Yup (daarom ligt me hand half openquote:edit: heb je al geprobeerd zie ik. Heb je een nieuw mesje gebruikt?
Kit zit op de badkamer tegels (muur en vloer), zal eens kijken of het met aceton of alcohol lukt.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:22 schreef Kwameisje het volgende:
Waar zit de kit op? Ik heb wel eens gelezen dat je siliconenkit met aceton kunt verwijderen. Mits de ondergrond daar tegenkan.
Kan geen kwaad om het te proberen lijkt mijquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:18 schreef Coolfool het volgende:
Mijn kitter adviseerde het te doen met slappe cola, dus cola waar de prik af is. Bij mij werkte het.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:51 schreef Blue-eyes het volgende:
Probeer het anders met een scheermesje!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:50 schreef sjorsie1982 het volgende:
Gebruikt NOOIT een schuursponsje, want dan schuur je de glazuur van de tegels af.
Misschien als je oude tegels hebt, zo'n oma's wijsheidquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:53 schreef sjorsie1982 het volgende:
oh ok, ik heb altijd geleerd dat je dat niet moet doen omdat je dan krassen krijgt en na langdurig schrobben glazuur verliest...
Daarom dus ook nooit gedaan, dus geen idee of het klopt. Ik heb dat alleen altijd zo geleerd en gehoord.
Daar was ik dus al bang voor, ach ja we blijven proberen tot het kitverwijderaar potje leeg isquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:50 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik heb hier ervaring mee, ik heb dezelfde fout gemaakt door niet af te plakken![]()
Ik ben 3 maanden bezig geweest om de kit zo goed mogelijk te verwijderen, maar helemaal verwijderen lukt niet.
Verfkraber, waarmee je verf van ramen kan krabben werkt het beste. Die kitverwijderaar werkt trouwens totaal niet. Je blijft altijd nog iets zien. Afkrabben werkt het beste.
Zoals op de kitverpakking staat moet je gedroogde kit mechanisch verwijderen. Aceton werkt alleen als de kit nog nat is.
Mijn ervaring is dat je de kit nooit helemaal kan verwijderen. Je blijft altijd iets zien, iets van een vieze gloed of vaag.
Volgende keer afplakken met tape, dat werkt echt zo goed. Je krijgt dan echt een super scherpe kitrand.
Gebruikt NOOIT een schuursponsje, want dan schuur je de glazuur van de tegels af.
Zout of suiker erin doen werkt ook, ik ben vergeten welke het wasquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:55 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Kan geen kwaad om het te proberen lijkt mijeven de cola uit de koelkast halen en het een paar dagen in de zon zetten
Waarom schop je dit topic omhoog na meer dan een jaar? Alleen om ons dit te vertellen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
Heb nu zelfde probleem met oude kit die ik heb weggesneden; blijven nu van die vegen zitten van nog flink elastische kit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |