Pakketpost is ook post. Dus een pakketpostbezorger kan ook een postbode zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:42 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Lijkt me vrij sterk dat die ballen bij de briefpost zitten als ik de gemiddelde brievenbus bekijk.
Dat zegt hij ook niet, hij zegt dat het niet bij de briefpost zal zitten, en daar heeft hij gelijk inquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:08 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Pakketpost is ook post. Dus een pakketpostbezorger kan ook een postbode zijn.
Zeiken op iets wat je gratis krijgtquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:12 schreef Puntdak het volgende:
Wat een dikke kut bal is het ook, die van mij is niet eens rond het is gewoon een ei.
Past goed bij je puntdakquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:12 schreef Puntdak het volgende:
Wat een dikke kut bal is het ook, die van mij is niet eens rond het is gewoon een ei.
De mensen die hem vandaag of gisteren hebben ontvangen, hebben hem ongeveer een maand geleden besteld, volgens mij.quote:
Heb jij dan een brievenbus waar een voetbal in past..?quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:34 schreef Refurb het volgende:
Door de brievenbus of komt zo'n gekke fluit van TNT aanbellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |