quote:Op donderdag 5 augustus 2010 05:07 schreef joppie_saus het volgende:
Ik was em ook vergeten maar ik heb hem nog niet binnen
Geen standaard ventiel? Wat dan wel? Kun je hem wel oppompen als ie zachter wordt dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:22 schreef GSMboy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe wou je hem anders zelf oppompen, gezien dit niet een standaard ventiel heeft?
Ik vind dit juist makkelijker dan een niet opgepompte bal sturen....
Anyway, ik heb nu twee blauwe ballen
ja zal bestquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:17 schreef Drinky het volgende:
voor zover ik kan zien is het gewoon een normaal ventiel.
@FANN
Op die bal staat: "no child labor"
Boeiend zo zit de wereld nou eenmaal in elkaar..quote:
Hebben zij ook weer werk zodat ze een paar cent verdienen. Ah, wat ben ik toch een goed mens door die kindjes in Azie en Afrika van werk te voorzien.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:04 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal gefeliciteerd met jullie gratis bal !
Zo is dat !quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:09 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Hebben zij ook weer werk zodat ze een paar cent verdienen. Ah, wat ben ik toch een goed mens door die kindjes in Azie en Afrika van werk te voorzien.
Ik wacht vandaag precies een maand. En nog niks ontvangen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:41 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Maak daar maar enkele weken van.
De meesten hier hebben volgens mij 6 tot 8 weken moeten wachten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wacht vandaag precies een maand. En nog niks ontvangen.
4 weken preciesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:03 schreef Sosha het volgende:
[..]
De meesten hier hebben volgens mij 6 tot 8 weken moeten wachten.
Ik heb volgens mij op pagina 8 nog een foto daarvan gepost.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:17 schreef Drinky het volgende:
voor zover ik kan zien is het gewoon een normaal ventiel.
@FANN
Op die bal staat: "no child labor"
quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:41 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
heb er al veel lol mee gehad, bedankt!
Bedankt!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:33 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Je wordt bedankt door me vrienden en door mij ook
Alsnog bedankt dankzij jou achievement.quote:
En nu bestelt hij een nieuwe?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:03 schreef porsche1 het volgende:
Ik heb die van een maat alweer lek gemaakt.Ik trape hem in een stekel bosje.
Dan mogen ze wel opschietenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:18 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik ook zoiets, een maand en 2 dagen, maar ik verhuis over 2 weken
Ja, want zo'n pakketje valt niet onder verhuisservicequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |