w00t! Goed bezig man!! Zoek je nog personeel?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:24 schreef Joene het volgende:
Pittig gesprek vanochtend hier op de zaak , maar jullie mogen me feliciteren per 1 sept 2010 : Hoofd Automatisering voor Groentefabriek holding
Een werkplekbeheerder J.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:46 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
w00t! Goed bezig man!! Zoek je nog personeel?
1,5 netto denk ik.quote:
Beetje jammer idd en die maquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goed gedaan, J, gefeliciteerd.
Alleen jammer dat je straks onder de paarse graaibelasting van 90% gaat vallen met dat nieuwe topsalaris van je.
Precies, en bankjes met Dutch Only'squote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar goed, je moet maar zo denken, daar kunnen weer mooi activiteiten als gescheiden zwemmen voor moslima's van bekostigd worden.!
Over Salaris danwel arbeidsvoorwaarden hebben we vandaag nog niet gesproken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Krijg je ook een dikke leasewaggel?
Nooit akkoord gaan voordat je een salaris weet!!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Over Salaris danwel arbeidsvoorwaarden hebben we vandaag nog niet gesproken.
We hebben de functie / functieprofiel uitgewerkt en daarna ben ik akkoord gegaan met de functie.
Nounou, dat zal ook wel weer meevallen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat stink paars+ zal inderdaad wel aan de poot zagen van deze hoeksteen van de samenleving.
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat stink paars+ zal inderdaad wel aan de poot zagen van deze hoeksteen van de samenleving.
Precies. Ik kleed mijn 3 bloedjes van kinderen wel weer in lompen. Tenslotte hebben 2 minimumloners met 1 kind en 16 toeslagen het veel harder nodig.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat mag je best, als er maar (veel) boter bij de vis komt.
(whehehehe)
Of ons gewoon alvast de beker geven, want we winnen toch volgende week zondag.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:26 schreef KingOfMars het volgende:
GODVERREDOMME WAT DUURT HET NOG LANG TOT HALF NEGE KENNE ZE NIET VAST BEGINNE OFZO!!!111111
Die bloedjes van kinderen waarvoor je bakken met subsidie hebt binnengeslurpt onder de afgelopen spuitjeskabinetten Bakellende, terwijl de eerlijke, kinderloze werkeloze werd afgescheept met slechts 1 maand WW voor elk werkzaam jaar?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Precies. Ik kleed mijn 3 bloedjes van kinderen wel weer in lompen. Tenslotte hebben 2 minimumloners met 1 kind en 16 toeslagen het veel harder nodig.
dat laatste.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:28 schreef KingOfMars het volgende:
Ga ik vanavond bij m'n ouders kijken op de 42 inch in HD, of thuis op de beeldbuis maar wel met als voordeel dat ik gelijk m'n nest in kan na afloop... Hmmmm.
Swets , er is uiteraard wel een indicatie afgegeven en niks getekend hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nooit akkoord gaan voordat je een salaris weet!!!
ik verdien dat ook heb een koopwoning en mn hypotheekrente gaat nu naar de tyfus.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, want ik verdien bovenmodaal en woon in een huurwoning. Dat mag niet van paars+.
Dertig jaar vast men.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:30 schreef Joene het volgende:
[..]
ik verdien dat ook heb een koopwoning en mn hypotheekrente gaat nu naar de tyfus.
Ik kan ook gewoon echt niet wachtenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:26 schreef KingOfMars het volgende:
GODVERREDOMME WAT DUURT HET NOG LANG TOT HALF NEGE KENNE ZE NIET VAST BEGINNE OFZO!!!111111
Echt he. Ik geloof heus wel dat we winnen maar JUST GET IT OVER WITH!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon echt niet wachten
Ik ben zo hyper, opgelaten en zenuwachtig als de pest
Ik heb geen rust in mijn kont. Kan niet lang stil zitten. Of mijn kop houdenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:32 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Echt he. Ik geloof heus wel dat we winnen maar JUST GET IT OVER WITH!
Ik heb het alleen maar op de dag van voetbal zelfquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:32 schreef KingOfMars het volgende:
Geen idee hoe ik het tot zondag moet redden..
Een finale heb ik al lang niet meegemaakt (EK in 88 was ik 11 ofzoquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb het alleen maar op de dag van voetbal zelf
O en avond daar voor.... een beetje.... heel klein beetje...
Toen was ik 9quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:38 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Een finale heb ik al lang niet meegemaakt (EK in 88 was ik 11 ofzo) dus geen idee hoe ik daar op reageer
.
Toen al een relnicht!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik weet nog dat ik langs de kant van de weg auto's met Duitse kentekens stond uit te lachen na de halve finale in '88.
Toen was ik dus 12..
Ik weet nog dat mijn moeder allemaal oranje lakens (overblijfsel uit de jaren '70 denk ik) aan het balkon had vastgemaakt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:43 schreef Tally het volgende:
Ik weet nog dat ik met Papa en Mama de stad in ging. Met de auto
En dat het bier inclusief flesje over onze auto ging
Ik ben wel van het voetballen. Volgend seizoen (niet aankomend) ga ik ook gewoon weer naar mijn clubbie
Ik weet daar dus niets vanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:46 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik weet nog dat mijn moeder allemaal oranje lakens (overblijfsel uit de jaren '70 denk ik) aan het balkon had vastgemaakt..
Van overblijfselen uit de jaren '70? Mijn ouders hadden heel lang in hun slaapkamer een bruine wand en oranje/bruine gordijnen.quote:
Ja, daar waren ze dus net van af denk ik.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Van overblijfselen uit de jaren '70? Mijn ouders hadden heel lang in hun slaapkamer een bruine wand en oranje/bruine gordijnen..
Ik kan me weinig herinneren daarvan jaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Van overblijfselen uit de jaren '70? Mijn ouders hadden heel lang in hun slaapkamer een bruine wand en oranje/bruine gordijnen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |