Moet jij niet trainen?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:16 schreef Gert het volgende:
Succes Laysa. Komt goed!
Alleen: ga dan maar niet met de bus.
mooi kut die woningquote:Op maandag 5 juli 2010 22:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo Laysa is de huisapotheek aan het inpakken. Hopelijk kan ik straks een beetje slapen! Vroeg naar bed zodat ik morgen niet onder de slaapmiddelen achter het stuur hoef te kruipen.
Dat spel was ook geweldig, Goldeneyequote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
James Bond in een tank door Moskou, blijft leuk.
quote:
Nee, maar ik moest ook lachenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:19 schreef Gert het volgende:
Het wordt een beetje wanhopig Ian, die leutige Bommeldingen van jou.
Maar niet zo wanhopig als een scriptie met goatse.![]()
Zou het waar zijn?
Dat TS nog niet terug is doet me twijfelen, maar zo duidelijk willen maken dat die broer zogenaamd Bragi is... ik zeg: kloon.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Het wordt een beetje wanhopig Ian, die leutige Bommeldingen van jou.
Maar niet zo wanhopig als een scriptie met goatse.![]()
Zou het waar zijn?
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
James Bond in een tank door Moskou, blijft leuk.
Aan de andere kant bleef hij met persoonlijke info strooien... zelfs nádat hij daarover had lopen klagenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
Hij had er wel werk in gestopt met een bestaande docent noemen.
Ik vond het wel vermakelijk.
Haha dat zou wel fijn zijn!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef Toverheks het volgende:
maar lieve mensen ik ga sluiten ff VIOranje kijken, jaja ik wordt nog eens lief over Johan Derksen.
allemaal slaap lekker straks.![]()
Coos nogmaals goede reis en geniet in Spanje.
Laysa&D-K voorzichtig morgen en tot in Amsterdam.
(en D-K speciaal maak ik van de week lekkere hete kip voor je, desnoods neem ik het mee in een bakkie)
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aan de andere kant bleef hij met persoonlijke info strooien... zelfs nádat hij daarover had lopen klagen
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:36 schreef Laysa het volgende:
Jullie zijn Lievvv![]()
![]()
Doei.....en stiekum lees ik mee ....dus beware!!!
Met een hamer die kurk naar binnen slaan of de hals eraf meppenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:59 schreef FANN het volgende:
GODVER DE GODVER![]()
wil ik een soseetje pakken breekt die kurkentrekker af![]()
nou zit dat ijzere gekronkelde ding in de kurk en kurktrekker is TOT
en nee ik heb ook geen andere kurketrekker![]()
en ook geen andere fles rose meer
iemand een tip ?
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |