan ook Rotterdamse
Ik heb een auto.quote:
oh ja dat poste je gisteren , maar dan ook dat Spanje wereld kampioen wordt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:46 schreef FANN het volgende:
OW... IK BEGRIJP DAN sPANJE HEEFT GEWONNEN !
oeps caps![]()
Dan had die octopus het toch goed !![]()
die maakte de doos open van Spanje ...
Leuke serie voor oude mensen als Deesquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... jah... die vent is buschauffeur toch in die duffe serie
Toen was geluk heel gewoon![]()
vind ik zooooooooooooooo'n stom programma
mijn oudste zus is er weg van dat dan weer wel
Zou ik wel willen hoor, maar nadeel in dit deel van Frankrijk is dat bijna geen hond het ziet! Fransozen houden er namelijk de gewoonte op na dat ze zich graag verschuilen achter muren en heggen. Maar we gaan bij vrienden kijken en nemen dus gewoon onze shirts mee en hopen op een overwinning! Zonder verlenging, zonder strafschoppen. Gewoon na 90 minuten:quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
natuurlijk moet je alles oranje versieren, je bent een hollander kom op maakt niet uit in welk land je woond
Nee dit waren twee dozen, Duitsland of Spanje, dus dat ging om deze wedstrijdquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ja dat poste je gisteren , maar dan ook dat Spanje wereld kampioen wordt.
kunnen ze die octopus niet ff voor zondag een koppie kleiner maken
is toch wel zielig hoor allemaal, die worden niet verwelkomd maar oh wee die worden afgemaakt in de kranten.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, janken hè. Maar niets toegeven, scheids was partijdig
Het is niet zielig, ik hoop dat hun vliegtuig op de terugweg neerstort.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is toch wel zielig hoor allemaal, die worden niet verwelkomd maar oh wee die worden afgemaakt in de kranten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |