quote:Spectaculaire opening kermis door Koninklijke Landmacht
De grootste kermis van de Benelux, de Tilburgse Kermis, trapt af met een spectaculaire openingsact verzorgd door de Koninklijke Landmacht. Hoe en wat blijft nog even geheim, maar op 16 juli (van 18.30 uur tot 20.30 uur) is alles te zien op het Pieter Vreedeplein. De muzikale omlijsting is in handen van Gordon en Sieneke.
quote:TILBURG - De politie heeft vrijdag een 47-jarige inwoner van Tilburg aangehouden nadat hij een 50-jarige buschauffeur met een vuurwapen had bedreigd. De man zou daarna een vogel hebben doodgeschoten en het kadaver richting bus hebben gegooid.
Dat liet de politie vrijdag weten.
De bus reed vrijdagochtend rond 08.30 uur van de Winckler Prinsstraat richting de Ringbaan Zuid. Vanwege wegwerkzaamheden moest de bus keren.
Bij die manoeuvre werd de chauffeur door de man aangesproken die uit zijn rugzak een vuurwapen haalde en daarmee dreigde.
De chauffeur reed daarop weg, maar moest iets verderop wachten voor het verkeerslicht. De man naderde de bus opnieuw, haalde het wapen uit zijn rugzak en schoot vervolgens een vogel dood die hij tegen de busruit gooide.
De politie hield de man later op de dag aan in de Groenstraat in Tilburg.
inderdaad, ik ook nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:53 schreef Guard het volgende:
[..]
moi aussi, feestje was dinsdag fantastisch, wil dit niet missen als we de titel pakken
wie is datquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mmm, zullen we ooit nog ergens serieus genomen worden?
Noordanus nieuwe burgemeester Tilburg
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:20 schreef Guard het volgende:
Om maar eens even snel over mijn slechte grap heen te praten:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Idd, en ook genoeg water nu!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:27 schreef SpeCulaes het volgende:
dat zijn goede hagelstenen zeg, kolere!
65%quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Iemand enig idee wat nu de luchtvochtigheid is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |