Zo kun je wel zeggen dat elk land beter Engels als officiële taal kan gebruikenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:39 schreef tubacloud het volgende:
[..]
iedereen kan engels, wat het ook makkelijker maakt voor buitenlanders, en daarbij komt dat we zo veel beter engels kunnen, en ons beter kunnen redden in het buitenland
werkelijk geen enkel punt raakt kant noch walquote:Op maandag 5 juli 2010 21:39 schreef tubacloud het volgende:
[..]
iedereen kan engels, wat het ook makkelijker maakt voor buitenlanders, en daarbij komt dat we zo veel beter engels kunnen, en ons beter kunnen redden in het buitenland
klopt ook eigenlijk welquote:Op maandag 5 juli 2010 21:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zo kun je wel zeggen dat elk land beter Engels als officiële taal kan gebruiken
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:40 schreef RoBro het volgende:
[..]
werkelijk geen enkel punt raakt kant noch wal
ik weet niet wat er in je hoofd omgaat maar met deze hersenspinsels moet je er niet raar van opkijken als mensen je voor een idioot aanzienquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:42 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik weet niet wat er in je hoofd omgaat maar met deze hersenspinsels moet je er niet raar van opkijken als mensen je voor een idioot aanzien
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:43 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ben het de laatste tijd gewoon steeds vaker met Robro eens
hier?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:44 schreef tubacloud het volgende:
waar zijn mstr, hyman, deluna en mexicaantje trouwens?
Mexicaantje is nog op vakantie? Denk ik. Hyman is er gewoon en de andere 2 waren er vanmiddag ook.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:44 schreef tubacloud het volgende:
waar zijn mstr, hyman, deluna en mexicaantje trouwens?
nou en, niet door de meeste mensen nee, wel in de meeste landenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat een crap, Engels is niet eens de meest gesproken taal van de wereld.
no bans anymore next target is om gebeld te worden door danny die me vervolgens vraagt of ik mod wil worden maar ik weiger want mod is niet kewl jeweetzquote:
Jij niet eens?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Noortje is naar Werchter geweest dus die is dood en Do en DeLuna zijn aan het neuken denk ik.
Oke en nu, dus? Omdat Spaans ook in heel veel landen wordt gesproken, moeten we maar massaal Spaans gaan leren? Ons land heet "Nederland" niet "Engeland". Debiel.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:45 schreef tubacloud het volgende:
[..]
nou en, niet door de meeste mensen nee, wel in de meeste landen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |