DLNA is kut, dat hadden Swets en ik je toch al verteld?quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Met internetTV en met DLNA enzo. Dat leek me wel wat
Geen mediaplayer meer nodig toch? Alleen een netwerk HD?
Ik dacht dat DLNA juist wel goed wasquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:05 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
DLNA is kut, dat hadden Swets en ik je toch al verteld?
Aaaah diequote:Op woensdag 7 juli 2010 14:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die met die tieten en de gefrituurde kip.
Ik zie het probleem niet zo.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:08 schreef Tally het volgende:
Aaaah dieMaar dan mag hubbie niet meer doen
Daar heb ik serieus naar zitten kijken voor het nieuwe huisquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Een koelkast met ingebouwde touchscreen en Wifi.
Waarom, in hemelsnaam?quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:09 schreef k_i_m het volgende:
Daar heb ik serieus naar zitten kijken voor het nieuwe huis.
Ik wil naast kip ook pik JK!!! Dus ik welquote:
KIMquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Daar heb ik serieus naar zitten kijken voor het nieuwe huis.
Naar verluid heb je daar prima vervangers voor, heden ten dage.quote:
Omdat je daar ook de rest van je "appliances" mee kan aansturen. MET JE KOELKAST!!@EinZ@@!2##@!@!!quote:
Ik heb een paar vervangers en toch mis ik wat. Dus prima is het nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Naar verluid heb je daar prima vervangers voor, heden ten dage.
En de verwarming regelen. En verjaardagsreminders.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, dus dat je vanaf je koelkast je magnetron die ernaast staat aan kan doen...
We hebben het geld welquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan verkoop je toch gewoon de auto?
Die hebben we boven nog.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zeg ik met mijn 10 jaar oude Aristona 55 cm met analoge kabel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |