Ik had hulp nodig bij het opzetten van mijn tentje.quote:
Ik liet mijn tent opzetten.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had hulp nodig bij het opzetten van mijn tentje.
Dat zeg ik.quote:
M'n kater had ik ook wel eens mee op LL, vond de tent dan weer niet zo leuk.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Ik heb hem trouwens wel eens achtergelaten. Geen zin om hem helemaal mee terug te zeulen met m'n kater
Tong, ga je nu ook naar LL?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Ik heb hem trouwens wel eens achtergelaten. Geen zin om hem helemaal mee terug te zeulen met m'n kater
Nee ik wacht nog een paar weken.quote:
Nee ik ben 47 en als ik zuip moet ik dan tegenwoordig om het half uur pissen. Dat is lullig om de hele nacht heen en weer te lopen. Dat leer je wel herkennen als je mijn leeftijd hebt bereikt Maar wel net zoals ik up to date blijven.quote:
Jammer. Op LL moet ik ook soms om het half uur pissen, maar meestal zijn de bosjes dichtbijquote:Op maandag 5 juli 2010 18:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ik ben 47 en als ik zuip moet ik dan tegenwoordig om het half uur pissen. Dat is lullig om de hele nacht heen en weer te lopen. Dat leer je wel herkennen als je mijn leeftijd hebt bereikt Maar wel net zoals ik up to date blijven.
Ik heb ooit als eerste gescheten op een net schoongemaakte WC ik moest het plakbandje van de toiletrol afhalen.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:51 schreef kesselman het volgende:
Het normaalste op lowlands is dat ik op ma wakker wordt en dat t hele veld al bijna leeg is!!
en daarna gaan honkballen met tentstokken en alle pakken drinken e.d. wat je maar kan vinden, dusdanig lang dat de pendelbussen niet meer gingenquote:Op maandag 5 juli 2010 18:51 schreef kesselman het volgende:
Het normaalste op lowlands is dat ik op ma wakker wordt en dat t hele veld al bijna leeg is!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |