quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:34 schreef Refurb het volgende:
Door de brievenbus of komt zo'n gekke fluit van TNT aanbellen?
Gratis bal wordt dus dokken voor een nieuwe lampquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:43 schreef GSMboy het volgende:
Ik heb hem opgehaald bij de buren, waar hij bezorgd is...
Goed opgepompt, heb hem in de keuken thuis uitgepakt, en even uitgetest. Hij is zo goed opgepompt dat de lamp aan het plafond in de keuken er af kan zetten toen ik hem liet stuiteren met een vaart![]()
Straks maar even naar de Praxis dan maar
quote:Dankjewel dat je de blauwe bal van verbinding hebt aangevaagd.
Onze boodschap van verbinding slaat enorm aan. In de eerste drie dagen hebben we al 10.000 ballen verstuurd. Na vijf dagen zijn er al 30.000 ballen aangevraagd.
Dit succes overtreft onze stoutste verwachtingen. Het betekent wel dat wij wat meer tijd nodig hebben om ballen te versturen... en nieuwe te laten maken! De blauwe bal van verbinding komt dus ook jouw kant op maar we verwachten dat dit een aantal weken kan duren. We hopen op je begrip.
Je kunt niet een dagje van hun huis weg zijn..?quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:46 schreef Aalbers het volgende:
Ik ben nu in mijn ouders' huis omdat zij op vakantie zijn.. Nu kan ik mijn bal niet in ontvangst nemen
jawel, maar hoe moet ik nu weten wanneer die bal komt?quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:47 schreef Sosha het volgende:
[..]
Je kunt niet een dagje van hun huis weg zijn..?
Nou ja, als je ff langs gaat en er ligt een briefje van de postbode, dan kun je er de volgende dag voor thuisblijven..? Hoe lang geleden heb je de bal besteld?quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:04 schreef Aalbers het volgende:
[..]
jawel, maar hoe moet ik nu weten wanneer die bal komt?
Precies, daarom ga ik zo'n ding ook niet bestellen, maar ja Hollanders en Gratisquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:04 schreef jopiede het volgende:
ik snap niet hoezo ze niet 1000000 van zulke ballen naar afrika sturen en aan instellingen geven? En ja dan wordt er 30% verkocht door de opzichter. Maar dat vind ik toch beter dan in nederland verdelen, ik doe er toch niks mee
Voc mentaliteitquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Precies, daarom ga ik zo'n ding ook niet bestellen, maar ja Hollanders en Gratis
Wow, krijg je de lucht ook nog gratis.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij zit al opgepompt in een vierkant doosje, en nee dat past niet door de brievenbus.
OOK GRATIS LUCHT!!! IK GA UM BESTUELELNE~~!!~ENZWEI POLIZAEI!!@$!@#!@~!~~!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:05 schreef Refurb het volgende:
[..]
Wow, krijg je de lucht ook nog gratis.
Het kon toch zijn dat hij leeg in een klein doosje zat.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:06 schreef Gijs-H het volgende:
[..]
OOK GRATIS LUCHT!!! IK GA UM BESTUELELNE~~!!~ENZWEI POLIZAEI!!@$!@#!@~!~~!
IS HET GRATIS, IS HET NOG NIET GOED!quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:58 schreef Blocko het volgende:
OMFG.
Ik denk, laat ik die bal eens proberen. Lag namelijk nog in de doos in de woonkamer. Dus, ik naar buiten. Trap er 1x tegen aan, het resultaat:
[ afbeelding ]
Volgens mij is mijn bal al in handen geweest van een kind in Afrika. Op mijn bal zit namelijk modder en je kan zien dat hij is gebruikt. Bij Sam huppeldepup hebben ze dus eerst die bal aan zo'n kindje gegeven en een filmpje gemaakt en later weer afgepakt met de mededeling: "Hier met dat ding, deze is voor 300000". Dat is dus nog veel wreder dan kinderarbeid.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:04 schreef jopiede het volgende:
ik snap niet hoezo ze niet 1000000 van zulke ballen naar afrika sturen en aan instellingen geven? En ja dan wordt er 30% verkocht door de opzichter. Maar dat vind ik toch beter dan in nederland verdelen, ik doe er toch niks mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |