abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83687679
Hallo hallo hallo,

Ik heb me vorig jaar mateloos geërgerd om van het terrein af te komen na afloop met de auto! Ik heb toen wel 4 uur in de file gestaan.. blehh.
Dus ik dacht ik ga maar met het openbaar vervoer dit jaar, ook omdat ik dit jaar helemaal alleen kom lijkt dat mij toch wel goed te doen.

Maar dan vraag ik me toch af, wie heeft er allemaal ervaring met het openbaar vervoer richting Lowlands?
Waar kom je uit met die bus, ver lopen van de hoofdingang.
En als je vanuit omgeving Zeeland komt kan je dan het best via Lelystad of T Harde?

En misschien zijn er nog leuke verhalen over de bus reizen
  maandag 5 juli 2010 @ 17:22:41 #2
289263 Brerius
wie strooit, die oogst
pi_83688309
Ik plaats stomme posts

[ Bericht 99% gewijzigd door Sack_Blabbath op 05-07-2010 17:38:35 ]
pi_83688391
Die rij richting de bussen op maandag.

Zit ik liever in een auto in de file.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_83688996
quote:
Op maandag 5 juli 2010 17:24 schreef LostFormat het volgende:

Dat dus.

Die rij bij de bussen
Belanden bij de bus naar het verkeerde station
Belanden bij een uitgang waar geen bussen rijden
Ingestapeld zitten in de bus
Buschauffeurs die verdwalen
Die rij bij de trein
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_83689827
OOh ik hoor het al, ik kan net zo goed weer met de auto gaan
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 5 juli 2010 @ 18:14:37 #6
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_83690229
Auto
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_83690837
Nu ben ik in geen jaren met de bus terug gegaan maar is dat nog steeds zo'n chaos? Wachten, gedrang tot de hekken en als je eenmaal op dat terreintje bent alsnog compleet gekut om de bus in te geraken?

Een smet op LL vond ik het altijd. Vooral omdat heel LL verder zo ontzettend strak georganiseerd is.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_83691077
quote:
Op maandag 5 juli 2010 17:24 schreef LostFormat het volgende:

Die rij ja
Wat een hel moet dat zijn...

Ben wel een keer heen met OV geweest, dat is prima te doen (naar station 't Harde, daarna met de bus). Terug gelukkig met de auto.
  maandag 5 juli 2010 @ 19:28:48 #9
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_83692902
Vorig jaar viel de rij bij de bussen maandag bij mij nog wel mee als je maar een beetje op tijd weggaat. Vanuit Zeeland via T Harde en je word gewoon afgezet vlakbij de ingang. Donderdag wachten voor de bus naar de ingang in de hitte vond ik vorig jaar wel verschrikkelijk maar als je er eenmaal inzit ben je er zo.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_83692925
Vorig jaar zijn we naar Walibi gelopen en hebben daar gewacht op de walibi-bus. Geen wachtrij en geen geduw/getrek. Volgens mij ging deze bus ook naar 't harde.
pi_83692960
quote:
Op maandag 5 juli 2010 19:28 schreef N-E-R-D het volgende:
Vorig jaar viel de rij bij de bussen maandag bij mij nog wel mee als je maar een beetje op tijd weggaat. Vanuit Zeeland via T Harde en je word gewoon afgezet vlakbij de ingang. Donderdag wachten voor de bus naar de ingang in de hitte vond ik vorig jaar wel verschrikkelijk maar als je er eenmaal inzit ben je er zo.
Wij gaan altijd zo laat mogelijk weg, dan zijn die rijen echt lang.
pi_83693152
Agh ik zie het al, ik ga denk ik maar gewoon met me hippie bus camper dinges gebeuren Ik was die optie helemaal vergeten joh.
pi_83693694
Wat een zeikerds allemaal hier. Als je vroeg gaat (zeker op maandagochtend) zit je zo in de bus. Op de heenweg op Lelystad wachten is alleen maar lachen, iedereen heeft zin in lowlands.
pi_83694218
quote:
Op maandag 5 juli 2010 19:29 schreef portie het volgende:
Vorig jaar zijn we naar Walibi gelopen en hebben daar gewacht op de walibi-bus. Geen wachtrij en geen geduw/getrek. Volgens mij ging deze bus ook naar 't harde.
nee die gaan naar harderwijk geloof ik, halte na 't harde
ik ga met mn fiets
pi_83709454
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:00 schreef bibliophile het volgende:

[..]

nee die gaan naar harderwijk geloof ik, halte na 't harde
ik ga met mn fiets
Ooh wat een luxe
pi_83713789
quote:
Op maandag 5 juli 2010 17:07 schreef Tijgerbroodje het volgende:

Ik heb me vorig jaar mateloos geërgerd om van het terrein af te komen na afloop met de auto! Ik heb toen wel 4 uur in de file gestaan.. blehh.

Ik irriteer me na een weekend lowlands niet aan de file, ik ben dat superrelaxed

Maar ik kan je de volgende tip geven, ik ga sinds een paar jaar gewoon vroeg weg op de maandagmorgen, gewoon de hele nacht doorgaan en dan rond 7:30 je spullen inpakken, rustig aan naar de auto lopen, er is dan nog geen sprake van file en of ome agent die je laat blazen
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_83713890
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:00 schreef bibliophile het volgende:

ik ga met mn fiets
Heb ik een paar jaar geleden ook gedaan, toen kon ik geen oppas krijgen voor de katten, iedere dag even op en neer naar huis, is maar een half uurtje fietsen
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_83714880
Nou tijgerbroodje als je het goed aanpakt is het heel relaxt hoor!
Je moet alleen wel op donderdag al om ongeveer 7 's ochtends de trein hebben om de rij bij de pendelbussen te vermijden, anders een rij van ongeveer 1 uur.
Dan op zondag is het het beste om niet te gaan slapen maar gewoon als het feestje is afgelopen terug te gaan en de tent in te pakken, daarna gelijk naar de pendelbussen lopen. Dan hoef je maar 10 minuten in de rij te staan voordat je al een bus hebt!
Zo hebben wij het vorig jaar gedaan en beviel ons erg goed!
pi_83717471
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:32 schreef Perquisite het volgende:
Nou tijgerbroodje als je het goed aanpakt is het heel relaxt hoor!
Je moet alleen wel op donderdag al om ongeveer 7 's ochtends de trein hebben om de rij bij de pendelbussen te vermijden, anders een rij van ongeveer 1 uur.
Dan op zondag is het het beste om niet te gaan slapen maar gewoon als het feestje is afgelopen terug te gaan en de tent in te pakken, daarna gelijk naar de pendelbussen lopen. Dan hoef je maar 10 minuten in de rij te staan voordat je al een bus hebt!
Zo hebben wij het vorig jaar gedaan en beviel ons erg goed!
this man is right
  dinsdag 6 juli 2010 @ 14:24:27 #20
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_83722002
Wachten hoort bij het lowlands gevoel, vind ik.
Fear is the grease of society.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 17:46:56 #21
61279 Coolfool
Belanda goreng
pi_83731901
Ik wil tijdens het festival gebruik maken van de pendelbussen. Rijden die ook in de nacht van zaterdag op zondag om een uur of 2?
pi_83732216
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:04 schreef Tijgerbroodje het volgende:
OOh ik hoor het al, ik kan net zo goed weer met de auto gaan
precies of vraag of je met iemand mag meerijden...
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_83736845
Als ik donderdag om 12:30u bij walibi wil zijn met de auto, is de dijk dan al volgeparkeerd met wachtende outo's tot aan de provinciale weg of kan ik daar wel langs?
dag
pi_83757951
quote:
Op maandag 5 juli 2010 19:29 schreef portie het volgende:
Wij namen die de heenweg.
Heel chill, wel een pokkeind lopen naar de ingang omdat de andere ingang nog niet open was.

Maar als je gewoon op het allerlaatste moment richting de bussen gaat zal het wel rustiger zijn. Ik vond het wel lekker vorig jaar om met de trein te gaan.
pi_83759317
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 11:45 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Wij namen die de heenweg.
Heel chill, wel een pokkeind lopen naar de ingang omdat de andere ingang nog niet open was.

Welke ingang bedoel je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')