abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 juli 2010 @ 15:20:49 #76
10721 dolfg
RegiZeur
pi_84134725
Wat een fantastisch topic! Fred B is de weekwinnaar.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_84134801
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 15:20 schreef dolfg het volgende:
Wat een fantastisch topic! Fred B is de weekwinnaar.

Ik ben toch wel een mooie 2e, he?
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_84135633
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:03 schreef Fred_B het volgende:
Genee: Wat vind jij van de uitsluiting van Mark Renshaw, Rene?

Gijp: Ja, wel correct, lijkt mij. Je kan moeilijk accepteren dat ze mekaar de hekken in koppen...
Ik heb trouwens begrepen dat die Renshaw in die ploeg is gekomen op basis van een tip van Piet de Visser. Ja, ze zochten een aangever die zijn hoofd gebruikt in de wedstrijden. Toen zei Piet: "Dan heb ik er eentje voor jullie gescout" hahaha

Genee: Wat denk jij ervan Johan?

Derksen: Ja, ik moet hier nu niet al te hypocriet reageren. Ik heb zelf in het verleden ook weleens een stevige kopstoot uitgedeeld. Dat was toen ik zelf nog bij Veendam speelde. Toen hadden we op een gegeven moment de beladen derby tegen FC Kropswolde. Daar speelde toen een zekere Jopie Hamerhuis. Dat was zo'n zelfingenomen blaag van een jaar of 20. Die had vantevoren in de lokale media al geroepen dat die er tegen die Derksen met zijn bolle kop wel even een paar in zou schieten. Ja, dat moest je bij mij niet doen natuurlijk. Toen er 5 minuten gespeeld was, heb ik hem in een kopduel een stevige draai om zijn oren gegeven.

Gijp: Hahahaha

Derksen: En het mooie was, tienduizend man hadden het gezien, maar scheidsrechter Bob van den Brink was het ontgaan!
Ja, ik heb daar later nog wel last mee gekregen, want een KNVB-bobo op de tribune had het ook opgemerkt. Toen mocht ik me de maandag erna melden op het hoofdkantoor van de KNVB in Groningen.

Genee: Waar gaat dit heen allemaal?

Derksen: Toen moest ik me samen met de trainer melden bij de voorzitter van de bond, ene Rinus Burgerveen. Zo'n baantjeszieke ijdeltuit, die daar alleen maar voor zijn eigen eer en glorie zat. Hij was de vader van Harry Burgerveen die daarna nog jarenlang als linksbinnen gespeeld heeft voor Winschotense Boys.

Genee: Wie kent hem niet?

Derksen: Wie kent hem niet inderdaad. Maar goed, ik had toen het geluk dat ik getraind werd door Bertus Scheurwater, die destijds een gezaghebbende column schreef in het Scheemda's Dagblad. Want het was zo, die bondsvoorzitter Rinus Burgerveen, die kwam uit zo'n streng gerefomeerd gezin. Die hadden ook een stuk of 5 kinderen. Maar ja, die vader wilde ook weleens wat, en die heeft toen een tijdje een geheime relatie gehad met de dochter van Bertus Scheurwater, van mijn trainer dus. En ja, toen wist Rinus wel dat als ik een zware schorsing zou krijgen, dat hij dan al zijn jeugdzonden de week erna in de krant zou kunnen lezen. Dus ik ben uiteindelijk vrijgesproken.

Genee: Bedankt voor de anekdote Johan. Ik zal voortaan oppassen als ik iets over je carriere zeg, voor je het weet hebben we Bertus aan de telefoon hahaha
Maar wat vind je dan van het geval Renshaw?

Derksen: Ja, die verdient die schorsing. Een miljoenenpubliek heeft vals spel kunnen waarnemen, en die mensen laten zich niet voor de gek houden.
Ik zie het zo voor me.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_84176609
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 16:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Genee: Johan, Ullrich kwam regelmatig met overgewicht de winter uit. Wat vind je van zo'n renner?

Derksen: Ja zo iemand is natuurlijk not dun.

Verzoekje:
Genee, Van der Gijp en vooral Derksen hebben vast wel een mening over Voeckler.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 19:45:27 #80
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_84176915

Derksen: Voeckler is op zich een hele bruikbare wielrenner, maar het is wel een blaag. Vorig jaar ging ie zich expres afzakken door het peloton, omdat hij van zijn ploegmaatje François Minard had gehoord dat daar de cameramotor zich bevond en je weet, die Fransen zijn helemaal gek van dit soort ijdeltuiterij. Nou, ik ben niet zo onder de indruk van mooiboys als Voeckler, die zich op zo'n manier in de kijker willen rijden. Ze moeten hun benen laten spreken in plaats van dit soort fratsen. Deed ik zelf vroeger ook en Hansje Binsma van Fc Kropswolde weet daar nog alles van, 30 jaar na dato! Die moet nog elke maand naar het revalidatiecentrum in Winschoten, omdat ik per ongeluk op zijn scheenbeen hakte tijdens een zwaar beladen derby.

Genee: Wat een anekdote Johan, we gaan nu naar de reclame en zijn zodirect weer bij u terug met veel meer wielernieuws!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_84177772
Ik hoor het Gijp ook gewoon zeggen over Kenny van Hummel bijv.: Die jongen kan er helemaal niks van berg op dus die laat het gewoon lopen!!
pi_84179412
Ik probeer het ook eens

Genee: We gaan even naar onze correspondent in Zuid-Frankrijk. Iwan hoe is het daar!?
Iwan: Ja, het is geweldig hier Genee haha. Het is natuurlijk ongelofelijk warm, maar dat mag de pret niet drukken. De boterbloemen langs de weg hebben het zwaar, niet alleen de hitte, maar de bidons krijgen ze op hun dak. Maar het is geweldig hier haha, echt geweldig, heb ik dat al gezegd? Het is hier geweldig! Wat een sfeer. De mussen vallen van de daken, maar iedereen heeft er nog zin in haha.

Genee: Duidelijke taal, Iwan.

Derksen: Ja, wij vliegen geen bobo’s in, maar doen het gewoon met onze klasse reporters. Natuurlijk is het geen mister bigstar en komt hij niet uit de betuwe zoals deze boerenlul.

Genee: Tot de volgende keer Iwan, nu eerst na de reclame en daarna zal Johan Derksen bekend maken wie er vandaag als een oud wijf op de fiets zat.

Genee: Renner van de dag, de onvermijdelijke vraag, Rene?

Gijp: Vino?

Genee: Je hebt weer gekeken zo te horen HAHAHAHAHAHAHAH, sorry.

Derksen: Even allemaal lachen mensen, dan voelt hij zich weer goed.

Gijp: Laat toch gaan joh.
pi_84180341
Dit topic wordt steeds briljanter.
pi_84181572
Wilfred: Oke even tussendoor, een vraag uit Frankrijk van ASW. Beste Johan, Wat vind u ervan dat zevenmalig Tourwinnaar Lance Armstrong deze Tour al zo'n 76 maal tegen het asfalt is gegaan?

Johan: Nou kijk, dat is natuurlijk zeer pijnlijk als je zoveel keer met 50 p/h valt, maar kom op zeg. Als je zeven keer de grootste wielerronde ter wereld wint moet je niet zo zeuren dat je eens op je bek gaat.

Wilfred: Nou nou Johan dat taalgebruik van jou dat kan echt niet meer hoor, we zijn wel live op tv.

Rene: Ach Wilfred schei toch uit man, je moet eens wielrennen kijken als je ziet wat er daar in die 200 km allemaal wordt gescholden en gevloekt, en dan begin te zeuren dat Johan te grof taalgebruik gebruikt, schei toch uit!
pi_84186069
Omdat Hansie en zijn (pogingen tot) humor eigenlijk onmisbaar zijn...:

Genee: Welkom terug bij WI Oranje, vanuit het Formule 1-Hotel in Almere-Buiten. En zoals voor de reclame gemeld: Hans heeft nieuws!

Kraaij Jr.: Ja, ik heb groot nieuws.

Gijp: Oh jee mensen, sluit deuren en ramen, pak alvast de telefoon om 112 te bellen, stel de noodpakketten samen, Hansie gaat iets legendarisch aankondigen!

Genee: Laat ons niet langer in spanning Hans!

Kraaij Jr.: Ja, ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Johan volgend jaar gaat deelnemen aan de Tour de France!

Genee: Zo! Dat is nieuws Hans!

Kraaij Jr.: Ja, en hij gaat niet meedoen op een gewone fiets. Nee hij gaat op een speciale fiets. Hij gaat speciaal op een snorfiets!

Gijp & Genee: Hahahaha

Derksen: Jaha, met die tourdeelname van mij zit het wel snor.

Genee: Dan moet je natuurlijk nog wel hopen dat Johan niet zijn snor drukt enzovoort.

Gijp: Hahahahaha! Ik zie het al helemaal voor me! Johan, die rechtop en breeduit op zo'n snorfiets zit, keurig in een jasje en een stropdas om. En met zo'n dikke walmende sigaar in zijn mond en zo'n grote koptelefoon op, met allemaal van die ouwe-lullen-muziek hahaha. En dat Cancellara erachter dan alle mogelijke moeite moet doen om in het wiel te blijven, is toch heerlijk man!

Kraaij Jr.: En dan elke 5 kilometer zo'n harde kutscheet naar degenen die achter hem rijden!

Derksen: Ja, als je een geheim wapen hebt, moet je het ook gebruiken.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 18 juli 2010 @ 11:49:31 #86
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_84193145
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zondag 18 juli 2010 @ 12:14:18 #87
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_84193770

Ge-wel-dig topic .

Hulde aan Fred_B .
Huilen dan.
pi_84197461
Genee: ik krijg hier een mailtje binnen: "beste Rene, wat vind jij nou van Contador?"

Gijp: die kan er helemaal niks van! hahahaha, Contador. hahahahaha.

Genee: maar waarom dan?

Gijp: Contador, hahaha! Con-ta-dor, hahahahaha!
Eins, zwei, hoeplakai.
  zondag 18 juli 2010 @ 14:19:12 #89
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_84197846
Sommige zijn echt heel grappig en anderen zijn echt zooooo ontzettend niet leuk.....
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  zondag 18 juli 2010 @ 17:38:55 #90
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_84203864

Rene, is je nog iets opgevallen vandaag?

Nooou, die Contador en Schleck maken er wel een showtje van hoor. Gaat die Andy eerst een reepje chocola halen. In plaats van dat ie, hoe heet ie gozer, Vogelzang?, postduif laat spelen, gaat ie zelf naar de ploegleiderswagen daarvoor . Dat zegt wel dat het tot nu toe nog nergens over gaat.

En dan later he, zie je Contador en Schleck samen de hele tijd klieren met elkaar op die eindklim. Ik dacht wat zijn ze nou aan het bekokstoven man, maken ze nou een afspraakje voor vanavond bij de Baja Beach club? Dan mogen ze toch wel beter opletten waar ze rijden. Want bij dat ax drie thermes, vind je alleen maar van die bronnen en ligbaden ipv zo'n feesttent hahaha!

Derksen: Al met al was het vandaag geen ongunstige etappe voor de Rabo-ploeg hoor. Robert Mentsjov en Dennis Gesink pakt...

Genee: Dennis Menstjov en Robert Gesink, hmrpfghghighihiha

Derksen: Wat...? Oooh, ik vergis me weer eens. Jongens allemaal lachen, want ik haal twee namen door elkaar.

Genee: Ja ik kan het niet helpen

Derksen: Nee, jij kan het niet helpen dat je geen analist bent, maar een doodeenvoudige presentator die onze vakkundige analyses aan elkaar probeert te praten. Maar als je een klein foutje bespeurt, duik je dr als een betweterige aasgier bovenop.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_84212124
Genee: Johan, ik heb hier een e-mail van K.Jansma uit Alphen aan den Rijn, die vraagt wat jij van het programma van Mart Smeets vindt?

Derksen: Zo, Kale Kees heeft blijkbaar niets te doen tijdens zijn vakantie. Maar goed, je kunt vinden van Mart Smeets wat je wil, maar het is natuurlijk wel somebody, in tegenstelling tot al die middelmatige presentatoren die daar ook werken. Zijn programma zit dan ook goed in elkaar.

Genee: Zo Johan, wat een vriendelijke woorden opeens! In het verleden was je nooit zo'n fan van Mart...

Derksen: Ja, eigenlijk ben ik gewoon een hele vriendelijke man. Maar goed, ik heb inderdaad niets tegen Mart Smeets, maar hij wordt natuurlijk wel gedreven door een enorm ego. Mart is Mister Big Star en de gasten zijn er louter als beeldvulling, want Mart stelt de vragen en geeft het liefst nog de antwoorden ook. Hij spreekt ons toe als een demagoog, alsof wij allemaal kleuters zijn. En ja, dat kan die ook, want zijn gasten zijn meestal van die notoire ijdeltuiten, die louter onzin verkondigen en alleen aanschuiven om zelf in beeld te komen. Of het zijn van die cliché-brakende oud-wielrenners, die eerst de cursus mediatraining gevolgd hebben en daardoor louter open deuren intrappen.

Genee: Maar Johan, hij maakt wel elke dag een nieuw programma vanaf een andere locatie in Frankrijk.

Derksen: Ja, en dat doet hij wel van onze belastingcenten. Wij mogen de knip trekken, omdat Mart zonodig de TV-personality moet uithangen vlak voor een kale muur in 1 of ander Frans gehucht. Want kale muren heb je hier in Hilversum niet.
En dan aan het eind van het programma heb je het ergste. Dan komt Philip Freriks ineens in beeld. Ik wist niet eens dat die man nog bestond, zeg. Die mag elke dag een paar minuten de dorpsidioot komen uithangen in die show. Op onze kosten mag hij tenenkrommende reportages maken hoe de plaatselijke jeu-de-boulesvereniging ergens een wedstrijdje speelt. En die Freriks is zo zelfingenomen dat die niet eens doorheeft dat hij feitelijk wordt misbruikt als een uithangbord van de Franse VVV.

Genee: Maar het programma heeft wel goede kijkcijfers.

Derksen: Ja, in een land waar Sieneke op 1 komt en de Toppers de Arena vol krijgen, verbaas ik me nergens meer over qua smakeloosheid. Maar je zult het toch met me eens zijn dat dit soort dure televisie met louter nonsens-items getuigt van een geweldige minachting van de kijker.

Gijp: Ach, laat gaan joh. Die Freriks is toch met pensioen ondertussen...? Dan zal zijn vrouw ook wel blij zijn dat die even het huis uit is hahaha. Moet je je voorstellen: de he-le dag zinnen vol met versprekingen aanhoren! Daar word je ook niet vrolijk van hahaha. Laat gaan joh, is toch mooi man!
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_84215965
Wilfred ; "Johan, geruchten gaan dat Contador naar de ploeg van Riis gaat"

Johan ; "Ja kijk, zo'n jongen als Contador is natuurlijk niet te benijden. Zelf ben ik maar een simpele boerenlul uit de Betuwe, maar op zo'n Contador staan alle schijnwerpers op gericht. Hij is echt Mr. Bigstar. En ik kan me wel voorstellen dat Riis hem wil hebben, Riis is een goede piepelmanager, en kan zulke ego's wel onder controle houden."

Rene ; "Ah ja, lekker laten gaan joh, kan jou het schelen hahaha"
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_84218739
Ik vind die van Fred_B weer
pi_84225212
Genee: Welkom bij alweer een nieuwe WI Oranje met vanavond te gast Johan Derksen, Rene van der Gijp en Hans Kraay junior. Rene is je weer iets opgevallen vandaag?

Gijp: Ik heb heerlijk in mijn kamer de beelden zitten analyseren en ik heb weer een juweeltje hoor. Moet je kijken. Zie je hier die Auge vrolijk voorop rijden alsof er niets aan de hand is. Kijk, hij lacht ook nog een keer naar de camera. Rijdt ondertussen al tientallen kiometers voorop. Moet je kijken wat er gebeurt zodra het eindelijk een keer re-de-lijk bergop gaat. Hier net 100 meter iets boven de 6% en hij staat he-le-maal stil! Haha, die kan er echt helemaal niets van. Ik vraag me echt af wat hij dacht toen hij demareerde. Hij had zeker die pukkels in het etappeprofiel over het hoofd gezien. Slaat toch helemaal nergens op?

Genee: Nou, ik zie het Johan niet beter doen hoor. Haha.

Derksen: Kunnen jullie allemaal even lachen, dan heeft Wilfred ook weer zijn minute of fame gehad voor vanavond. Alleen kunnen we dan gelijk ophouden, want zodra wielrennen cabaret wordt, haak ik af.

Hansie: Nou Johan, ik wil toch wel even in de bres springen voor Auge. Ik vind dat we met respect over deze man moeten praten. Die jongen heeft zo een goede instelling. Altijd in de aanval, nooit zeuren . . .

Gijp: Maar Hansie, Hansie

Hansie: . . . En hij is ook zeer geliefd in het peleton. Ik hoor alleen maar lovende woorden over hem.

Gijp: Hansie, Hansie, luister dan Hansie . . .

Hansie: Wat is er nou, wat zit je nou aan me?

Gijp: Maar luister dan Hansie. Je wil toch niet zeggen, dat deze fan-ts-tische renner niet ontzettend kansloos bezig is door vooruit te rijden met deze kopgroep? Die Auge rijdt daar rond, rijdt even op kop, wordt overgenomen, laat zich afzakken naar de staart en ziet onderweg allemaal mannen die in de tijd dat hij de Tourmalet oprijdt, al drie keer de tour hebben uitgereden. ik zeg je, die zit daar niet lekker. Ik zag hem ook na elke overname kleiner en kleiner worden.

Hansie: Dat kan wel wezen, maar ik wil alleen even duidelijk maken dat Auge respect verdiend. Ik sprak laatst met een ploeggenoot en ze zijn vol lof over hem. Een echte teamplayer, die op handen gedragen wordt. Ze zetten nog net geen standbeeld neer voor hem.

Derksen: Die zal er voor jou nooit komen vrees ik Hans. Ook niet voor je vader denk ik zo. Maar bedankt voor deze bijdrage Hans, je hebt je zegje weer kunnen doen, dan kunnen we nu weer verder met journalistiek. Dat gezever van jou wordt nu toch wel een beetje vermoeiend.

Hansie: Wat zit je nou weer te zeuren over mijn vader? Die man heeft meer bereikt in zijn carriere dan jij ooit zult bereiken.

Derksen Maar Hans, dat zal ik ook zeker niet ontkennen. Maar ik zeg wat ik denk over je vader. Toen hij nog trainer was, stond hij als een minister van Buitenlandse Zaken persconferenties te geven. Zo klink jij nu ook een beetje. Nou, geloof me dat was hij allerminst. Mag hij meer bereikt hebben, maar als ik tot mijn 65e een praatprogramma kan doen in Quatar, met een man die tot in zijn broek het haar geföhnd heeft, dan vind ik het prima!

Genee Nou, nou, nou, zo kan ie wel weer.

Derksen Wil je zeggen dat je je haar daar niet föhnt dan?

Maar die Auge is natuurlijk maar een modale wielrenner, die als mister Big Star wel even meegaat in een etappe, die ver boven zijn pet gaat. Maar de blaag rijdt daar rond als een aap met zeven lullen denkend dat hij het helemaal gaat maken deze etappe, maar bij de eerste beklimming blijkt het al een gemankeerde klimmer te zijn hè? Maar goed, ik ben maar een boerenlul uit de betuwe die ook af en toe op de fiets zit en nog net de dorpsidioot achter zich houdt. In de sjempjuns liek van het wielrennen zal ik me nooit kunnen vertonen, zal ik maar zeggen.

Genee: Nee zeker niet, maar dat brengt me op het volgende onderwerp, de zus van Ivan Basso.
  maandag 19 juli 2010 @ 10:45:47 #95
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_84226026
Doe je goed Robar
.
pi_84231766
quote:
Op maandag 19 juli 2010 10:14 schreef Robar het volgende:

Genee: Nee zeker niet, maar dat brengt me op het volgende onderwerp, de zus van Ivan Basso.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
  maandag 19 juli 2010 @ 13:28:14 #97
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_84231854
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:26 schreef ThaTim het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

.
  maandag 19 juli 2010 @ 17:24:56 #98
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_84241146

Gijp
:

Mag ik die mislukte schakel actie van Andy Schleck nog eens zien? Dit vond ik zo goed zeg.

Laat nog eens zien , hier moet je kijken hij rijd gewoon door een gat in de ZOAB en ja dan vliegt je ketting er natuurlijk af. Hahahaha moet je eens zien dan.....

En die Contador ziet dat natuurlijk gebeuren. Je hoort die Contador gewoon denken "Hahaha schweinhund" jij dacht gisteren te callen, ik ga ga vandaag ALL INN hahahahhahaah.

2 weken later :

Genee : Die Schleck was hij niet die man ......<insert bandje met mislukte schakel actie>.
Gijp : Ja die man die verkeerde schakelde ja dat is hij.

Hele tafel ligt dubbel.

Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_84243434
Mooi topic
Waarom hebben deze 3 mensen nog geen talkshow
pi_84266782
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:26 schreef ThaTim het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:28 schreef Yankee het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]