Christ.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:49 schreef ASUS-Lover het volgende:
lol nu gaan ze een dure oplossing verzinnen om toch USB's te kunnen : http://www.crunchgear.com(...)d-usb-port-adapters/
kunnen ze daar ook weer geld uit halen![]()
wil je USB? moet je dat er weer extra bij kopen voor een euro of (wat zal het zijn?) ¤29,99?
het is gemakkelijker om met 1 druk op de knop dit te versturen via mail. geen enkele 'handeling' meer nodig. usb sticks zullen echt geen 10 jaar meer meegaan, aankomende jaren word alles draad/stickloos.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:05 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik snap dat USB gebeuren echt niet. Wat is er handiger dan dat als je bij een vriend bent die wat leuks voor je iPad heeft je even snel een USB stick in kan pluggen en dat meteen overzetten. Makkelijker en universeler kan toch bijna niet? Ik vind het erg vreemd dat ze het weggelaten hebben en een behoorlijk minpunt.
De tijd totdat het duurt dat de USB sticks weg zijn, duurt langer dan dat je weer een nieuwe iPad koopt.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:11 schreef kneusje28 het volgende:
[..]
het is gemakkelijker om met 1 druk op de knop dit te versturen via mail. geen enkele 'handeling' meer nodig. usb sticks zullen echt geen 10 jaar meer meegaan, aankomende jaren word alles draad/stickloos.
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:14 schreef Adames het volgende:
[..]
De tijd totdat het duurt dat de USB sticks weg zijn, duurt langer dan dat je weer een nieuwe iPad koopt.
En als je geen 3G slot hebt, heb je niet eens overal internet. Dan is USB evt ook wel handig om alsnog te tetheren met je GSM.
Ik zeg dat het een beetje erg voorbarig is om de al USB sticks af te serveren.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:23 schreef kneusje28 het volgende:
[..]
wat wil je precies met die eerste zin zeggen? als ik het zo lees begrijp ik hieruit dat apple dus eigenlijk deze standaard moet houden tot dat het niet meer 'standaard' is. zo zul je nooit de standaard kwijt raken.
ik heb het nu over een ipad met 3g en wifi. tethering is naar mijn mening iets erg onpraktisch, dit omdat je met een mobiel apparaat zit dat eigenlijk nog niet helemaal mobiel is. aangezien het alsnog kabeltjes nodig heeft om aan eisen te voldoen die eigenlijk gewoon in een mobiel apparaat moet worden ingebouwd.
zijn er momenteel al android tablets met een mogelijkheid om 3g internet te hebben zonder tethering?
lol ik dacht dat ik op tweakers zat, dacht al wat is dit nu weer voor gelul uit een stierennek, of eerder, koeienanus.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:59 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Geen van de hier getoonde Android tablets heeft Flash support. De meeste hebben zelfs een heel antieke versie van Android (1.5) en de performance van Android voor 2.2 is om te janken zo slecht, traag als dikke stront in een trechter.
[..]
Je krijgt waar je voor betaald. Slechte accu, resistief touchscreen, etc.
Sterk, Tim.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:42 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
lol ik dacht dat ik op tweakers zat, dacht al wat is dit nu weer voor gelul uit een stierennek, of eerder, koeienanus.
maar ik zit op foklolzorz
Ik zat er op te wachten...quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:48 schreef kneusje28 het volgende:
volgens mij bij lange na niet zoveel flash games op het internet.
Oh, waar zeg ik dat dan? Ik zeg alleen dat android 2.2 flash met zich meebrengt.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:59 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Geen van de hier getoonde Android tablets heeft Flash support.
Onzin, kijk de performance van de nexus one met minder snelle processor dan de A4 maar bij javascript op de Google keynote in vergelijking met de ipad. Op een android tablet draait geen ander OS dan op de telefoon zelf.quote:De meeste hebben zelfs een heel antieke versie van Android (1.5) en de performance van Android voor 2.2 is om te janken zo slecht, traag als dikke stront in een trechter
Heeft de aangekondigde galaxy tablet een resistief scherm dan? Accu doet niet veel onder tov. van die van de ipad. Ben het met je eens dat android tablets nog echt onder doen voor de ipad, maar voor een hebbedingetje zal uiteindelijk echt niet de grote massa een prijs van een laptop betalen.quote:[..]
Heb je hem zelf al binnen dan? Waar zeur je dan over je hebt hem nog nooit getest.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:59 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Geen van de hier getoonde Android tablets heeft Flash support. De meeste hebben zelfs een heel antieke versie van Android (1.5) en de performance van Android voor 2.2 is om te janken zo slecht, traag als dikke stront in een trechter.
[..]
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:45 schreef ASUS-Lover het volgende:
iemand die weet waar je goedkoop tablet standaard kan kopen?
is handig
Nee, je noemt flash support als een voordeel voor android tablets, maar er zijn geen android tablets met flash.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:24 schreef Alxander het volgende:
[..]
Oh, waar zeg ik dat dan? Ik zeg alleen dat android 2.2 flash met zich meebrengt.
De browser op de N1 gebruikt de WebKit engine, net als de iPhone en iPad. Dit is een native component geschreven in (IIRC) C++. Deze zal best snel zijn.quote:Onzin, kijk de performance van de nexus one met minder snelle processor dan de A4 maar bij javascript op de Google keynote in vergelijking met de ipad. Op een android tablet draait geen ander OS dan op de telefoon zelf..
Toevallig heb ik ook al het eea in de android market gegooid, maar ik vind persoonlijk helemaal niet dat android zo gigantisch langzaam is.quote:
Skyfire ondersteund veel flash. En over android 1.5 als hij aan al mijn eisen voldoet en hij is niet te sloom. Waarom dan updaten?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:52 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Nee, je noemt flash support als een voordeel voor android tablets, maar er zijn geen android tablets met flash.
Hij staat nog op processing maar dit zegt toch genoeg:quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:14 schreef ASUS-Lover het volgende:
wiens tablet van tabletstoreuk is vandaag verzonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |