quote:Op maandag 5 juli 2010 17:24 schreef LostFormat het volgende:
Die rij richting de bussen op maandag.
Zit ik liever in een auto in de file.
Die rij jaquote:Op maandag 5 juli 2010 17:24 schreef LostFormat het volgende:
Die rij richting de bussen op maandag.
Zit ik liever in een auto in de file.
Wij gaan altijd zo laat mogelijk weg, dan zijn die rijen echt lang.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:28 schreef N-E-R-D het volgende:
Vorig jaar viel de rij bij de bussen maandag bij mij nog wel mee als je maar een beetje op tijd weggaat. Vanuit Zeeland via T Harde en je word gewoon afgezet vlakbij de ingang. Donderdag wachten voor de bus naar de ingang in de hitte vond ik vorig jaar wel verschrikkelijk maar als je er eenmaal inzit ben je er zo.
nee die gaan naar harderwijk geloof ik, halte na 't hardequote:Op maandag 5 juli 2010 19:29 schreef portie het volgende:
Vorig jaar zijn we naar Walibi gelopen en hebben daar gewacht op de walibi-bus. Geen wachtrij en geen geduw/getrek. Volgens mij ging deze bus ook naar 't harde.
Ooh wat een luxequote:Op maandag 5 juli 2010 20:00 schreef bibliophile het volgende:
[..]
nee die gaan naar harderwijk geloof ik, halte na 't harde
ik ga met mn fiets
Ik irriteer me na een weekend lowlands niet aan de file, ik ben dat superrelaxedquote:Op maandag 5 juli 2010 17:07 schreef Tijgerbroodje het volgende:
Ik heb me vorig jaar mateloos geërgerd om van het terrein af te komen na afloop met de auto! Ik heb toen wel 4 uur in de file gestaan.. blehh.
Heb ik een paar jaar geleden ook gedaan, toen kon ik geen oppas krijgen voor de katten, iedere dag even op en neer naar huis, is maar een half uurtje fietsenquote:
this man is rightquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:32 schreef Perquisite het volgende:
Nou tijgerbroodje als je het goed aanpakt is het heel relaxt hoor!
Je moet alleen wel op donderdag al om ongeveer 7 's ochtends de trein hebben om de rij bij de pendelbussen te vermijden, anders een rij van ongeveer 1 uur.
Dan op zondag is het het beste om niet te gaan slapen maar gewoon als het feestje is afgelopen terug te gaan en de tent in te pakken, daarna gelijk naar de pendelbussen lopen. Dan hoef je maar 10 minuten in de rij te staan voordat je al een bus hebt!
Zo hebben wij het vorig jaar gedaan en beviel ons erg goed!
precies of vraag of je met iemand mag meerijden...quote:Op maandag 5 juli 2010 18:04 schreef Tijgerbroodje het volgende:
OOh ik hoor het al, ik kan net zo goed weer met de auto gaan
Wij namen die de heenweg.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:29 schreef portie het volgende:
Vorig jaar zijn we naar Walibi gelopen en hebben daar gewacht op de walibi-bus. Geen wachtrij en geen geduw/getrek. Volgens mij ging deze bus ook naar 't harde.
Welke ingang bedoel je?quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:45 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Wij namen die de heenweg.
Heel chill, wel een pokkeind lopen naar de ingang omdat de andere ingang nog niet open was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |