Ik was er ook niet gerust op. Maar nu de octopus voor Nederland heeft gekozen...quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En toch ben ik er niet helemaal gerust op.
Misschien toch maar dat pakje Javaanse Jongens 3/4 weer eens opsnorren, goede tijd om te beginnen met roken.
Ze laten voor de gelegenheid het water in de fontein.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
IK ZAG HET OOK AL, SWETSIEBOY!
*gouden Speedo vast klaarlegt voor pijnlijke duik in drooggelegde Hofpleinfontein
Tering, wat een zak hooi.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:01 schreef Tally het volgende:
Dan bel je hem.. En reageert hij met: O kut is dat vandaag!Echt..
Nee gewoon een eikel.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tering, wat een zak hooi.
Middle Management zeker?
Ja dat kan. Maar mijn chef heeft de ballen niet. En alleen die doet de functioneringsgesprekken.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Doen jullie niet aan functioneringsgesprekken? Daarin kun je toch prima (opbouwende) kritiek leveren?
Ja dat ga ik maar weer eens doen. Met PZ. De klachten stapelen zich op. En ik vind er zo geen kut meer aan zoquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, en een keer praten met een vertrouwenspersoon oid?
Mja weet je. Ik heb hier zo veel vrijheid. En dat is vooral makkelijk met dat ziekenhuisgedoe de hele tijd.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach, ontslag nemen kan altijd nog, T. De banen liggen voor het oprapen, immers!
Echt zo sneuquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mooi topic: Parkeren met een flink verlaagde auto in een parkeergarage
Citroen toch?quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mijn auto heeft af fabriek hoogteverstelling, dus geen drempel gaat me te hoog..
Mijn zwager zit daar ruim boven. Mijn zusje ook trouwensquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jaja, een mooie Citroën youngtimert inderdaad.
En met 95 kg ben ik ook niet echt graatmager..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |