Ik heb nog nooit gereageerd in het iPad topic volgens mij, ik heb er zelf nog geen lol. Nouja maybe 1xquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:55 schreef rcco het volgende:
[..]
Je hebt de apad en de ipad vergeleken. De ipad vond je beter. Je meld hier even 1 keer dat je die apad maar niks vind en je gaat vervolgens lekker enthousiast zijn in het ipad topic.![]()
OF je blijft gewoon hier lekker trollen.
En toch blijf je zo'n tyfusch touchscreen houden. En slechte batterij.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:40 schreef MagischMannetje het volgende:
Gelukkig ik krijg de rode LED versie, kan ik jullie laten zien hoe hij behoort te werken.
aPad? Don't.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:11 schreef o.us het volgende:
Ik wil er binnenkort eentje gaan halen als ik op reis ga naar China.
Je kan als ik er echt zoveel last van heb er een grotere batterij bij in zetten. En dat touchscreen maakt me niet zoveel uit. Ben het wel gewend naar een tijdje met een chinese phone gewerkt te hebben. En schrik nu niet iedereen af want als je goede touchscreens gewend bent valt dit altijd tegen. En als ik alles gewoon aan kan klikken ben ik tevreden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:50 schreef Berend. het volgende:
[..]
En toch blijf je zo'n tyfusch touchscreen houden. En slechte batterij.
Why not? Ik heb niets negatiefs gehoord. Althans, niets negatiefs gevondenquote:
Er zijn er 4 aangekomen ofzo tot nu toe.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Why not? Ik heb niets negatiefs gehoord. Althans, niets negatiefs gevondenIn ieder geval, de markten in China zijn groot. Big time. Dus ik verwacht, zeker in Beijing, genoeg varatie qua tablets. Of er nou Android, een gehackte iOS of Windows 7 er op staat.
Waarom dan uiteindelijk?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:33 schreef Berend. het volgende:
[..]
Er zijn er 4 aangekomen ofzo tot nu toe.
Ik: bagger ding teruggestuurd
Asus-lover: bagger ding teruggestuurd
Magischmannetje: Nouja hij vind hem dus wel goed.
En nog iemand: Die hebben we niet meer gehoord.
Er zit Android op net zoals op een mobiel.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Waarom dan uiteindelijk?
Zit er tekstverwerking op? Of is het het standaard Android net als op de mobiele telefoon?
Anders zoek ik daar wel een met iOS of Windows 7 er op.
Dan ga ik eentje proberen te zoeken/fixen met Windows 7 of iOs er op als ik daar eenmaal ben.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:43 schreef Berend. het volgende:
[..]
Er zit Android op net zoals op een mobiel.
Als ik jou was zou ik gewoon een mooie iPad nemen of even wachten op een tablet van Asus ofzo.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan ga ik eentje proberen te zoeken/fixen met Windows 7 of iOs er op als ik daar eenmaal ben.
iPad heb ik al. Ik wil een andere halen met Windows 7 er op voor de leuk en een goedkopere iPad / tablet met iOS voor een bekende hier. Geloof me, in China kunnen ze van alles in elkaar fiksen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:46 schreef Berend. het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik gewoon een mooie iPad nemen of even wachten op een tablet van Asus ofzo.
Yep, 'Chinese finished'.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Geloof me, in China kunnen ze van alles in elkaar fiksen.
Ach, ik ga toch eerst al die tablets eerst checken op gebruik voordat ik er een koop.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:58 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik zou niet voor Windows 7 gaan. Besturingssysteem is niet geoptimaliseerd voor een iPad en loopt daarom niet lekker/optimaal.
Als jij nu zon prut blue led hebt ontvangen snap ik het, maar waarom kraak je dan ook de normale af? En alles wat ik wil kan ik er mee:quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:33 schreef Berend. het volgende:
[..]
Er zijn er 4 aangekomen ofzo tot nu toe.
Ik: bagger ding teruggestuurd
Asus-lover: bagger ding teruggestuurd
Magischmannetje: Nouja hij vind hem dus wel goed.
En nog iemand: Die hebben we niet meer gehoord.
Ik heb het over de aPad he..
Custom firmware.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Ach, ik ga toch eerst al die tablets eerst checken op gebruik voordat ik er een koop.
Trouwens, die aPad. Hoe kan die nou USB-ingangen hebben terwijl er hetzelfde Android als op de mobiele telefoon op draait?
Dus je kan gewoon bestanden openen die in jouw USB-stick staan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:46 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Als jij nu zon prut blue led hebt ontvangen snap ik het, maar waarom kraak je dan ook de normale af? En alles wat ik wil kan ik er mee:
Ebooks lezen
E-mail checken
Chatten
Filmpje kijken
Muziek luisteren
internetten
SIMPEL spelletje spelen
Mn documenten bekijken (Word powerpoint excel)
ooh ja en ook nog filmpjes/liedjes van youtube downloaden
En waarom zou ik dan nog meer willen ik hoef geen android 2.2 of wat dan ook. En aan dat touchscreen wen ik wel. En anders koop ik een stylus.
[..]
Custom firmware.
Na 2 weken is eindelijk m'n aPad van mp4nation te traceren.quote:The item (RT***********HK) was posted on 29-Jul-2010 and is being processed for delivery to the addressee.
Geroot of heb ik weer eens een update misgelopen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:36 schreef caffeinjunk het volgende:
Net bij mediamarkt de archos 5 (8GB) geprobeerd, met android erop, ik vond het zeker niet tegenvallen alleen een klein scherm, zelfs het resistieve scherm vond ik niet slecht. nb ik heb zelf een g1 met android 2.1 erop..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |