Precies, daarom ga ik zo'n ding ook niet bestellen, maar ja Hollanders en Gratisquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:04 schreef jopiede het volgende:
ik snap niet hoezo ze niet 1000000 van zulke ballen naar afrika sturen en aan instellingen geven? En ja dan wordt er 30% verkocht door de opzichter. Maar dat vind ik toch beter dan in nederland verdelen, ik doe er toch niks mee
Voc mentaliteitquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Precies, daarom ga ik zo'n ding ook niet bestellen, maar ja Hollanders en Gratis
Wow, krijg je de lucht ook nog gratis.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij zit al opgepompt in een vierkant doosje, en nee dat past niet door de brievenbus.
OOK GRATIS LUCHT!!! IK GA UM BESTUELELNE~~!!~ENZWEI POLIZAEI!!@$!@#!@~!~~!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:05 schreef Refurb het volgende:
[..]
Wow, krijg je de lucht ook nog gratis.
Het kon toch zijn dat hij leeg in een klein doosje zat.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:06 schreef Gijs-H het volgende:
[..]
OOK GRATIS LUCHT!!! IK GA UM BESTUELELNE~~!!~ENZWEI POLIZAEI!!@$!@#!@~!~~!
IS HET GRATIS, IS HET NOG NIET GOED!quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:58 schreef Blocko het volgende:
OMFG.
Ik denk, laat ik die bal eens proberen. Lag namelijk nog in de doos in de woonkamer. Dus, ik naar buiten. Trap er 1x tegen aan, het resultaat:
[ afbeelding ]
Volgens mij is mijn bal al in handen geweest van een kind in Afrika. Op mijn bal zit namelijk modder en je kan zien dat hij is gebruikt. Bij Sam huppeldepup hebben ze dus eerst die bal aan zo'n kindje gegeven en een filmpje gemaakt en later weer afgepakt met de mededeling: "Hier met dat ding, deze is voor 300000". Dat is dus nog veel wreder dan kinderarbeid.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:04 schreef jopiede het volgende:
ik snap niet hoezo ze niet 1000000 van zulke ballen naar afrika sturen en aan instellingen geven? En ja dan wordt er 30% verkocht door de opzichter. Maar dat vind ik toch beter dan in nederland verdelen, ik doe er toch niks mee
Hier ook!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:01 schreef De-Hamster het volgende:
Heb de bal gister gekregen, leuk balletje (A)
Dat is pas een mooi gebaar!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:08 schreef 300000 het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn bal al in handen geweest van een kind in Afrika. Op mijn bal zit namelijk modder en je kan zien dat hij is gebruikt. Bij Sam huppeldepup hebben ze dus eerst die bal aan zo'n kindje gegeven en een filmpje gemaakt en later weer afgepakt met de mededeling: "Hier met dat ding, deze is voor 300000". Dat is dus nog veel wreder dan kinderarbeid.![]()
Want, omdat hij gratis is moet het kunnen dat hij gelijk kapot gaat?quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:05 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
IS HET GRATIS, IS HET NOG NIET GOED!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:04 schreef Dynd het volgende:
Nederlanders, er is echt altijd wat te klagen he.![]()
Die gast besteedt hier een frikkin kapitaal aan, en hij krijgt alleen gezeik dat de levertijd voor 45000 ballen zo traag is.
Lees: 4 tot 6 wekenquote:Op zondag 11 juli 2010 14:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
Het bestellen van uw bal van verbinding is gelukt! U ontvangt binnen enkele dagen een exemplaar op het opgegeven adres.
Enkele dagen al? Nice.
Ah, ik trap er ook zo mooi in. Het gaat weken duren. Hopelijk voordat ik op vakantie ga, want ik heb geen enkele goede bal meer.
Die bal is alleen ''goed'' op het strand. Voor de rest prut..quote:Op zondag 11 juli 2010 14:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
Het bestellen van uw bal van verbinding is gelukt! U ontvangt binnen enkele dagen een exemplaar op het opgegeven adres.
Enkele dagen al? Nice.
Ah, ik trap er ook zo mooi in. Het gaat weken duren. Hopelijk voordat ik op vakantie ga, want ik heb geen enkele goede bal meer.
Eens zien... Over 4 weken ga ik weg, dus ik hoop niet dat de buren hem krijgen. Die rotkinderen schieten hem zo kapot.quote:
Er zit nu vogelpoep op?quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:58 schreef Blocko het volgende:
OMFG.
Ik denk, laat ik die bal eens proberen. Lag namelijk nog in de doos in de woonkamer. Dus, ik naar buiten. Trap er 1x tegen aan, het resultaat:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |