abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83691860
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:49 schreef ASUS-Lover het volgende:
lol nu gaan ze een dure oplossing verzinnen om toch USB's te kunnen : http://www.crunchgear.com(...)d-usb-port-adapters/

kunnen ze daar ook weer geld uit halen

wil je USB? moet je dat er weer extra bij kopen voor een euro of (wat zal het zijn?) ¤29,99?
Christ.
pi_83692223
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:05 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ik snap dat USB gebeuren echt niet. Wat is er handiger dan dat als je bij een vriend bent die wat leuks voor je iPad heeft je even snel een USB stick in kan pluggen en dat meteen overzetten. Makkelijker en universeler kan toch bijna niet? Ik vind het erg vreemd dat ze het weggelaten hebben en een behoorlijk minpunt.
het is gemakkelijker om met 1 druk op de knop dit te versturen via mail. geen enkele 'handeling' meer nodig. usb sticks zullen echt geen 10 jaar meer meegaan, aankomende jaren word alles draad/stickloos.
pi_83692280
mag ik vragen wat er precies met open source word bedoeld ?
wil dit zeggen dat de code van het OS zelf aan te passen is?
pi_83692311
quote:
Op maandag 5 juli 2010 19:11 schreef kneusje28 het volgende:

[..]

het is gemakkelijker om met 1 druk op de knop dit te versturen via mail. geen enkele 'handeling' meer nodig. usb sticks zullen echt geen 10 jaar meer meegaan, aankomende jaren word alles draad/stickloos.
De tijd totdat het duurt dat de USB sticks weg zijn, duurt langer dan dat je weer een nieuwe iPad koopt.
En als je geen 3G slot hebt, heb je niet eens overal internet. Dan is USB evt ook wel handig om alsnog te tetheren met je GSM.
pi_83692674
quote:
Op maandag 5 juli 2010 19:14 schreef Adames het volgende:

[..]

De tijd totdat het duurt dat de USB sticks weg zijn, duurt langer dan dat je weer een nieuwe iPad koopt.
En als je geen 3G slot hebt, heb je niet eens overal internet. Dan is USB evt ook wel handig om alsnog te tetheren met je GSM.

wat wil je precies met die eerste zin zeggen? als ik het zo lees begrijp ik hieruit dat apple dus eigenlijk deze standaard moet houden tot dat het niet meer 'standaard' is. zo zul je nooit de standaard kwijt raken.

ik heb het nu over een ipad met 3g en wifi. tethering is naar mijn mening iets erg onpraktisch, dit omdat je met een mobiel apparaat zit dat eigenlijk nog niet helemaal mobiel is. aangezien het alsnog kabeltjes nodig heeft om aan eisen te voldoen die eigenlijk gewoon in een mobiel apparaat moet worden ingebouwd.

zijn er momenteel al android tablets met een mogelijkheid om 3g internet te hebben zonder tethering?
pi_83692889
quote:
Op maandag 5 juli 2010 19:23 schreef kneusje28 het volgende:

[..]

wat wil je precies met die eerste zin zeggen? als ik het zo lees begrijp ik hieruit dat apple dus eigenlijk deze standaard moet houden tot dat het niet meer 'standaard' is. zo zul je nooit de standaard kwijt raken.

ik heb het nu over een ipad met 3g en wifi. tethering is naar mijn mening iets erg onpraktisch, dit omdat je met een mobiel apparaat zit dat eigenlijk nog niet helemaal mobiel is. aangezien het alsnog kabeltjes nodig heeft om aan eisen te voldoen die eigenlijk gewoon in een mobiel apparaat moet worden ingebouwd.

zijn er momenteel al android tablets met een mogelijkheid om 3g internet te hebben zonder tethering?
Ik zeg dat het een beetje erg voorbarig is om de al USB sticks af te serveren.
Verder zijn er ook genoeg iPads zonder 3G, waarvoor een USB poort dus wel handig is, die sporadische keer dat je dan wel op internet wilt. Zowel via GSM als een eventuele dongle.
Die mensen hebben niet voor niks geen 3G op hun iPad, dus echt vaak gebruiken willen ze het ook niet. Maar om daarom nou maar geen USB er op te zetten gaat me wat ver

Persoonlijk zou ik ook alleen een Tablet aanschaffen met 3G, maar de early adaptors uit de VS hebben dit allemaal niet.
  maandag 5 juli 2010 @ 19:42:20 #57
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_83693455
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:59 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Geen van de hier getoonde Android tablets heeft Flash support. De meeste hebben zelfs een heel antieke versie van Android (1.5) en de performance van Android voor 2.2 is om te janken zo slecht, traag als dikke stront in een trechter.
[..]

Je krijgt waar je voor betaald. Slechte accu, resistief touchscreen, etc.
lol ik dacht dat ik op tweakers zat, dacht al wat is dit nu weer voor gelul uit een stierennek, of eerder, koeienanus.
maar ik zit op fok lolzorz
Je leeft maar één keer...
pi_83693519
quote:
Op maandag 5 juli 2010 19:42 schreef cYbErTiM het volgende:

[..]

lol ik dacht dat ik op tweakers zat, dacht al wat is dit nu weer voor gelul uit een stierennek, of eerder, koeienanus.
maar ik zit op fok lolzorz
Sterk, Tim.
  maandag 5 juli 2010 @ 19:45:39 #59
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_83693603
quote:
Op maandag 5 juli 2010 17:44 schreef Adames het volgende:

[..]

natuurlijk
Ik zat er op te wachten...
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  maandag 5 juli 2010 @ 19:46:24 #60
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_83693636
quote:
Op maandag 5 juli 2010 17:48 schreef kneusje28 het volgende:
volgens mij bij lange na niet zoveel flash games op het internet.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_83695241
retorbrapi, heeft iemand je account gehacked of zo?
pi_83697307
tvp
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_83707205
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:01 schreef Captain_Ghost het volgende:
tvp
Mag niet meer, onderaan zit een tvp knop
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:50:42 #64
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_83707339
De Apple fanboys hebben hun weg weer gevonden hoor.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_83708808
quote:

[..]

Geen van de hier getoonde Android tablets heeft Flash support.
Oh, waar zeg ik dat dan? Ik zeg alleen dat android 2.2 flash met zich meebrengt.
quote:
De meeste hebben zelfs een heel antieke versie van Android (1.5) en de performance van Android voor 2.2 is om te janken zo slecht, traag als dikke stront in een trechter
Onzin, kijk de performance van de nexus one met minder snelle processor dan de A4 maar bij javascript op de Google keynote in vergelijking met de ipad. Op een android tablet draait geen ander OS dan op de telefoon zelf.
.
quote:
[..]

Heeft de aangekondigde galaxy tablet een resistief scherm dan? Accu doet niet veel onder tov. van die van de ipad. Ben het met je eens dat android tablets nog echt onder doen voor de ipad, maar voor een hebbedingetje zal uiteindelijk echt niet de grote massa een prijs van een laptop betalen.
pi_83710421
iemand die weet waar je goedkoop tablet standaard kan kopen?

is handig
  dinsdag 6 juli 2010 @ 09:56:50 #67
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83711922
quote:

[..]

Geen van de hier getoonde Android tablets heeft Flash support. De meeste hebben zelfs een heel antieke versie van Android (1.5) en de performance van Android voor 2.2 is om te janken zo slecht, traag als dikke stront in een trechter.
[..]

Heb je hem zelf al binnen dan? Waar zeur je dan over je hebt hem nog nooit getest.
En dit is een android topic en als je dan vind dat apple zo veel beter is waarom klik je dan op dit topic. Je weet dat je die reacties krijgt.
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 08:45 schreef ASUS-Lover het volgende:
iemand die weet waar je goedkoop tablet standaard kan kopen?

is handig

[ Bericht 21% gewijzigd door MagischMannetje op 06-07-2010 10:01:59 ]
pi_83731403
handig ook echt op school.. om dan klitterband op de tafel te plakken ^^
  dinsdag 6 juli 2010 @ 18:52:34 #69
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_83734106
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 02:24 schreef Alxander het volgende:

[..]

Oh, waar zeg ik dat dan? Ik zeg alleen dat android 2.2 flash met zich meebrengt.
Nee, je noemt flash support als een voordeel voor android tablets, maar er zijn geen android tablets met flash.
quote:
Onzin, kijk de performance van de nexus one met minder snelle processor dan de A4 maar bij javascript op de Google keynote in vergelijking met de ipad. Op een android tablet draait geen ander OS dan op de telefoon zelf..
De browser op de N1 gebruikt de WebKit engine, net als de iPhone en iPad. Dit is een native component geschreven in (IIRC) C++. Deze zal best snel zijn.

Android apps worden, op een paar uitzonderingen na, geschreven in Java. Nu is dat op zich niet erg, Java werkt erg goed. Het probleem met Android is dat Google eigenwijs moest doen en hun eigen VM moesten bouwen, Dalvik genaamd. Android apps worden geconverteerd van Java bytecode naar Dalvik bytecode, waarna ze op het toestel in de Dalvik VM draaien.

Het grote probleem hiermee is dat Sun al sinds 1995 bezig is de performance van de Java VM op niveau te krijgen, en ondertussen presteert ie behoorlijk goed. Google is net begonnen met hun VM en de performance hiervan is voor versies < 2.2 om te janken zo slecht. Vanaf 2.2 zit er iig nog een JIT compiler in wat nogal scheelt. Een groot probleem in Dalvik is bijvoorbeeld de garbage collector, de GC in Dalvik is een hele naïeve implementatie welke voor geen ene meter performed. Dit houd in dat je app zeer regelmatig gewoon 100 tot 200 ms stil staat, wat echt een fucking eeuwigheid is.

Ik ben vorige week toevallig bezig geweest met het optimaliseren van wat Java code voor gebruik op Android. Deze code draait op een prepaid Sony-Ericsson van 3 tientjes als een zonnetje, op een high-end Android toestel van honderden euro's was het niet vooruit te branden. Je wilt niet weten wat voor smerige dingen ik heb moeten doen om de performance op peil te krijgen, optimalisaties die helemaal niet nodig moeten zijn in een moderne VM maar wel op Android.

Nou geloof ik wel dat Google het uiteindelijk allemaal goed op orde krijgt maar daar gaan nog wel een paar jaartjes overheen voordat het op niveau is. Tot die tijd komt het qua performance niet in de buurt van iPad, tenzij je native apps gaat bouwen met de NDK (wat haast niet gebeurt en je over het algemeen echt niet wilt doen).

Verder zijn er onder de motorkap nogal wat dingen mis met Android, en dan heb ik het nog niet eens over de developer tools, daar ligt Apple echt lichtjaren voor op de concurrentie.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 23:30:58 #70
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_83746063
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:52 schreef Aaargh! het volgende:

[..]
Toevallig heb ik ook al het eea in de android market gegooid, maar ik vind persoonlijk helemaal niet dat android zo gigantisch langzaam is.
Hoewel ik helemaal geen beschikking heb over 2.2 hardware (dat dus blijkbaar heel snel is) vind ik de 1.5 en 1.6 erg snel voor een eerste toestel en al helemaal niet onder doen aan me iphone 3g (die is pas langzaam voor een single task systeem).
En ja, als je games maakt (of andere realtime achtige apps), is de GC (en dus de vm) echt een kriem, maar voor al het andere valt het reuze mee.
Sterker nog, ik vind dat google zo snel best iets geweldigs heeft neer gezet.
Vergelijk het anders ook is met de eerste iphone... (2g enzo dat uber langzame crashende ding) dan is google in die enkele jaartjes echt veel sneller gegroeid.
Je leeft maar één keer...
  woensdag 7 juli 2010 @ 11:09:21 #71
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83756667
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:52 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Nee, je noemt flash support als een voordeel voor android tablets, maar er zijn geen android tablets met flash.

Skyfire ondersteund veel flash. En over android 1.5 als hij aan al mijn eisen voldoet en hij is niet te sloom. Waarom dan updaten?
pi_83768723
wiens tablet van tabletstoreuk is vandaag verzonden?
  woensdag 7 juli 2010 @ 16:48:06 #73
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83770174
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 16:14 schreef ASUS-Lover het volgende:
wiens tablet van tabletstoreuk is vandaag verzonden?
Hij staat nog op processing maar dit zegt toch genoeg:
'Our next batch - which will bring us right up to date and keep us in stock - will be shipping on 7th July. Customers in the UK would receive their tablet on 8th July. '
pi_83786171
ik wil ook graag die wiipad bestellen, ben alleen aan het twijfelen met hoeveel GB flash ik hem ga kopen.... 16 GB lijkt zoveel maar is in feite helemaal niets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')