Mijn vorige pasjes kreeg ik per legitimatiezending en dat zal een paar jaar geleden zijnquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:22 schreef Thrust het volgende:
[..]
Dat doen ze pas een jaartje of 10 op die manier. Je dient hem nog te activeren.. Welkom in 2010
whehehe had ik ook wel hoor mooi feestje gehad gisterenquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In mijn euforie vergat ik mezelf te matigen idd.![]()
AlweerNa dit WK zou ik eigenlijk een maand lang geheelonthouder moeten worden
![]()
Normaal gesproken vervalt je huidige pas geleidelijk en/of direct bij gebruik van de nieuwe pas.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:27 schreef rhubarbje het volgende:
Had ik ook en je hoeft hem idd niet te activeren
heb hem trouwens ergens op een stapel gelegd en niet gebruikt
wat moet ik ookkmet dat ding? ik heb er toch nog een? ik had er toch niet om gevraagd?
Wel doen want anders sta je straks met je oude pas en is die niet meer geldigquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:27 schreef rhubarbje het volgende:
Had ik ook en je hoeft hem idd niet te activeren
heb hem trouwens ergens op een stapel gelegd en niet gebruikt
wat moet ik ookkmet dat ding? ik heb er toch nog een? ik had er toch niet om gevraagd?
Er zit een stukje verbeterde veiligheid in wat langzaam gefaseerd word. Voor de rest een standaard wisseling met oog op slijtage e.d.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:44 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb hem al maaaanden liggen
en nog niks gemerkt
en anders heb ik altijd nog de pas van de gezamelijke rekening als ik echt in de knoei kom
je mag haar niet?quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:45 schreef rhubarbje het volgende:
gatverdamme trouwens
ik kan de onderbuurvrouw gewoon hier domme baby geluiden horen maken
ik hoop dat ze haar huis snel kan verkopen! dat gun ik haar enorm!
Rhu gunt het die arme vrouw gewoon dat ze haar flat snel verkocht heeft!quote:
als dat mens naast mij dat ook es zou doen zou fijn zijnquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Rhu gunt het die arme vrouw gewoon dat ze haar flat snel verkocht heeft!
ben je eerlijk is het nog niet goedquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:02 schreef rhubarbje het volgende:
ik hou niet van babys en de geluiden daarbij
koetiekoetsiekroel en gejank en zo
bah
ze vroeg me laatst of ik hem hoorde
dus ik ja
keek ze me ook echt zo aan van ik ga zometeen je luchtpijp er gewoon uit rukken!!
nou ja kan ik er wat aan doen dat ie jankt... ik gaf alleen antwoord op haar vraag
Wat is er nu leuk aan baby's?quote:
Slaap is heiligquote:
dat dusquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Slaap is heiligWie aan mijn slaap komt heeft een probleem
Ze ruiken lekker, heerlijk zacht huidje, meestal heel lief.quote:
Weegt dat ook op tegen alle slapenloze nachten?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze ruiken lekker, heerlijk zacht huidje, meestal heel lief.Knuffelen, kroelen, eten geven en in slaap wiegen. Baby's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |