Daarom sluit ik ook af met die opmerking dat alleen ik mag juichen, boeldserieus en kokend van woedequote:
UIhu, en hij werkt directquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Daar zijn ook foto's van geloof ik. Maar gister had Bluezz m aan
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Daar zijn ook foto's van geloof ik. Maar gister had Bluezz m aan
Yupquote:
alleen Van Bronckhorst lijkt niet zo maar de rest ziet er goed uit haha. Vooral Sneijderquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daarom sluit ik ook af met die opmerking dat alleen ik mag juichen, boeldserieus en kokend van woede![]()
Maar goed, blijkbaar komt het getypt zo over, so be it.
anyway:
[ afbeelding ]
Dit is een goed stel hoor![]()
Dat lijkt me stug! Ik zag laatst iemand die toch echt wel wat dikker was dan jij in dat ding.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nice
Mij past ie niet, stomme one size fits all
Bij mij zit ie ook flink strak en niet heul erg voordelig, maar voor thuis is het gewoon lachen om hem aan te hebben en maakt het niks uitquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:24 schreef ColdFeet het volgende:
Dat lijkt me stug! Ik zag laatst iemand die toch echt wel wat dikker was dan jij in dat ding.
Kan ik nog foto's terugvinden?quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupBluezz en jurkje is een gouden combo
Ja, maar er in passen en dat het mooi staat is nog wel een groot verschil hequote:Op woensdag 7 juli 2010 11:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug! Ik zag laatst iemand die toch echt wel wat dikker was dan jij in dat ding.
Zo, straks na werktijd weer zwemmen, da's toch echt de enige sport die een béétje wil met dit weer! Ik denk dat ik volgend semester eens zwemlessen ga nemen om mijn tempo wat te verbeteren.
dankjewelquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
[CUL SC] waar we op het fluit signaal wachten
Haha het staat mij voor geen meter, maar het is toch gewoon leuk om hem thuis aan te doen voor de funquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:20 schreef Sarabi het volgende:
Ja, maar er in passen en dat het mooi staat is nog wel een groot verschil he
Mijn heupen is echt mijn probleemgebied dus net geen goed jurkje voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |