quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:04 schreef siekman het volgende:
een cryptische omschrijving
Nu al 2 x gehoord bij stenders eetvermaak op 3fm , en niet terug gevonden op nummergemist of de playlist .
Ik was direct naar hun site gegaan maar hun [ speelt nu list ] was niet bij gewerkt
het is een dame die aan het eind tweet tweet tweet zingt .
Wie o wie gaat me helpen , bijna radeloos . alvast bedankt
'quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:21 schreef siekman het volgende:
nee helaasch
er komt na ieder couplet / refrein even ( ja hoe noem je het ) een schorre bleuszanger doorheen
ik zoek me de klere
lekker nummertjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:43 schreef siekman het volgende:
Ik heb hem gevonden . de uitzending van stenders minuut voor minuut .
nu kan ik slapen hehe
en tweet tweet op het eind
Leuk nummerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:49 schreef siekman het volgende:
inderdaad , normaal niet helemaal mijn stijl maar deze had wat
Abdel Kader van Khaled?quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:58 schreef 2xuq773pps het volgende:
ik zoek dit liedje al heel lang
nu zie ik dat najib amhali een stukje ervan speelt kunnen jullie kijken als jullie m kennen?
vanaf 0:30??
Nah alleen de beat vind ik echt relaxt dat gezang vind ik nixxquote:Op woensdag 14 juli 2010 03:39 schreef CrashO het volgende:
[..]
Abdel Kader van Khaled?
http://en.wikipedia.org/wiki/Abdel_Kader_(song)
Zwaar relaxed nummertje trouwens![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 07:38 schreef Atomic77 het volgende:
Wie weet hoe het nummer/de artiest heet vanaf 1minuut 16s?
http://nos.nl/wk2010/video/171404-nederlandspanje-op-muziek.html
Deze?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:28 schreef joppie_saus het volgende:
Ik zoek een nummertje, best oud en opzwepend deuntje en gaat zo van; 'na na na na njeeeheeee'. Meer ken ik ook niet dus ik hoop dat iemand het kwartje hoort vallen
Volgens mij is dat een van Daft Punk. Weet zo ff niet welkequote:Op woensdag 14 juli 2010 11:28 schreef joppie_saus het volgende:
Ik zoek een nummertje, best oud en opzwepend deuntje en gaat zo van; 'na na na na njeeeheeee'. Meer ken ik ook niet dus ik hoop dat iemand het kwartje hoort vallen
angel y khriz- na de na misschien ?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:32 schreef joppie_saus het volgende:
Allemaal al geluisterd, zit niet bij
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:28 schreef joppie_saus het volgende:
Paul Mauriat and His Orchestra - Love Is Blue (zie ook bij de beschrijving)quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:06 schreef elkravo het volgende:
Wie weet wat de titel (+uitvoerende) van het nummer dat onder deze video staat tussen 3:25 en 5:55
WTF dit lijkt erg op een Nederlandstalig lied... (dit is vast het origineel...) weet iemand de Nederlandse "cover"?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:48 schreef Prixie het volgende:
[..]
Hij heeft een sample van Lesley Gore - You Don't Own Me gebruikt
Good old Andre Hazes, zeg maar niets meerquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:22 schreef elkravo het volgende:
[..]
WTF dit lijkt erg op een Nederlandstalig lied... (dit is vast het origineel...) weet iemand de Nederlandse "cover"?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:28 schreef joppie_saus het volgende:
Baas! Bedanktquote:
Gokje:quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:40 schreef Derek010 het volgende:
Ik ben op zoek naar een housenummer, waarin je eigenlijk alleen een soort ontstemde viool een melodie hoort spelen. Verder klinkt het een beetje Balkan-achtig. Ik heb het al een aantal keren in clubs gehoord (recent), maar weet nog steeds niet hoe het heet. Weet iemand welk nummer ik bedoel?
(het is trouwens geen Vanessa-Mae ofzo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |