checkquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:05 schreef KingOfMars het volgende:
In FB zitten ook redelijk geile hoertjes trouwens.
Yvonne.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:08 schreef maverick9898 het volgende:
Oh okay dus je moet PMen begrijp ik? En FB? Toevallig een fokdame Die "makkelijk" is:p;)?
Yvonne?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:08 schreef maverick9898 het volgende:
Oh okay dus je moet PMen begrijp ik? En FB? Toevallig een fokdame Die "makkelijk" is:p;)?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:08 schreef maverick9898 het volgende:
Je mag ook gewoon topics openen met daarin je specs en even beschrijven wie of wat je zoekt. Qua PM zou je je eens tot "yvonne" kunnen richten...quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:08 schreef maverick9898 het volgende:
Jawel joh. Dat is daar heel normaal!quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:13 schreef maverick9898 het volgende:
Haha Yvonne wordt vaak genoemd:P. Dank voor de reacties! Maar ik neem aan dat ik niet zomaar in F&F topic start over seks?
Stuur gewoon een PM!quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:13 schreef maverick9898 het volgende:
Haha Yvonne wordt vaak genoemd:P. Dank voor de reacties! Maar ik neem aan dat ik niet zomaar in F&F topic start over seks? Moet dat dan hier bij Seksualiteit of bij KPD?
watjequote:Op woensdag 7 juli 2010 20:14 schreef maverick9898 het volgende:
Haha jah ik zal even kijken. Ben op vakantie met allleen mn iPod touch dus miss doe ik het als ik terugkom. Ben nu nog in de inforonde zeg maar haha.
Je moet het doen als je ontzettend geil ben, dat vinden de dames leuker!quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:14 schreef maverick9898 het volgende:
Haha jah ik zal even kijken. Ben op vakantie met allleen mn iPod touch dus miss doe ik het als ik terugkom. Ben nu nog in de inforonde zeg maar haha.
haha ik zie anders geen enkel topic over seks daar hoor:P. En waarom roept iedereen Yvonne hier:P?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:14 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Jawel joh. Dat is daar heel normaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |