7/8 duurde het hierquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:49 schreef 08gnoT. het volgende:
Hoe lang is de wachttijd nu?Ik heb hem 5 weken geleden besteld en nog niks, als het nog steeds rond de 6 weken is verwacht ik hem in de loop van volgende week.
Uit de voorwaarden met betrekking tot privacy:quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:46 schreef Skonk het volgende:
En die eigenaar van die site lacht zich rot nu hij al jullie gegevens kan verkopen aan spambedrijven
quote:&Samhoud slaat in beperkte mate gegevens van bezoekers aan onze website op. Het gaat hier om de gegevens die een bezoeker zelf invult in één van de formulieren (bij bijvoorbeeld contact of aanmeldingen voor de nieuwsbrief) en gegevens die ons inzicht geven in het gebruik van de website.
Jouw privacy is ook in ons belang. Daarom zal &Samhoud deze gegevens nooit zonder jouw toestemming delen met derden. Ook zullen we deze gegevens alleen gebruiken om de service aan jou te verbeteren. Natuurlijk, na een aanmelding voor de nieuwsbrief zul je deze ontvangen, maar geen berichten van derden.
Wij maken ons sterk tegen spam en andere inbreuken op de privacy en vragen je dan ook om bij enige twijfel contact met ons op te nemen via info@samhoud.nl. Bijvoorbeeld als je van ons twijfelachtige E-mail ontvangt.
Hoe maken ze dan winst?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:48 schreef Sosha het volgende:
[..]
Uit de voorwaarden met betrekking tot privacy:
[..]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:06 schreef Oceanview het volgende:
ik kreeg gister een e-mail dat ik hem binnen 5 werkdagen krijg
Ik op 8 Juli.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:22 schreef Sosha het volgende:
Even voor mezelf als reminder hier, ik heb 'm op 5 juli besteld.
Extra batterijen bij de hand?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:34 schreef muzas het volgende:
Ik heb hem zojuist besteld....
*stopwatch aan*
Dat is 'mquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:20 schreef Lastpost het volgende:
Ik had vandaag een briefje in de bus van de pakketdienst met als afzender, World Wide Wear ... lijkt me sterk dat dat het is, maar ik zou bij god niet weten wat men anders zou moeten afleveren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:17 schreef rickyszz het volgende:
Ja, vandaag binnen!![]()
Eentje voor Rick en Henk
Op hetzelfde adres?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fredo woont in een grotquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:28 schreef Fredo55 het volgende:
Ik heb hem ook nog niet binnen, grote kans dat de postbode mij niet kan vinden aangezien je met TomTom mij nooit kan vinden.
Precies het zelfde hierquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:46 schreef revpolen het volgende:
Hij is binnen!!!postbode ( die hier dagelijk is
)
vroeg gelijk WTF zit er in!
hij is superlicht en heb der heel me bus mee vol liggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |