Nah, dan slaat je OPquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:42 schreef Disana het volgende:
Nou verander maar dan hoor. Ik haakte alleen maar in op de laatste posts van het vorige topic.
Doe normaal, ik liep maar te geinenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zet mijn naam daar wel neer. De lol is er toch af.
YEP !quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:52 schreef liesje1979 het volgende:
Fann!
Het is ook wel eens goed om dit hier te zeggen.
Ik wilde je een pm sturen maar dat kan ik zelfs als mod niet, of misschien kan het wel maar weet ik niet hoe het werkt.
Bedankt voor je 2 cents in dat topic, deed mij goed om te lezen en kon mij verder helemaal vinden in je verhaal.
Zijn we het weer eens eens.
Ahhhh goed te horenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:09 schreef Toverheks het volgende:allemaal een kus van Laysa, ze klonk helemaal top, verwachte eerst een hoopje en een zielig stemmetje, D-K is lekker bij haar, ze gaan vanavond voetballen samen kijken.
Het viel haar allemaal mee, behalve de 3 verdovingen deden wel zeer.
Morgen ga ik naar haar toe, vanavond mag ze nog even bijkomen samen met D-K, morgen ga ik haar lastig vallen![]()
ben zo blij haar even gesproken te hebben, ach deze dag duurde mij te lang.
Aaahw wat fijn om te horenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:09 schreef Toverheks het volgende:
allemaal een kus van Laysa, ze klonk helemaal top, verwachte eerst een hoopje en een zielig stemmetje, D-K is lekker bij haar, ze gaan vanavond voetballen samen kijken.
Morgen ga ik naar haar toe, vanavond mag ze nog even bijkomen samen met D-K, morgen ga ik haar lastig vallen![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:09 schreef Toverheks het volgende:
allemaal een kus van Laysa, ze klonk helemaal top, verwachte eerst een hoopje en een zielig stemmetje, D-K is lekker bij haar, ze gaan vanavond voetballen samen kijken.
quote:
Ik was namelijk wel benieuwd als iemand hier wist als het kindje van Sjors van Bing of van Danny is/quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik in ieder geval niet, hoezo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |