ik geloof dat ik er vanochtend een complete tube opgesmeerd heb J. ik kon gvd mn nest niet eens uitquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:24 schreef KingOfMars het volgende:
Pas nog twee tubes gehaald J. Tof spul.
Whehe. Ik ga morgenavond weer voor de 6k.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:25 schreef Joene het volgende:
[..]
ik geloof dat ik er vanochtend een complete tube opgesmeerd heb J. ik kon gvd mn nest niet eens uit
ik wil morgen weer 12 of meer lopen Jquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:30 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Whehe. Ik ga morgenavond weer voor de 6k.
Serieuze shit J. Ik wil de 6km even goed doorhebben, dat ik 'm zonder al teveel problemen kan lopen, en dan gaan opbouwen naar de 10km. Ik kan m'n rondje zonder al teveel problemen uitbreiden naar de 10km gelukkig.quote:
ik wil volgende maand de 16km lopen J. een paar keerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:32 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Serieuze shit J. Ik wil de 6km even goed doorhebben, dat ik 'm zonder al teveel problemen kan lopen, en dan gaan opbouwen naar de 10km. Ik kan m'n rondje zonder al teveel problemen uitbreiden naar de 10km gelukkig.
Eerst Goed en lekker de 16 lopen, dam tot dam 1 uur en kwartier is het doelquote:
Nou ik heb gemerkt dat ik vrij makkelijk opbouwquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:37 schreef KingOfMars het volgende:
Je hebt er wel de vaart in qua planning!. Ik ben al blij als ik in oktober de 6km fatsoenlijk kan lopen (dus met een tijd ergens rond het half uur).
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:08 schreef Tally het volgende:
Leuk zo'n BBQ geeft alleen altijd zo'n zooi
Goedemorgen!
Andere kant! Maar wel zelfde jaquote:
lekker gefietst ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |