Een Troetelbeertje?quote:
Tering zooiquote:
Ik hou van topics waarin zulke kutnewbies zich registeren met een emailadres met hun volledige naam. Helemaal als één van de resultaten op die naam in de buurt van je vriendenkring op Hyves zit.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:28 schreef KingOfMars het volgende:
Thanks.
Als dank een classic in de making: Waar op Fok (seks)dating?
'Het lijkt wel een Fin, lekker rellen en je krijgt gratis vanalles en je mag wijfjes doodneuken. En dat terwijl de Hardwerkende Emoe krom moet liggen. MENSEN OPEN JE OGEN!"quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:38 schreef Tally het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Hij dreigde zijn kooi te vernielen.
Ik zie dan zo'n struisvogel voor me: Hej AS JE NOU DIE KOOI NIE OPEN DOET HE. DAN SLA IK HIER DE HELE BOEL KORT EN KLEIN
Ik wil ook zeker ja!quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:39 schreef Joene het volgende:
Gister liep je nog te janken dat je ook wilde.
Ik hou wel van een bloederige steak T.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil ook zeker ja!
Alleen had ik ook graag een biertje gewild vanavond
Ach ja.. Dan maar niet!
En het is nog niet doorgebroken. Dat komt nog
Zal wel in het weekend wordenDat word een gezellig BBQ zondag
Hij heeft gelukkig nog twee vrouwtjes.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:38 schreef Tally het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Hij dreigde zijn kooi te vernielen.
Ik zie dan zo'n struisvogel voor me: Hej AS JE NOU DIE KOOI NIE OPEN DOET HE. DAN SLA IK HIER DE HELE BOEL KORT EN KLEIN
Nu ja, na die laatste passwordreset moest ik daar ook aan.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:39 schreef NJ het volgende:
Ik hou van topics waarin zulke kutnewbies zich registeren met een emailadres met hun volledige naam. Helemaal als één van de resultaten op die naam in de buurt van je vriendenkring op Hyves zit..
In bepaalde culturen, waarvan beweerd wordt dat ze achterlijk zijn, mogen ongestelde vrouwen geen eten bereiden. Denk daar maar eens over na, mevrouwtje!quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:40 schreef Tally het volgende:
Ik wil ook zeker ja!
Alleen had ik ook graag een biertje gewild vanavond
Ach ja.. Dan maar niet!
En het is nog niet doorgebroken. Dat komt nog
Zal wel in het weekend wordenDat word een gezellig BBQ zondag
Niemand die er naar kijkt. Maar als je zulke topics gaat openen is er altijd wel een FA die even kijkt of je geen kloon bent en het dan ineens opvalt dat best wel eens je eigen naam zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nu ja, na die laatste passwordreset moest ik daar ook aan.
Ik ben dan weer zo goed van vertrouwen dat ik ervan uitga dat het niet voor kwade doeleinden gebruikt wordt..
Vrouwen mogen sowieso niet achter de BBQ JK.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
In bepaalde culturen, waarvan beweerd wordt dat ze achterlijk zijn, mogen ongestelde vrouwen geen eten bereiden. Denk daar maar eens over na, mevrouwtje!
Ik ga ook niets bereiden. Ik koop gewoon allesquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
In bepaalde culturen, waarvan beweerd wordt dat ze achterlijk zijn, mogen ongestelde vrouwen geen eten bereiden. Denk daar maar eens over na, mevrouwtje!
Met zo een bloedende snee mag je niet eens in de buurt van eten komen, maar moet je in een apart hutje buiten het dorp uitdruppelen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:45 schreef Tally het volgende:
Ik ga ook niets bereiden. Ik koop gewoon alles
Owh ook geen probleem als er maar een tv is waar ik de finale kan zien!quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Met zo een bloedende snee mag je niet eens in de buurt van eten komen, maar moet je in een apart hutje buiten het dorp uitdruppelen.
OMFGWTF!!111111WIRWURDENWELTMEISTERBBQ1!!11111quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:56 schreef Swetsenegger het volgende:
DE OCTOPUS ZEGT NEDERLAND WERELDKAMPIOEN!!
http://www.telegraaf.nl/t(...)__.html?sn=telesport
IK GELOOF INEENS WEER IN DE TITEL VOOR NEDERLAND!quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:56 schreef Swetsenegger het volgende:
DE OCTOPUS ZEGT NEDERLAND WERELDKAMPIOEN!!
http://www.telegraaf.nl/t(...)__.html?sn=telesport
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |