abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 juli 2010 @ 18:35:57 #126
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_83889068
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:30 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Camera connector heeft de iPad.

Serieus, een muis op een touchdevice? Waar koop je dan niet gewoon een netbook. Toetsenbord moet eenvoudig met bluetooth kunnen.
Camera connector... correct me if I'm wrong, maar dat moet je er los bij kopen?

En een bluetooth-toetsenbord kost je ook weer extra geld?

Het gaat er niet alleen om of het kán, maar of het rendabel is. Als je drie keer voor iedere functionaliteit moet gaan betalen (bij wijze van spreken) schiet het ook niet op. Bovendien zullen er echt wel mensen zijn die zo nu en dan een externe muis aan willen sluiten.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_83889132
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 23:05 schreef Tonio-mcdo het volgende:
De iPad heeft het ook, dus snap eerlijk gezegd niet waarom veel Androids bij 3 uur blijven steken.
Komt omdat de enige android tablets die er nu zijn simpele iPad kloons zijn die op alles bezuinigen.
De goede concurrentie komt er ook aan.
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:30 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Camera connector heeft de iPad.

Serieus, een muis op een touchdevice? Waar koop je dan niet gewoon een netbook. Toetsenbord moet eenvoudig met bluetooth kunnen.
De early adopters hebben geen 3G iPad. Evenals de mensen die geen internet abo hebben op hun iPad. Als ze dan toch even internet erop nodig hebben is de usb dongle die ze van het werk hebben gekregen bij de laptop, of tethering via hun gsm wel erg handig.

Tevens is massaopslag iets waar je om heen zou kunnen, echter kan je toch altijd onverwacht een filmpje van iemand anders willen hebben. Dat jij dat niet doet, wilt niet zeggen dat niemand daar behoefte aan heeft.
Ik zou een enkele USB verbinding wel erg fijn vinden.
  zondag 11 juli 2010 @ 11:16:49 #128
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83909612
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 15:03 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Een speelfilm van 90 minuten is geconverteerd naar iPad resolutie H264 met AAC audio ongeveer 1GB, dan passen er dus 64 van die films op het grootste model iPad.
En heb je niks meer over voor apps etc.
pi_83909713
Of je zet er twee films minder op en heb voldoende voor tientallen applicaties.
  zondag 11 juli 2010 @ 12:57:16 #130
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83912646
Heb trouwens een soft pouch en screenprotector besteld voor mn apad. De pouch is al binnen alleen moet ik nu nog wachtten op de apad.
pi_83914132
Waarom zou je überhaupt 64 films op je iPad zetten... het is niet alsof je ze allemaal in zo'n kort tijdsbestek gaat kijken dat je niet gewoon af en toe een nieuwe erop kan zetten.
pi_83922344
Ik zit een beetje naar de Tablets te kijken en ik zie een hoop leuke.
Op statedroid staat veel over custom firmware enzo, en daardoor zouden de apparaten nog beter moeten werken.
Ik zou er dus wel eentje willen, maar ik vraag me af wat voor één, en waar ik hem het beste kan kopen.

Ikzelf wil niet gaan voor de Tablet met de Rockchip erin, omdat ik niet zoveel geld wil uitgeven aan een tablet voor de lol. Daarnaast al het gedoe rondom levering en de berichten dat hij misschien niet eens Android 2 gaat ondersteunen door de Rockchip erin, wil ik niet voor die gaan.

Verder heb ik van Eken de M001 gezien, zijn veel mensen voor bezig met custom firmware en dat lijkt me wel wat. Het enige probleem is, is dat ik hem niet héél erg mooi vindt.

Tussen die twee types zitten er ook weer een boel, de een beter dan de ander. Maar, welke raden jullie het meest mij aan? Ikzelf zat te denken aan een M002 of een ePad, maar ik hoor er veel slecht commentaar over. De M001 wil ik misschien toch wel gaan kopen, alleen niet voor $100,- terwijl ik hem eigenlijk niet echt mooi vindt.
  maandag 12 juli 2010 @ 11:20:38 #133
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83948975
quote:
Op zondag 11 juli 2010 17:09 schreef Joene94 het volgende:
Ik zit een beetje naar de Tablets te kijken en ik zie een hoop leuke.
Op statedroid staat veel over custom firmware enzo, en daardoor zouden de apparaten nog beter moeten werken.
Ik zou er dus wel eentje willen, maar ik vraag me af wat voor één, en waar ik hem het beste kan kopen.

Ikzelf wil niet gaan voor de Tablet met de Rockchip erin, omdat ik niet zoveel geld wil uitgeven aan een tablet voor de lol. Daarnaast al het gedoe rondom levering en de berichten dat hij misschien niet eens Android 2 gaat ondersteunen door de Rockchip erin, wil ik niet voor die gaan.

Verder heb ik van Eken de M001 gezien, zijn veel mensen voor bezig met custom firmware en dat lijkt me wel wat. Het enige probleem is, is dat ik hem niet héél erg mooi vindt.

Tussen die twee types zitten er ook weer een boel, de een beter dan de ander. Maar, welke raden jullie het meest mij aan? Ikzelf zat te denken aan een M002 of een ePad, maar ik hoor er veel slecht commentaar over. De M001 wil ik misschien toch wel gaan kopen, alleen niet voor $100,- terwijl ik hem eigenlijk niet echt mooi vindt.
Waarvoor zou je op de aPad de nieuwste android willen? Ik kan er alles mee zonder die nieuwe firmware en daarom ben ik voor de aPad gegaan.
pi_83949261
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:20 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Waarvoor zou je op de aPad de nieuwste android willen? Ik kan er alles mee zonder die nieuwe firmware en daarom ben ik voor de aPad gegaan.
Oke, dat klopt inderdaad.
Maar daarnaast zou ik toch niet zoveel geld willen uitgeven aan een tablet.
Tenzij het zo is dat die Rockchip echt een stuk beter is dan bijvoorbeeld die M001 versie.
Ik denk dat ik toch maar even ga rondkijken op internet hoe goed die met de Rockchip is, en of er ook veel door mensen aan gewerkt wordt (custom firmware, support, enz).
pi_83956653
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:27 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Oke, dat klopt inderdaad.
Maar daarnaast zou ik toch niet zoveel geld willen uitgeven aan een tablet.
Tenzij het zo is dat die Rockchip echt een stuk beter is dan bijvoorbeeld die M001 versie.
Ik denk dat ik toch maar even ga rondkijken op internet hoe goed die met de Rockchip is, en of er ook veel door mensen aan gewerkt wordt (custom firmware, support, enz).
De rockchip is dual core, die M001 niet.

Een betere Android tablet is deze, ook wel wiipad genoemd en ook op eBay.
  maandag 12 juli 2010 @ 14:36:20 #136
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83957505
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:18 schreef korting het volgende:

[..]

Een betere Android tablet is deze, ook wel wiipad genoemd en ook op eBay.
Hij is alleen niet zo heel portable meer. Die wiipad
pi_83958518
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:18 schreef korting het volgende:

[..]

Oké. Duidelijk. Ik las ook dat hij daardoor gewoon prima filmpjes kan afspelen, en je er muziek enz. mee kan luisteren. En het internetten gaat natuurlijk ook een stuk soepeler.
Maar, ik ben overgehaald na het lezen op het internet: ik ga voor de aPad met de Rockchip erin.
Waar kan ik deze het beste kopen? Ik wil er rond de ¤130,- voor uitgeven, is dat mogelijk?
Ik heb hem al genoeg gezien op site's, maar weet niet welke ik kan vertrouwen of de prijs is veel te hoog.
pi_83959131
mij heeft het 181 gekost ongeveer incl shipping en alle andere kosten..

hij is vandaag uit eindelijk verzonden door TabletstoreUK ^^
  maandag 12 juli 2010 @ 15:57:26 #139
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83961224
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:57 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Oké. Duidelijk. Ik las ook dat hij daardoor gewoon prima filmpjes kan afspelen, en je er muziek enz. mee kan luisteren. En het internetten gaat natuurlijk ook een stuk soepeler.
Maar, ik ben overgehaald na het lezen op het internet: ik ga voor de aPad met de Rockchip erin.
Waar kan ik deze het beste kopen? Ik wil er rond de ¤130,- voor uitgeven, is dat mogelijk?
Ik heb hem al genoeg gezien op site's, maar weet niet welke ik kan vertrouwen of de prijs is veel te hoog.
Als je voor zekerheid wil gaan en hem snel wil hebben moet je voor tabletstoreuk gaan. Wil je wel wat langer wachten moet je hem bij mp4nation halen of op ebay zoeken. Maar pas op want op ebay zijn ook neppe apads die veel slomer zijn. Ik zou dus als ik jou was hem bij mp4nation halen wacht je wel 2-3weken maar heb je hem ook voor jou budget.
pi_83965895
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:57 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Als je voor zekerheid wil gaan en hem snel wil hebben moet je voor tabletstoreuk gaan. Wil je wel wat langer wachten moet je hem bij mp4nation halen of op ebay zoeken. Maar pas op want op ebay zijn ook neppe apads die veel slomer zijn. Ik zou dus als ik jou was hem bij mp4nation halen wacht je wel 2-3weken maar heb je hem ook voor jou budget.
Ja, bij mp4nation is hij prima geprijsd. Ik ga hem daar bestellen aan het eind van de week (nog eventjes op loon wachten).
Bedankt voor je hulp!
pi_83982514
quote:
Op maandag 12 juli 2010 17:42 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Ja, bij mp4nation is hij prima geprijsd. Ik ga hem daar bestellen aan het eind van de week (nog eventjes op loon wachten).
Bedankt voor je hulp!
120 euro bij Jack
pi_83984498
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:55 schreef korting het volgende:

[..]

120 euro bij Jack
Hij is ook 120 euro op mp4nation (118 om precies te zijn, als je de currencies op Euro zet).
Daarnaast geloof ik niet erg meer in het bestellen bij Jack, ben er een beetje klaar mee. Doen lang over reageren op mailtjes terwijl ze beloven snel te reageren. Heb geen zin in gedoe via hun.
pi_84014616
Wie heeft de apad in huis en heeft er eigen foto's of filmpjes van?
pi_84018285
ik krijg hem deze week.. ik ga er een video van maken
pi_84021593
Ik mailde:
quote:
> Goodday,
>
> I orderd last week the wiipad (order #...... ).
> I found out today that I forget to select "gift wrap". Is it still
> possible to change this?
> Also I want to ask to not add the receipt in the package?
>
> Kind regards,
Ik kreeg terug:
quote:
Hello, **.
Thanks for the mail.
we will write as low price as we can to reduce the tax ,,
about $40 on package and won't add receipt in the pqackage..
Regards,
Rocky
wiipad
pi_84027003
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:32 schreef sk888er het volgende:
Ik mailde:
[..]

Ik kreeg terug:
[..]

Dan is het wel in orde denk ik.
pi_84027493
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:32 schreef sk888er het volgende:
Ik mailde:
[..]

Ik kreeg terug:
[..]
Maar krijg je nu een gift wrap?
pi_84093373
Zojuist de aPad met Rockchip bij mp4nation besteld.
Nu rustig afwachten tot hij binnen komt.
Ik zal jullie op de hoogte houden!
pi_84094228
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 15:31 schreef Joene94 het volgende:
Zojuist de aPad met Rockchip bij mp4nation besteld.
Nu rustig afwachten tot hij binnen komt.
Ik zal jullie op de hoogte houden!
Cool!
  donderdag 15 juli 2010 @ 16:45:40 #150
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_84096637
Ik heb zojuist mijn apad afgehaald op het postkantoor. Even een paar puntjes die ik al ben tegengekomen:

Pro:
* Tablet ligt echt heerlijk in de hand, toetsen zijn soepel genoeg.
* Het gebruik van Android voelt lekker soepel aan. Er is bij het openen van het menu een miniscule vertraging, maar die komt niet eens in de buurt van mijn irritatiegrens (en aangezien ik me erger aan 95% van de smartphone-menu's, is die irritatiegrens ERG snel bereikt). Prima dus.

Con:
* Touchscreen is inderdaad niet erg reponsief, echter went dit vanzelf. Vooral met nagel werken (iets wat ik bij bijvoorbeeld een Nintendo DS al deed) werkt erg goed. WEL aan te raden is een screenprotector (ownta.com heeft er een), anders zit je scherm na een tijdje vol met krassen, al moet ik zeggen dat de kwaliteit van het plastic zelf erg goed lijkt te zijn.
* Tijdens het opladen reageert het touchscreen niet en kun je dus de tablet niet gebruiken, het scherm is wel aan te zetten.

Verder even kijken, ben hem nu eerst aan het opladen... hij kwam binnen met circa 10% batterij
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')