Ik heb ALLES op tv gezien.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat zie ik dan wel weer op tv. Hopelijk.
Ik voorspel een griepgolf die zijn weerga niet kent in Nederland volgende week maandag en dinsdag.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:17 schreef Tally het volgende:
Ik heb ALLES op tv gezien.
De huldiging wil ik mee maken
Als ik vrij kan krijgen dan.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik voorspel een griepgolf die zijn weerga niet kent in Nederland volgende week maandag en dinsdag.
Plus de bijbehorende overwerkte ARBO-artsen.
Vrouwen hebben natuurlijk hun eigen probleempjes om op terug te vallen T.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:26 schreef Tally het volgende:
[..]Zal ik voor de buikgriep gaan? Of gewoon een pleurisje?
Ja maar roepen dat ik ongesteld ben en dan een paar dagen er na echt ongesteld worden en dan thuis moeten zitten van de pijn (want die gaat er zeker komenquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:27 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Vrouwen hebben natuurlijk hun eigen probleempjes om op terug te vallen T.
Als je vrouw ze maar trekt J.quote:
Pfft, gewoon zeggen dat je bloed als een aangeschoten everzwijn en je baas durft nergens meer naar te vragen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar roepen dat ik ongesteld ben en dan een paar dagen er na echt ongesteld worden en dan thuis moeten zitten van de pijn (want die gaat er zeker komen) das toch een beetje opvallend J.
Toen ik een tijdje terug opeens ongesteld werd zo niet volgens planning en ik dus onder het bloed zat, riep ik, mot naar huis! vrouwenprobleem.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:29 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Pfft, gewoon zeggen dat je bloed als een aangeschoten everzwijn en je baas durft nergens meer naar te vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |