quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
geen idee
ik kreeg een smsje maar mn vader is nu niet bereikbaar dus ik weet het eigenlijk niet
Google is niet je vriend?quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:53 schreef CherryLips het volgende:
ik moet uitzoeken of neopreen waterdicht is of niet, maar kan er geen duidelijk antwoord op vinden
Kan je dat zo zien?quote:
Bo is nu 2. Heb haar net weer naar binnen gedaan, madam moest zo nodig heel snel naar het hek rennen. Kan ze zo onderdoor.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:58 schreef Murmeli het volgende:
owh bengel wat een leuke kat heb jehoe oud is ze nu?
zo schattig, dat nieuwschierige koppie
en bije bengel![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bo is nu 2. Heb haar net weer naar binnen gedaan, madam moest zo nodig heel snel naar het hek rennen. Kan ze zo onderdoor.Mijn plantenspuit was sneller.
Misschien bij sport neer zetten, duikers hebben toch van die pakken, misschien weten die dat?quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:59 schreef CherryLips het volgende:
google geeft geen eenduidig antwoord nee
Nee, mijn hond is 3, die ligt nu in shirtje buiten.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]lief! ik dacht ff dat je een kitten had maar dat was inderdaad je hondje die jong was
![]()
hmmmz ontsnappende kattendie van mij ook, die heb ik ook opgesloten vandaag!
Als je het onder water houdt dan wordt het toch zeiknat, maar het kan best spatwater tegenhouden, zoals regen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Het schijnt waterafstotend te zijn, niet waterdicht. Nu nog kijken wat het verschil ook alweer was
Maar ze maken toch ook duikpakken van dat spul? Wordt je dan alsnog zeiknat in zo'n ding?quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je het onder water houdt dan wordt het toch zeiknat, maar het kan best spatwater tegenhouden, zoals regen.
Volgens mij werkt het dan meer isolerend.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar ze maken toch ook duikpakken van dat spul? Wordt je dan alsnog zeiknat in zo'n ding?
volgens mij is het niet waterdicht maar het houd je op lichaamstemperatuurquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:53 schreef CherryLips het volgende:
ik moet uitzoeken of neopreen waterdicht is of niet, maar kan er geen duidelijk antwoord op vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |