Nou kijk tussendoor als het pijn doet vind ik het gewoon lekker om "Stop e.d. te zeggen dat hij me lékker pijn doet" maar dan op een geile manier te ervaren.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:07 schreef eleusis het volgende:
"Lekker, ga door!"
Dat is een goeie mindfuck.
Nee, ff serieus, wat is er mis met "stop"? Moet je gaan bedenken wat ook al weer het woord was...
ja dat is het ook.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:10 schreef Symphonic het volgende:
Volgens mij is dit een serieuze vraag...
Reageer dan ook serieus
NOU OF OP EEN ANDERE MANIER. DAT IS WAT IK HIER VRAAGquote:Op maandag 5 juli 2010 16:11 schreef Captain_Zappa het volgende:
Hoe kan je nou een codewoord zeggen terwijl je gekeeld word !
Serieus: "codewoord".quote:Op maandag 5 juli 2010 16:11 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
ja dat is het ook.
En kreeg de tip van 2 mod's om hem in SEX te openen zodat ik hier wél serieuze reacties op krijg![]()
maar dat krijg ik nog steeds niet echt.
Wat zegt met andere bedoelingen? Ik begrijp het niet helemaal.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Serieus: "codewoord".
Makkelijk en duidelijk en ik denk dat je je niet druk hoeft te maken of iemand dat per ongeluk tijdens het neuken zegt met andere bedoelingen
Hmm zou ook kunnen een bepaalde tik of iets? Maar ik ben bang dat hij dat juist niet echt snel door heeft ?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:12 schreef Symphonic het volgende:
En gewoon afkloppen zoals in judo/worstelen?
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:10 schreef Symphonic het volgende:
Volgens mij is dit een serieuze vraag...
Reageer dan ook serieus
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:06 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ik heb een codewoord nodig vanavond.
We gaan wat andere dingen doen, keel dichtknijpen, pijnigen enzo. Maar wil hier wel een bepaald woord bij hebben voor als het té ver gaat.
En dan niet "STOP STOP" want tussen door vind ik het ook gewoon erg leuk als het pijn doet om te smeken dat hij stopt maar het niet doet. Als het echt tot over mijn grens gaat wil ik hét codewoord gebruiken zodat hij dan wél stopt.
Hoop dat het een beetje duidelijk is en dat jullie me kunnen helpen, wij hebben namelijk totaal geen idee. Het moet iets zijn wat makkelijk te onthouden is en uit te spreken.
Tot nu toe komen we niet verder als koekje en eend.
En daarnaast ook niet echt handig als hij je misschien vastbindt oid.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:13 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Wat zegt met andere bedoelingen? Ik begrijp het niet helemaal.
[..]
Hmm zou ook kunnen een bepaalde tik of iets? Maar ik ben bang dat hij dat juist niet echt snel door heeft ?
Koekje of eend.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:06 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ik heb een codewoord nodig vanavond.
We gaan wat andere dingen doen, keel dichtknijpen, pijnigen enzo. Maar wil hier wel een bepaald woord bij hebben voor als het té ver gaat.
En dan niet "STOP STOP" want tussen door vind ik het ook gewoon erg leuk als het pijn doet om te smeken dat hij stopt maar het niet doet. Als het echt tot over mijn grens gaat wil ik hét codewoord gebruiken zodat hij dan wél stopt.
Hoop dat het een beetje duidelijk is en dat jullie me kunnen helpen, wij hebben namelijk totaal geen idee. Het moet iets zijn wat makkelijk te onthouden is en uit te spreken.
Tot nu toe komen we niet verder als koekje en eend.
Nou, een codewoord als "geil" is niet zo handig aangezien iemand dat zou kunnen zeggen tijdens het neuken zonder dat diegene wil dat je stopt.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:13 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Wat zegt met andere bedoelingen? Ik begrijp het niet helemaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |